waarschijnlijk longkanker
vrijdag 1 maart 2013 om 02:18
De titel zegt het al. Een vlekje op mijn longen. Ik was niet bijster ongerust en ben dus gewoon alleen naar de longarts gegaan voor de uitslag van de ct-scan. Maar dat viel even tegen. U kunt zich vergissen zei ik tegen de arts. Hij keek me begripvol aan en zei, ja dat zou kunnen. Maar voorlopig dus al 3 onderzoeken voor de boeg. Mri, pet-scan en een long-of leverpunctie. Als het niet uitgezaaid is kunnen ze een stuk van mijn long afhalen anders niet en wordt het een levenrekkende behandeling. Hij wond er geen doekjes om die lieve dokter en ineens ziet mijn toekomst er heel anders uit. Volgende week gaat het feest beginnen.
odi et amo
donderdag 24 oktober 2013 om 21:14
vrijdag 25 oktober 2013 om 08:17
Na al deze lieve reacties weet ik zelf even niet wat ik schrijven moet. Ik heb redelijk geslapen met 1 akelige droom tussendoor
over een huis waar ook ratten woonden. Geen gewone, maar ook nog eens twee keer zo groot dan anders. Dan wordt je wel met een beetje vervelend gevoel wakker, maar ik hoop dat het in de loop van de dag toch weer op klaart.
Brrr, ik haat ratten.
over een huis waar ook ratten woonden. Geen gewone, maar ook nog eens twee keer zo groot dan anders. Dan wordt je wel met een beetje vervelend gevoel wakker, maar ik hoop dat het in de loop van de dag toch weer op klaart.
Brrr, ik haat ratten.
odi et amo
vrijdag 25 oktober 2013 om 16:23
Lieve lama, ik ben eigenlijk helemaal niet zo van de medicatie maar is er niet een tabletje dat je de komende dagen kunt innemen? Het wachten is vreselijk, eerst voor het onderzoek en dan nog eens wachten op de uitslag. Ja haalt je van alles in het hoofd wat misschien niet eens terecht is. Waarschijnlijk daarom ook die akelige droom.
vrijdag 25 oktober 2013 om 16:31
Wat naar om zo'n droom te hebben, dat geeft zo'n akelig gevoel bij het wakker worden, dat soms nog een tijdje blijft hangen. Het zullen toch wel de emoties zijn die je in een droom verwerkt.
Heb je leuke plannen voor het weekend? Ik kan me voorstellen dat het nu allemaal erg zwaar voelt, als een zwaard van Damocles dat boven je hoofd hangt. Hopelijk kun je in het weekend fijne afleiding vinden.
Heb je leuke plannen voor het weekend? Ik kan me voorstellen dat het nu allemaal erg zwaar voelt, als een zwaard van Damocles dat boven je hoofd hangt. Hopelijk kun je in het weekend fijne afleiding vinden.
Ga in therapie!