Gezondheid alle pijlers

Wel of niet vaccineren tegen hpv?

19-02-2014 08:04 359 berichten
Alle reacties Link kopieren
Vanaf het eerste moment dat deze vaccinatie gegeven werd had ik al mijn twijfels ,hoewel mijn dochters nog niet in aanmerking kwamen.

Inmiddels is mijn oudste dochter 12 en is de informatie op de mat gevallen.

De twijfel is er nog steeds .

Wat doet deze vaccinatie op langere termijn en beschermt deze echt tegen het hpv?

Zelf is bij mij op mijn 22e PAP 3A en Cinn III ontdekt ( gelukkig op tijd , na een colposcopie bleek het een snel groeiende variant en binnen een week kreeg ik een conisatie ) Dat het toen ontdekt werd was omdat ik na diverse bloedingen een uitstrijkje eiste ( mijn ha vond het onzin maar dat terzijde)

Ik weet dus wat het is om dit virus te hebben , maar de hamvraag blijft , had ik het niet gekregen als de vaccinatie in mijn jeugd al gegeven werd?

Ik had overigens geen wisselende contacten ik was toen met mijn eerste vriend ( ben een laatbloeier ).

Ik las in de folder dat de inenting beschermd tegen 2 hpv varianten , die de meeste gevallen van baarmoederhalskanker kunnen veroorzaken.

Natuurlijk ga ik mijn huisarts raadplegen , ook wil ik bespreken in hoeverre mijn variant van toen invloed heeft op mijn dochter(s) want dat soort specifieke informatie heb ik natuurlijk niet dat staat in mijn dossier.

Hebben / gaan of zouden jullie je dochter in laten enten ?
Hans Moolenburg was een huisarts die meerdere lezingen heeft gegeven over vaccineren.

Onderstaande lezing heeft ook betrekking tot het HPV vaccin. In de uitzending komt het na 35 minuten aan bod.

Er is nooit bewezen dat HPV virussen kanker veroorzaken.

Er zijn HPV virussen gevonden bij cervixcarcinomen DUS veroorzaakt het een het ander... is de wetenschappelijke conclusie.

Eenzelfde soort kromme gedachte zou zijn:

"telkens als wij een brand in de stad zien, zien wij er brandweermannen bij, DUS veroorzaken brandweermannen BRAND".

http://www.youtube.com/watch?v=X093a9NxJ-o
quote:Miffy schreef op 04 maart 2014 @ 22:59:

[...]

Ik zie steeds dezelfde lange lappen tekst langs komen in drie verschillende topics. Krijg een beetje een teletubbie gevoel bij al die herhaalde nonsens.

Overigens, er zijn verschillende studies gedaan naar hoe je ouders het beste in kunt lichten over vaccinaties. Het blijkt dat ouders die al behoorlijk anti-vaccinatie zijn, welke informatie je ze ook geeft, ze steeds sterker anti-vaccinatie worden. In het bijzonder als je ze gewoon feitelijk correcte, objectieve informatie geeft. Bijzonder mechanisme, wat hier verder wordt uitgelegd:

http://www.motherjones.co ... sychology-backfire-effect

Zoiets zie ik online natuurlijk ook. Hoe meer informatie ik geef die de complottheorieën ontkrachten, hoe sterker antivaxers erin geloven dat vaccinaties gevaarlijk zijn. Ik heb het wel eens zo uitgelegd in dit topic:quote:

Feiten blijven feiten. Je kunt met een natuurkundige in discussie gaan over de zwaartekracht en de natuurkundige zegt dan: 'voorwerpen zullen naar de aarde toevallen'. Jij zegt dan: 'Nee hoor, ik zie ze ook wel eens omhoogvallen'. De natuurkundige zegt dan: 'Dat komt omdat jij het voorwerp eerst omhoog hebt gegooid, maar uiteindelijk trekken massa's elkaar aan en zal het voorwerp weer naar de aarde vallen.'

En dan zeg jij: 'Ja, ik snap dat jij er zo over denkt, meneer de natuurkundige, maar dat is natuurlijk beroepsdeformatie. De zwaartekracht bestaat helemaal niet, dat heb je gewoon uit een boek.'

En op die meneer sla je de discussie dood. Je gaat niet in op de argumenten. Je zegt gewoon dat ik het niet kan weten JUIST omdat ik deskundig ben. Dat is natuurlijk de omgekeerde wereld. En zo kan alleen de 'leek' deze discussie winnen, de leek die vooral niet teveel van biologie mag afweten, want alles wat met biologie heeft te maken is verdacht. En juist daarom zitten die complotsites verkeerd; want als je de biologie en de feiten weggooid of bij voorbaat afwijst (wat deze complotsites doen), hou je alleen nog maar de onzin en meningen over.
Occam's razor
quote:Debora schreef op 05 maart 2014 @ 13:28:

[...]

Overigens, er zijn verschillende studies gedaan naar hoe je ouders het beste in kunt lichten over vaccinaties.Ja, hele goede studies om ouders af te wimpelen. Als je vragen hebt over vaccineren en je stelt je vraag bij het RIVM, dan krijg je een standaard antwoord. Ga je dieper op de vraag in, dan krijg je als antwoord: Verdere vragen over dit onderwerp beantwoorden wij hier niet meer (of je wordt gewoon geblokkeerd op de site)

Oja, en als je het RIVM belt dan geven ze je ook geen antwoorden op je vraag. Je moet het maar aan de GGD of huisarts vragen...quote:Het blijkt dat ouders die al behoorlijk anti-vaccinatie zijn, welke informatie je ze ook geeft, ze steeds sterker anti-vaccinatie worden. In het bijzonder als je ze gewoon feitelijk correcte, objectieve informatie geeft.

Het omgekeerde is hier het geval. Ouders worden niet op een behoorlijke manier ingelicht en het RIVM weigert keer op keer informatie te geven. Ook jij geeft mij geen antwoord op mijn vraag en zegt vervolgens dat IK jouw vragen niet beantwoord.

quote:Bijzonder mechanisme, wat hier verder wordt uitgelegd: wordt vertoont.
quote:droppyco schreef op 05 maart 2014 @ 14:44:

[...]

Ja, hele goede studies om ouders af te wimpelen. Als je vragen hebt over vaccineren en je stelt je vraag bij het RIVM, dan krijg je een standaard antwoord. Ga je dieper op de vraag in, dan krijg je als antwoord: Verdere vragen over dit onderwerp beantwoorden wij hier niet meer (of je wordt gewoon geblokkeerd op de site)

Oja, en als je het RIVM belt dan geven ze je ook geen antwoorden op je vraag. Je moet het maar aan de GGD of huisarts vragen...

[...]

Het omgekeerde is hier het geval. Ouders worden niet op een behoorlijke manier ingelicht en het RIVM weigert keer op keer informatie te geven. Ook jij geeft mij geen antwoord op mijn vraag en zegt vervolgens dat IK jouw vragen niet beantwoord.

[...]

Ben je nou ECHT zo stom en begrijp je gewoon ECHT geen woord van wat je pagina's lang wordt uitgelegd, of wil je gewoon lekker ergens tegenaan schoppen?
quote:Miffy schreef op 04 maart 2014 @ 22:59:

[...]

Ik zie steeds dezelfde lange lappen tekst langs komen in drie verschillende topics. Krijg een beetje een teletubbie gevoel bij al die herhaalde nonsens.Dit.
Onvoorstelbaar Droppyco, je blijft maar doorgaan. Wat heb jij een plaat voor je hoofd!

En nogmaals hulde voor Debora, dat jij zo geduldig antwoord blijft geven, ik zou allang mijn geduld verloren hebben...
Droppyco lijkt wel een stalker. Vandaar dat ze waarschijnlijk ook geblokkeerd is op de site van de RIVM.

Wat zijn dit toch voor een geestelijk beperkten die zich geroepen voelen om een kruistocht te voeren tegen vaccinatie?
quote:sassafras schreef op 05 maart 2014 @ 15:35:

Onvoorstelbaar Droppyco, je blijft maar doorgaan. Wat heb jij een plaat voor je hoofd!

En nogmaals hulde voor Debora, dat jij zo geduldig antwoord blijft geven, ik zou allang mijn geduld verloren hebben...

Ik wil je even wijzen op het feit dat debora mijn vraag niet heeft beantwoord (en ook niet wil beantwoorden).

quote:droppyco schreef op 28 februari 2014 @ 22:46:

[...]

Mijn vermoeden... Weet jij of dit vermoeden (enigszins) juist is, Debora?

Ongevaccineerden ten tijden van epidemie die NIET in direct contact staan met een bevestigd mazelen geval zullen, vermoed ik, veel eerder verdacht zijn van mazelen besmetting en zij zullen dan ook eerder een lab test aangeboden krijgen dan gevaccineerden (die ook op mazelen lijkende uitslag hebben) en ook niet in rechtstreeks contact met een bevestigd mazelen geval zijn geweest.quote:droppyco schreef op 02 maart 2014 @ 08:53:

[...]

Weet jij hier nog iets meer van Debora?

Gezien het feit dat men ervan uit gaat dat het vaccin bescherming biedt tegen het mazelenvirus lijkt het mij namelijk onlogisch om gevaccineerden en ongevaccineerden in bovenstaande situatie wel gelijk te behandelen.

Met het gegeven dat ongevaccineerden en gevaccineerden zoizo ongelijk behandelt worden als het op lab testen aankomt.

[...]

quote:droppyco schreef op 27 februari 2014 @ 12:18:

WHO rapport oktober 2013 waarin te lezen is hoeveel epidemiologische link/laboratorium getest

Drie dubbele standaard van mazelen bevestigingen:

30% van alle bevestigde gevallen is nu lab getest.

73% van alle eenmalig gevaccineerden zijn nu lab getest

100% van alle dubbel gevaccineerden zijn lab getest.

Minder dan 30% van alle ongevaccineerden is lab getest.
[quote]droppyco schreef op 05 maart 2014 @ 15:48:

Gaat 't verder wel goed met je?
Ik heb niet het hele topic gelezen. Mobiel scrolled het niet zo lekker. Ik ben niet geënt want ik ben veertig. Toen ik achter in de 20 was kreeg ik de diagnose vulvakanker. Een van de vormen van kanker die het virus kan veroorzaken. Komt niet veel voor bij vrouwen onder de 65. Of ik door HPV deze vorm van kanker heb gekregen en als wel, door welke variant, is niet helemaal 100% zeker. Wel is 100% zeker dat ik het HPV virus bij me droeg ten tijde van de diagnose.

Het was 'goed' te behandelen. Tenminste, als je jaren pijn, een misvormde vulva, niet kunnen fietsen en enkel nog katoen ondergoed dragen 'goed behandelbaar' vindt. Daarbij weer de (overigens fenomenale) reconstructie. Over je sexleven in die jaren nog maar niet te spreken.

Dat, en oh ja, ik hoef natuurlijk nooit meer anticonceptie te gebruiken tegen een zwangerschap, want door de inwendige bestraling ben ik natuurlijk zo steriel als een wondgaasje geworden....

Mijn pleegdochter is geënt. Dat lijkt me duidelijk.
"As je denk dat je mooi ben dan ben je een embersiel leleike kuthoer"
Droppyco, Debora geeft je keer op keer antwoord. Ze heeft allang uitgelegd waarom dingen zo gaan. Ik kan nu ff niet quoten, maar ik heb het gelezen (en begrepen!).

Ze geeft je alleen geen gelijk!
Het deed me deugd dat er eergisteren zoveel 13 jarigen bij de 1e inentingsronde kwamen opdagen.
quote:adorabull schreef op 05 maart 2014 @ 16:04:

Ik heb niet het hele topic gelezen. Mobiel scrolled het niet zo lekker. Ik ben niet geënt want ik ben veertig. Toen ik achter in de 20 was kreeg ik de diagnose vulvakanker. Een van de vormen van kanker die het virus kan veroorzaken. Komt niet veel voor bij vrouwen onder de 65. Of ik door HPV deze vorm van kanker heb gekregen en als wel, door welke variant, is niet helemaal 100% zeker. Wel is 100% zeker dat ik het HPV virus bij me droeg ten tijde van de diagnose.

Het was 'goed' te behandelen. Tenminste, als je jaren pijn, een misvormde vulva, niet kunnen fietsen en enkel nog katoen ondergoed dragen 'goed behandelbaar' vindt. Daarbij weer de (overigens fenomenale) reconstructie. Over je sexleven in die jaren nog maar niet te spreken.

Dat, en oh ja, ik hoef natuurlijk nooit meer anticonceptie te gebruiken tegen een zwangerschap, want door de inwendige bestraling ben ik natuurlijk zo steriel als een wondgaasje geworden....

Mijn pleegdochter is geënt. Dat lijkt me duidelijk.Ach vrouw wat heftig!
De wetenschap zegt dat HPV virussen kanker veroorzaken,

maar BEWIJS dat HPV virussen kanker veroorzaken is er niet... er is enkel en alleen bewijs dat HPV virussen vaak te vinden zijn bij kanker soorten.....

Ik weet niet of er mensen bekend zijn met het SV40 virus wat destijds op de mens over gebracht is door besmette poliovaccins uit de jaren 50...

Nu lees ik hier: http://www.ntvg.nl/publicatie/simianvir ... r/volledig

"Het feit op zich dat een aantal van ons SV40 in tumoren ontdekt heeft, betekent niet dat dit de tumoren veroorzaakt".

Goh... een virus wat de mens gekregen heeft door het poliovaccin uit de jaren '50 mag natuurlijk niet in verband worden gebracht met kanker...

Maar een HPV virus wat gevonden wordt in de buurt van afwijkende cellen die in een heeeeeeeeeeeel klein geval wel eens kankercellen kunnen worden, DIE moeten natuurlijk betreden worden met een nieuw vaccin, terwijl er GEEN bewijs is dat het HPV virus kanker zal gaan veroorzaken.
quote:droppyco schreef op 06 maart 2014 @ 10:46:

De wetenschap zegt dat HPV virussen kanker veroorzaken,

maar BEWIJS dat HPV virussen kanker veroorzaken is er niet... er is enkel en alleen bewijs dat HPV virussen vaak te vinden zijn bij kanker soorten.....

Ik weet niet of er mensen bekend zijn met het SV40 virus wat destijds op de mens over gebracht is door besmette poliovaccins uit de jaren 50...

Nu lees ik hier: http://www.ntvg.nl/publicatie/simianvir ... r/volledig

"Het feit op zich dat een aantal van ons SV40 in tumoren ontdekt heeft, betekent niet dat dit de tumoren veroorzaakt".

Goh... een virus wat de mens gekregen heeft door het poliovaccin uit de jaren '50 mag natuurlijk niet in verband worden gebracht met kanker...

Maar een HPV virus wat gevonden wordt in de buurt van afwijkende cellen die in een heeeeeeeeeeeel klein geval wel eens kankercellen kunnen worden, DIE moeten natuurlijk betreden worden met een nieuw vaccin, terwijl er GEEN bewijs is dat het HPV virus kanker zal gaan veroorzaken.

En weer ga je niet in op andermans vragen.

Je bent een complotdenker. Driftig het internet afstruinend naar alles wat, in jouw ogen, je mening (geloof) ondersteunt. Daarbij alles negerend wat niet in je straatje past. Onderwijl probeer je driftig zieltjes te winnen voor je "goede" zaak. Net als een echte gelovige.

Daarbij negeer je dat het meeste wat jouw visie ondersteund uit dubieuze hoek komt en feitelijk een eeuwige herkauwing is van desinformatie die allang ontkracht is en negeer je ook ieder serieus wetenschappelijk onderzoek wat het tegendeel beweert. De wetenschap tenslotte, dat zijn allemaal oplichters. Allemaal in hetzelfde grote complot, samen met BigPharma, onze overheid, iedere arts. Ik noem dat een paranoide dwangstoornis.

Vind je het zelf eigenlijk niet triest?
quote:adorabull schreef op 05 maart 2014 @ 16:04:

Later is nu
Droppyco. Hpv verandert het DNA van menselijke cellen zodat ze meer gaan delen. Dat is gewoon bewezeb. En al 10x gezegd.

Een griepvirus kan ook geen kanker veroorzaken. Niet ieder virus is hetzelfde. Niet ieder virus kan de eiwitten die het ontstaan van kanker voorkomen uitzetten, hpv wel. Dát is het verschil.
quote:markovic schreef op 06 maart 2014 @ 11:03:

[...]

En weer ga je niet in op andermans vragen.

Je bent een complotdenker. Driftig het internet afstruinend naar alles wat, in jouw ogen, je mening (geloof) ondersteunt. Daarbij alles negerend wat niet in je straatje past. Onderwijl probeer je driftig zieltjes te winnen voor je "goede" zaak. Net als een echte gelovige.

Daarbij negeer je dat het meeste wat jouw visie ondersteund uit dubieuze hoek komt en feitelijk een eeuwige herkauwing is van desinformatie die allang ontkracht is en negeer je ook ieder serieus wetenschappelijk onderzoek wat het tegendeel beweert. De wetenschap tenslotte, dat zijn allemaal oplichters. Allemaal in hetzelfde grote complot, samen met BigPharma, onze overheid, iedere arts. Ik noem dat een paranoide dwangstoornis.

Vind je het zelf eigenlijk niet triest?Nou inderdaad.
quote:adorabull schreef op 05 maart 2014 @ 16:04:Dat, en oh ja, ik hoef natuurlijk nooit meer anticonceptie te gebruiken tegen een zwangerschap, want door de inwendige bestraling ben ik natuurlijk zo steriel als een wondgaasje geworden....

Heftig verhaal.

Mijn oma en de oma van mijn vriend zijn gestorven aan baarmoederhalskanker voor hun 40e, en wat familieleden en kennissen zijn geholpen aan voorstadia van de ziekte.
http://www.volkskrant.nl/ ... ericht-uitschakelen.dhtml

Geen idee of dit waar is maar het zou een logische verklaring kunnen zijn warom HPV virussen bij kanker te vinden zijn.

Kanker is het voedsel voor het HPV virus en het HPV virus ruimt zo de mogelijk schadelijk wordende kankercellen op.

Canadese onderzoekers hebben voor het eerst met succes een nieuw virus getest op kankerpatiënten. Het virus spoort de kankercellen op en doodt ze, zonder de gezonde cellen aan te tasten.

Het zogenaamde JX-594-virus, dat artsen van het Ottawa Hospital Research Institute intraveneus toedienden, verspreidde zich in de bloedbaan en maakte tumorcellen in het hele lichaam onschadelijk. Belangrijk daarbij is dat de gezonde cellen ongemoeid gelaten werden. Het virus werd gefilterd uit een vaccin tegen pokken en werd gemanipuleerd om kankercellen aan te vallen.

'We zijn opgewonden omdat voor het eerst in de medische geschiedenis een virus zich consistent en selectief vermenigvuldigt in kankerweefsel', zegt dr John Bell van het Ottawa Hospital Research Institute.

Adorabull, wat vreselijk, vreselijk heftig. Wat verdrietig dat je dit hebt moeten meemaken
"Laat varen alle hoop, gij die hier binnentreedt"
quote:droppyco schreef op 06 maart 2014 @ 11:37:

Geen idee of dit waar is maar het zou een logische verklaring kunnen zijn warom HPV virussen bij kanker te vinden zijn.

Kanker is het voedsel voor het HPV virus en het HPV virus ruimt zo de mogelijk schadelijk wordende kankercellen op.

Canadese onderzoekers hebben voor het eerst met succes een nieuw virus getest op kankerpatiënten. Het virus spoort de kankercellen op en doodt ze, zonder de gezonde cellen aan te tasten.

Het zogenaamde JX-594-virus, dat artsen van het Ottawa Hospital Research Institute intraveneus toedienden, verspreidde zich in de bloedbaan en maakte tumorcellen in het hele lichaam onschadelijk. Belangrijk daarbij is dat de gezonde cellen ongemoeid gelaten werden. Het virus werd gefilterd uit een vaccin tegen pokken en werd gemanipuleerd om kankercellen aan te vallen.

'We zijn opgewonden omdat voor het eerst in de medische geschiedenis een virus zich consistent en selectief vermenigvuldigt in kankerweefsel', zegt dr John Bell van het Ottawa Hospital Research Institute.

Je hebt duidelijk geen verstand van zaken.Legt verbanden die er niet zijn en je gaat nooit in op enige serieuze kritiek op je stalkerige postings.

Moet jij niet gewoon eens een keer met iemand gaan praten? Een therapeut ofzo? Met zo'n bord voor je kop is er misschien wel iets met je mis.
Droppyco, dat je niet eens ingaat op de ervaringsverhalen, dat je gewoon door gaat met je jacht op where ever je jacht op maakt vind ik bijzonder kwalijk.

Ik vermoed dat je heel beperkt bent in je denken. Heb jij soms zuurstofgebrek gehad in de zwangerschap?
"Laat varen alle hoop, gij die hier binnentreedt"
quote:droppyco schreef op 06 maart 2014 @ 11:37:

[/b]

Je snapt duidelijk de inhoud van het verhaal niet.

Je redeneert heel krom, maar even meegaand in jouw kromme redenatie, geef je een reden om de HPV inenting wel te halen.

Inenting = HPVcellen krijgen=kankercellen opruimen. En zo sta je weer aan onze kant.
quote:saaaaar81 schreef op 06 maart 2014 @ 11:42:

Droppyco, dat je niet eens ingaat op de ervaringsverhalen, dat je gewoon door gaat met je jacht op where ever je jacht op maakt vind ik bijzonder kwalijk.

Ik vermoed dat je heel beperkt bent in je denken. Heb jij soms zuurstofgebrek gehad in de zwangerschap?

Het is heftig wat Adorabull heeft mee gemaakt. Heel heftig. Dat wens ik niemand toe. Maar ik heb ook veel verhalen gelezen van vaccinatie slachtoffers. Daar ga ik ook niet bij iedereen persoonlijk op reageren. Ik heb al een dagtaak aan de waarheid omtrent vaccinatie boven water te krijgen, maar ik ben blij dat velen van jullie Adorabull een hart onder de riem steken.

Tuurlijk is het hartstikke erg dat er mensen kanker krijgen en de rest van hun leven klachten blijven houden van de kanker behandeling. Maar wat ik boven water wil krijgen is de Kip-ei vraag.

Oorzaak en gevolg. Overdiagnose, gevaarlijke en schadelijke chemokuren die niet bewezen zijn.

(driekwart van alle kankergeneesmiddelen werkt niet)

Hier een verhaal van een meisje van 15 wat haar leven compleet heeft zien veranderen na haar HPV vaccinaties.

Een bijwerking die door het RIVM nog steeds niet gemeld wordt want, zo zei het RIVM eerder op de facebooksite:

"Gemelde bijwerkingen geven soms 'nieuwe'signalen, zonder dat er een oorzakelijk verband is aangetoond. Signalen uit de registratie (die lareb ontvangt)worden verder gevolgd en onderzocht". Aldus het rijksvaccinatie programma.

De bijwerkingen van je dochter kun je melden bij het LAREB maar vervolgens kan het RIVM blijven zeggen dat de bijwerkingen van het vaccin mild van aard zijn want ze gaan eerst al die ernstige bijwerkingen onderzoeken, of ze wel echt van het vaccin afkomstig zijn.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven