waarschijnlijk longkanker
vrijdag 1 maart 2013 om 02:18
De titel zegt het al. Een vlekje op mijn longen. Ik was niet bijster ongerust en ben dus gewoon alleen naar de longarts gegaan voor de uitslag van de ct-scan. Maar dat viel even tegen. U kunt zich vergissen zei ik tegen de arts. Hij keek me begripvol aan en zei, ja dat zou kunnen. Maar voorlopig dus al 3 onderzoeken voor de boeg. Mri, pet-scan en een long-of leverpunctie. Als het niet uitgezaaid is kunnen ze een stuk van mijn long afhalen anders niet en wordt het een levenrekkende behandeling. Hij wond er geen doekjes om die lieve dokter en ineens ziet mijn toekomst er heel anders uit. Volgende week gaat het feest beginnen.
odi et amo
donderdag 24 oktober 2013 om 15:31
Shit (er komen hier een paar andere woorden mijn mond uit maar die schrijf ik maar niet op). Je klinkt best laconiek, maar dit nieuws zal wel hard aankomen. Het zat me niet lekker wat je eerder schreef over je griep en zo, ik hoopte zo dat het niets was.
Sterkte met de onderzoeken volgende week, ik hoop met je mee op een "naar omstandigheden" goede uitslag.
Sterkte met de onderzoeken volgende week, ik hoop met je mee op een "naar omstandigheden" goede uitslag.
Ga in therapie!
donderdag 24 oktober 2013 om 16:01
Het gaat te hard Dubiootje. Deze week ook keelpijn erbij.
De longarts schrok ervan(van de verdichting op de foto) Hij had nog nooit zoiets gezien, zo vlug na een operatie.
Dit komt zeker hard aan, het is al bijna een doodvonnis, maar toch gewoon eerst afwachten, ondanks de slechte voorgevoelens die ik ook heb aan de hand van de klachten.
De longarts schrok ervan(van de verdichting op de foto) Hij had nog nooit zoiets gezien, zo vlug na een operatie.
Dit komt zeker hard aan, het is al bijna een doodvonnis, maar toch gewoon eerst afwachten, ondanks de slechte voorgevoelens die ik ook heb aan de hand van de klachten.
odi et amo
donderdag 24 oktober 2013 om 16:18
donderdag 24 oktober 2013 om 16:18
quote:lamaatje schreef op 24 oktober 2013 @ 16:01:
Dit komt zeker hard aan, het is al bijna een doodvonnis, maar toch gewoon eerst afwachten, ondanks de slechte voorgevoelens die ik ook heb aan de hand van de klachten. Heftig lamaatje
Dit komt zeker hard aan, het is al bijna een doodvonnis, maar toch gewoon eerst afwachten, ondanks de slechte voorgevoelens die ik ook heb aan de hand van de klachten. Heftig lamaatje
donderdag 24 oktober 2013 om 16:26
Pff, wat enorm heftig zeg!
Ik hoop echt het aller-aller-aller beste voor jou en je familie!
Jeetje wat een uitslag, je leven en toekomst volkomen kan veranderen hé, het moest niet mogen bestaan!
Ik wens je super veel sterkte toe, en hopend dat er snel goed nieuws komt voor jullie!
Ik hoop echt het aller-aller-aller beste voor jou en je familie!
Jeetje wat een uitslag, je leven en toekomst volkomen kan veranderen hé, het moest niet mogen bestaan!
Ik wens je super veel sterkte toe, en hopend dat er snel goed nieuws komt voor jullie!
Weet wat je zegt, maar zeg niet alles wat je weet
donderdag 24 oktober 2013 om 20:25
quote:pixel schreef op 24 oktober 2013 @ 19:16:
Kut kut kut Lamaatje, wat een klote-uitslag. Dikke hug vanaf hier en ik denk aan je. Weet je al wanneer je voor een PET-scan en EBUS terecht kan?
Hou ons op de hoogte als je daartoe in staat bent. Heel veel sterkte, ik denk aan je en ik duim!
Volgende week woensdag en donderdag en dan een week later de uitslag.
En natuurlijk hou ik jullie op de hoogte.
Kut kut kut Lamaatje, wat een klote-uitslag. Dikke hug vanaf hier en ik denk aan je. Weet je al wanneer je voor een PET-scan en EBUS terecht kan?
Hou ons op de hoogte als je daartoe in staat bent. Heel veel sterkte, ik denk aan je en ik duim!
Volgende week woensdag en donderdag en dan een week later de uitslag.
En natuurlijk hou ik jullie op de hoogte.
odi et amo