Gezondheid alle pijlers

Welke reistabletjes maken niet suf/slaperig?

17-07-2019 19:06 30 berichten
De titel zegt het al, ik ben op zoek naar reistabletjes die niet suf/slaperig maken.

Iemand goede ervaring?
permis schreef:
18-07-2019 10:58
Nee helaas, volstrekte onzin.
Ssst niet zeggen, misschien gaat hier het placebo-effect ook wel op!

Ik weet niet of het waar is. Ik lees wisselende berichten erover. Maar soms moet je maar wat proberen toch?
Hmm, ik denk dat er dan toch geen tabletjes zonder bijwerkingen zijn.
Ik ga wel vergelijken, de goedkope (cinnerazine) van Kruidvat kopen én Primatour.
Kijken of ik verschil merk.

Voor het eerste deel van onze reis maakt het niet zo heel veel uit, gaan met de boot naar Schotland. Die vertrekt in de avond en vaart in de nacht.
Proberen zo laat mogelijk in te nemen zodat vriend niet bij het avondeten al met een snurkend mens naast hem zit ;-D

In Schotland reizen we verder met de auto en dan heb ik geen last, zit voorin. Maar ook daar gaan we nog wel een boottocht maken en hopen we dolfijnen te zien. Dan wil ik toch wel wakker zijn :biggrin:
Alle reacties Link kopieren
ShaunTheSheep schreef:
18-07-2019 11:30
Ssst niet zeggen, misschien gaat hier het placebo-effect ook wel op!

Ik weet niet of het waar is. Ik lees wisselende berichten erover. Maar soms moet je maar wat proberen toch?
Nee, dat werkt echt niet. En bovendien, als je ziek wordt in de auto, heb je er (vaak) ook last van op de boot, in de trein, pretpark, bus, tram, metro en zelfs op de schommel(stoel) ....

Ik gebruik normaal zelf ook cinnerazine, en word niet duf van .
Update:

Ik had Suprimal gekocht ( werkzame stof: meclozine) en dat werkte uitstekend op de heftige 2 uur durende tocht op de zee met speedboot.
Maar daarna...kon mijn ogen niet openhouden.

Afbeelding
Alle reacties Link kopieren
Stuiterdraakje schreef:
17-07-2019 19:20
Ik ken een aantal kinderen die een elastieken armbandje hadden met 2 bolletjes a/d binnenkant. Die zouden dan op een punt drukken vh lichaam waardoor de misselijkheid afnam/wegbleef.
Echter geen idee of dit voor volwassenen bestaat.
Ik heb deze bandjes. Werken top

Ook had ik altijd reispilletjes van vsm die werkte echt super maar die kun je hier helaas niet meer krijgen.
Liever spijt van iets wat je heb gedaan, dan spijt van iets wat je niet heb gedaan

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven