Gezondheid alle pijlers

Weerstand verhogende middelen

12-02-2015 09:48 52 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben op zoek naar tips of middeltjes om snel mijn weerstand op te krikken. Ik ben al vanaf de maand januari aan het tobben met de gezondheid. Steeds verkouden, griep longontsteking allemaal achter de rug maar ik blijf steeds gevoelig voor alles wat er op dat vlak voorbijkomt. Nu zie ik allerlei middeltjes bij de drogisterij maar welke werkt er nu het beste en het snelst? Ik gebruik al grote hoeveelheden vitamine C dus die tip ken ik al.

Ik lees graag jullie reacties.
quote:consuelabananahammok schreef op 12 februari 2015 @ 17:01:

[...]

Er zijn echt wetenschappelijke studies over het positieve effect.

Veel virussen raken immuun voor antibiotica, en bovendien heeft antibiotica bijwerkingen die knoflook niet heeft.

Nu wil ik niet beweren dat men geen antibiotica moet nemen maar hele knoflookbollen moet eten.

Maar die kern van waarheid bestaat wel.

Antibiotica van de armen wordt knoflook ook wel genoemd.

Virussen raken immuun voor antibiotica? Je bedoelt dat antibiotica niet werken bij virussen. Antibiotica werken bij bacterieen.

Hartstikke leuk dat knoflook de antibiotica van de armen wordt genoemd. In China roemen ze tijgerbotten als het medicijn tegen impotentie. Dat betekent niet dat het waar is.
quote:consuelabananahammok schreef op 12 februari 2015 @ 17:07:

Bij constipatie vind ik een liter olijfolie achterover gieten dan weer logischer dan een teen knoflook.

Dat was uiteraard stap 1. Maar dat hielp niet, en dan ga je dus over op knoflook

(Uiteindelijk heeft een klisma van de huisarts uitkomst gebracht).

TO ik weet niet of je rookt, maar sinds ik ben gestopt met roken (na een fikse longontsteking) ben ik bijna nooit meer verkouden.

Dat werkt beter dan welk supplement ook.
.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven