Gezondheid alle pijlers

Wie zijn er linkshandig

21-09-2020 11:31 81 berichten
Hallo ik ik leuke man die graag geniet en leuke hobby’s heeft zoals wielrennen en mountainbiken ook vakantie koken en gezellig kletsen

Wat vinden jullie van de herfst?

Totaal aantal stemmen: 105

Links (56%)
Rechts (44%)
anoniem_64de4c3662df4 wijzigde dit bericht op 05-10-2020 23:57
74.90% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Ik ben officieel linkshandig ,maar enige dat ik links doe is schrijven en sleutels omdraaien
Oké smulrol leuk heb jij een mooi handschrift? Ik oefen elke avond
Maar ik denk dat het de goede kant op gaat. Ik doe ook andere dingen links afwassen snijden brood smeren etc
Gr. Leo.
smulrol schreef:
28-09-2020 13:18
Ik ben officieel linkshandig ,maar enige dat ik links doe is schrijven en sleutels omdraaien
Goed bezig 😀
attribuutje schreef:
26-09-2020 22:47
Ik schrijf links en rookte links, voor de rest deed ik het meeste rechts. Ik heb mezelf wel links darten aangeleerd nadat ik mijn rechter elleboog had gebroken.

Ik denk trouwens dat je met oefenen op een handschrift dat je mooi vindt meer resultaat krijgt met rechts schrijven als hetgeen je nu probeert.
Goed bezig 😀
greeneyedcoco schreef:
23-09-2020 23:24
Nagenoeg helemaal linkshandig, ook knippen. Kan alleen met standaard schaar of met schaar voor linkshandigen knippen. Nagels van linkerhand knippen is een dingetjes. Maar het gekke is dat ik mijn lenzen alleen met rechterhand in en uit kan doen. Met volleyballen vroeger kon ik alleen met rechts serveren, maar smashen deed ik links en rechts. Onderwijzeres van lagere school bracht huisbezoek omdat ik met links en rechts schreef. Maar beide handen matig. Moest een kant kiezen en het werd links. Volgens mij geen bewuste keuze.
Oké leuk dat het links is geworden heb jij een mooi handschrift?
Ik dank jullie voor de vele reacties op deze topic. Het gaat steeds beter het schrijven ✍️ ik wens iedereen een fijne dag 👋 Gr. Leo.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven