Wie herkent deze ''vage'' klachten?
zondag 19 september 2010 om 13:12
Hallo allemaal,
Ik heb al een tijdje last van de volgende klachten:
- Licht geirriteerde keel
- slijm (niet vanuit de longen, want ik hoest niet, ik voel het gewoon zitten in m'n keel of neus)
- snotterige neus
- niezen
- weinig energie/moe (maar dit zou ook een andere oorzaak kunnen hebben)
Ik ben uiteraard al bij m,n huisarts geweest en deze heeft zonder naar m'n keel o.i.d. te kijken me een verwijzing voor de KNO arts meegegeven, echter kan ik daar pas over een maand (!!) terecht. En nu ben ik dus benieuwd of iemand deze klachten ook heeft/heeft gehad/of herkent en mij wellicht alvast kan geruststellen met wat het mogelijk zou kunnen zijn of misschien een goede tip heeft om de klachten te verminderen???
Alvast bedankt!
Ik heb al een tijdje last van de volgende klachten:
- Licht geirriteerde keel
- slijm (niet vanuit de longen, want ik hoest niet, ik voel het gewoon zitten in m'n keel of neus)
- snotterige neus
- niezen
- weinig energie/moe (maar dit zou ook een andere oorzaak kunnen hebben)
Ik ben uiteraard al bij m,n huisarts geweest en deze heeft zonder naar m'n keel o.i.d. te kijken me een verwijzing voor de KNO arts meegegeven, echter kan ik daar pas over een maand (!!) terecht. En nu ben ik dus benieuwd of iemand deze klachten ook heeft/heeft gehad/of herkent en mij wellicht alvast kan geruststellen met wat het mogelijk zou kunnen zijn of misschien een goede tip heeft om de klachten te verminderen???
Alvast bedankt!
zondag 19 september 2010 om 13:23
kan werkelijk waar echt van alles zijn, van onschuldige verkoudheid tot iets anders. Wacht gewoon je kno af, die maand kom je ook nog wel door, als je er al een tijd last van hebt.
Wat al kan helpen is vitamine slikken, neuspray (gewoon die voor baby's die mag je blijven gebruiken)
PS: met de huidige wachtlijsten is een maand voor iets wat op het eerste gezicht geen spoed is, nog best snel hoor