Gezondheid alle pijlers

Wie heeft ervaring met weight watchers

21-01-2020 17:32 21 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik denk erover om aan weight watchers te beginnen. Ik denk dat ik dan voor het volledige pakketje zal gaan dus een wekelijks weegmoment en de app.
Wie heeft er ervaring met ww?
Hoeveel ben je afgevallen?
Wat moet ik me voorstellen bij de wekelijkse meetings? Gebruikte je ook producten van ww? Kortom vertel! 😀
17 kilo afgevallen. Ik gebruikte alleen de app, de meetings had ik geen behoefte aan.
Producten kocht ik soms.
Alle reacties Link kopieren
je hebt ww toch al eens geprobeerd?
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Ik ben er een paar jaar geleden wel mee afgevallen, maar helaas ook weer aangekomen toen ik ermee stopte, en zelfs nog 10 kilo meer erbij cadeau gekregen
Alle reacties Link kopieren
rosanna08 schreef:
21-01-2020 17:37
je hebt ww toch al eens geprobeerd?
Nee eigenlijk niet
Alle reacties Link kopieren
RJB schreef:
21-01-2020 17:43
Nee eigenlijk niet
oh, ik keek even in je postings en daar zag ik het wel langskomen. Wat iig wel duidelijk is, is dat je heel erg zoekende bent naar manieren om af te vallen.
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Alle reacties Link kopieren
rosanna08 schreef:
21-01-2020 17:44
oh, ik keek even in je postings en daar zag ik het wel langskomen. Wat iig wel duidelijk is, is dat je heel erg zoekende bent naar manieren om af te vallen.
Dat klopt inderdaad haha en ik geef niet op tot het me gelukt is 🙃
RJB schreef:
21-01-2020 17:50
Dat klopt inderdaad haha en ik geef niet op tot het me gelukt is 🙃

Waarom kom je anders niet meeschrijven hier: lijf-lijn/gezellig-en-verantwoord-samen ... met-tabel/
Alle reacties Link kopieren
mindervanmij schreef:
21-01-2020 17:51
Waarom kom je anders niet meeschrijven hier: lijf-lijn/gezellig-en-verantwoord-samen ... met-tabel/
Pagina die je zoekt bestaat niet... Krijg ik in beeld als ik op de link klik
mindervanmij schreef:
21-01-2020 17:38
Ik ben er een paar jaar geleden wel mee afgevallen, maar helaas ook weer aangekomen toen ik ermee stopte, en zelfs nog 10 kilo meer erbij cadeau gekregen


Maar dat ligt dan toch niet aan Weight watchers? Dat ligt toch aan wat jij eet nadat je er mee gestopt bent?
Want WW is een normaal voedingspatroon, alleen vind ik het heel weinig.
Snoetje-80 schreef:
21-01-2020 18:14
Maar dat ligt dan toch niet aan Weight watchers? Dat ligt toch aan wat jij eet nadat je er mee gestopt bent?
Want WW is een normaal voedingspatroon, alleen vind ik het heel weinig.

Achteraf gezien was het echt veel te weinig voor mij. Mensen gaan niet voor niets jojo-en na diëten waarbij je te weinig eet. Je valt heel snel af, maar daarna kom je ook weer veel sneller aan, je helpt er gewoon je stofwisseling mee naar de knoppen.
RJB schreef:
21-01-2020 18:09
Pagina die je zoekt bestaat niet... Krijg ik in beeld als ik op de link klik
Oeps, foutje: lijf-lijn/gezellig-en-verantwoord-samen ... ges/444076 Deze moet het zijn
Alle reacties Link kopieren
Het enige wat je nodig hebt is motivatie en de wil om daar voldoende voor op te offeren.

Als je dat eenmaal hebt vind je je weg wel naar je doel.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Alle reacties Link kopieren
Begin van het jaar, de maag nog overladen met het duurste voedsel, is men het gestapel van feestmaaltijden eigenlijk wel zat en overwegen de nadelen van teveel gewicht.

Maar naarmate het weer langer geleden is dat men zijn buik rond heeft gegeten en de overige wensen minder urgent lijken, wordt men verleid om te "zondigen". Daardoor wordt hret weer pijnlijk duidelijk wat men mist. En daarna is het eigenlijk wel weer bekeken met het lijnen en wil men alles wat men gemist heeft weer dubbel en dwars inhalen. Helaas wordt dan ook het overgewicht in een recordtempo verdubbeld. Dat argument (het jojo-en) wordt dan weer gebruikt als tegenargument om ooit weer te beginnen.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Alle reacties Link kopieren
RJB schreef:
21-01-2020 17:32
Ik denk erover om aan weight watchers te beginnen. Ik denk dat ik dan voor het volledige pakketje zal gaan dus een wekelijks weegmoment en de app.
Wie heeft er ervaring met ww?
Hoeveel ben je afgevallen?
Wat moet ik me voorstellen bij de wekelijkse meetings? Gebruikte je ook producten van ww? Kortom vertel! 😀
Hoi RJB!

Ja, ik heb ervaring met WW (het nieuwe Weightwatchersp van vroeger) en ben er als volgt mee afgevallen:
2017 -12,5 kg (mooi zijn voor mijn bruiloft)
2018 -12,5 kg babykilo's
Eind 2019 -5 kg vakantiekilo's

Het belangrijkste dat je moet weten voor je start met WW is, het is een behoorlijk bedrag maar zolang je echt overtuigend wilt, meet/weegt en ontzettend eerlijk bent, is het fail-proof programma. Mijn partner stond achter mijn keuze en heeft mij alle drie de keren geholpen en door de moeilijke momenten heen gesleept.

Ik weet dat ik meerdere keren WW heb gedaan en daarom heb ik de oorzaken er ook maar even achter gezet. Mijn gewoontes zijn namelijk zeer zeker veranderd. Wel moet ik ten alle tijden opletten met wat ik eet en voornamelijk hoeveel. Ritme is in mijn leven ver te zoeken en daarom is dit programma juist zo fijn, je kunt zelf invullen hoe je het wil doen en je mag alles eten, zij het beperkt. Ik heb nooit de cursus gedaan, altijd alleen de app.

Denk er goed over na, en start als je het zeker weet. Succes! :monkey:
Alle reacties Link kopieren
Ik heb mij op 1 maart 2019 aangemeld en ben inmiddels 33 kilo kwijt. Ik gebruik alleen de app, ga niet naar de cursus omdat ik dat gewoon te duur vind en ik het met de app alleen ook prima red. WW producten gebruik ik niet. De supermarkt heeft alles wat je nodig hebt.

In het begin geloofde ik er niet in. Heb een half jaar abonnement afgesloten met het idee 'dat het waarschijnlijk toch niet zou werken' en ik er dan niet een heel jaar aan vast zou zitten. Maar niets is minder waar! Het is mijn beste beslissing in 2019!

Als je je maaltijden vooruit plant is het echt heel goed te doen. En is er echt nog wel ruimte voor iets lekkers. Daarnaast heb je week extra's voor als je bijvoorbeeld een feestje hebt of uit eten gaat. Het forum in de app vind ik heel waardevol. Veel tips en gerechten te vinden.

Na ruim 10 maanden zie ik in waar het mis ging een wat mijn valkuilen zijn. Ik merk dat ik onbewust betere keuzes maak. Daardoor heb ik er vertrouwen in dat die kilo's er in de toekomst niet meer bij gaan komen.

Mocht je met WW starten, lees je goed in op de app!
Alle reacties Link kopieren
Ik. Ik ben er nu 11 kg mee afgevallen en ga nog wel even door. Ik heb een waanzinnig fijne coach maar je moet het echt treffen dat het klikt met je coach. Ik vind WW een heel fijn programma, ben er echt blij mee en ook heel blij met Connect (een soort social medium dat in de app zit) maar de klantenservice is prut en de app heeft best veel bugs die ze niet oplossen (ook al zeggen ze van wel). Het is dat ik het programma, Connect en mijn coach zo fijn vind. Ik gebruik geen producten van WW trouwens, genoeg alternatieven in de supermarkt die veel goedkoper zijn.
Alle reacties Link kopieren
mindervanmij schreef:
21-01-2020 18:21
Achteraf gezien was het echt veel te weinig voor mij. Mensen gaan niet voor niets jojo-en na diëten waarbij je te weinig eet. Je valt heel snel af, maar daarna kom je ook weer veel sneller aan, je helpt er gewoon je stofwisseling mee naar de knoppen.
Dan at je de verkeerde dingen of te weinig zero’s. Als ik mijn punten op eet, eet ik absoluut niet te weinig. WW is geen crashdieet, het is juist een gezond eetpatroon, maar met de verkeerde keuzes kun je inderdaad teveel of te weinig eten.
Het is mooi en makkelijk de app.

Maar eerlijk, je kunt het zelf ook doen door dagelijks te noteren wat je eet.
Of een gratis app die het berekent.
Alle reacties Link kopieren
Oew ik lees mijn stukje net terug en het klinkt wel heel negatief. M’n resultaat laat wat anders zien dus ik hoop dat je snapt wat ik bedoel. Het is hard werken maar dan heb je ook echt resultaat.

Heb zelf ook ervaring met gratis apps en calorien tellen. Maar dat werkte niet helaas. Ik viel er geen gram mee af!
Het mooie aan WW is dat er een platform met anderen achter zit en gezond eten gestimuleerd word. Je mag onbeperkt groentes en fruit. De punten worden berekend aan de hand van jouw lengte/gewicht en passen zich aan als je afvalt.

Heb je al een keuze gemaakt?
Alle reacties Link kopieren
Kleinaapje schreef:
22-01-2020 09:20
Oew ik lees mijn stukje net terug en het klinkt wel heel negatief. M’n resultaat laat wat anders zien dus ik hoop dat je snapt wat ik bedoel. Het is hard werken maar dan heb je ook echt resultaat.

Heb zelf ook ervaring met gratis apps en calorien tellen. Maar dat werkte niet helaas. Ik viel er geen gram mee af!
Het mooie aan WW is dat er een platform met anderen achter zit en gezond eten gestimuleerd word. Je mag onbeperkt groentes en fruit. De punten worden berekend aan de hand van jouw lengte/gewicht en passen zich aan als je afvalt.

Heb je al een keuze gemaakt?
Gaaf om van een aantal mensen succesverhalen te lezen. Inderdaad calorieën tellen kan ook en heb ik vaak gedaan maar ben daar zo zat van en heb behoefte aan een supportsystem en een stok achter de deur. Wil het niet meer alleen doen. Dus ja ik denk wel dat ik er voor ga!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven