Wij leven met chronische pijn - kletstopic vervolg

vrijdag 20 september 2019 om 20:20
Een (redelijk) vast groepje forummers, dat pijn heeft door verschillende oorzaken, praat hier al enige tijd met elkaar over het wel en wee van het leven met pijn. Maar ook over andere dingen: wat we zoal doen, ons gezin en werk.
Iedereen is welkom mee te praten. Sleutelwoorden zijn "niets moet" en "respect voor elkaar".
Iedereen is welkom mee te praten. Sleutelwoorden zijn "niets moet" en "respect voor elkaar".

dinsdag 15 oktober 2019 om 22:16
woensdag 16 oktober 2019 om 10:47
YellowLemon schreef: ↑15-10-2019 20:40Hij was gaan slapen nadat hij hier gepost had. Dus hij kwam beneden en zei “wat hadden ze gezegd”.
Dus ik was like “anders lees je het zelf even”.
Zijn reactie “oh maar de laatste 1,5 uur heeft ‘t niet meer gebloed”.
Ik heb echt al heel vaak met hem over de HA enzo gepraat maar ik ben niet sterk genoeg om hem er heen te slepen.![]()

Uiteindelijk is hij een volwassen man, die zelf verantwoordelijk is voor zijn daden Yellow. Hoe graag je in een relatie ook de ander wil laten doen wat jij wilt dat hij/zij doet, dat werkt niet altijd. En het is ook niet 'typisch man'. Hier ben ik de eigenwijs die niet of te laat naar de huisarts gaat. Als het aan mijn man lag, ging ik elke keer als ik weer meer pijn kreeg. En nouja, dat gehannes met de achillespees zegt dan genoeg he.
En goedemorgen iedereen

Ik doe het rustig aan vandaag. Heb al wel bed afgehaald, zodat die zeker weten verschoond wordt.
Later is nu
woensdag 16 oktober 2019 om 10:48
Severus_Snape schreef: ↑15-10-2019 20:56Lientje wat goed van beide kinderen.
Yellow succes met regenboog, hopelijk krijg je hem toch een keer naar de dokter.
Ik heb bijna alles klaar voor mn vakantie. Probeer wel mee te lezen de komende dagen maar kan niks beloven. Ik was eindelijk een beetje afgevallen, maar dat zal na deze paar dagen er wel weer aan zitten maar goed, dan maar weer vol goede moed verder.
Fijne vakantie

En meelezen alleen als je echt tijd overhebt! Af en toe laten weten hoe je het hebt is wel leuk
![Happy :-]](./../../../../smilies/77_happy.gif)
Later is nu

woensdag 16 oktober 2019 om 12:35

woensdag 16 oktober 2019 om 12:50
Contact gehad met dvk, zij zei, klachten lijken op hypo's, maar zijn het niet. Het moet iets anders zijn. Toen vertelde ik haar dat ik met nieuwe medicatie ben gestart, Escitalopram 20mg. Ze zei, dan moet het daar aan liggen en je psychiater om advies vragen.
En moest net ook weer overgeven en de diaree is ook weer terug. Jottum

woensdag 16 oktober 2019 om 12:54
Ik ben nog nooit zo slank geweest als toen ik net aan de escilatopram begon. Mensen begonnen zich zorgen te maken omdat ik eerst zelf was afgevallen en toen niet genoeg kon eten tegen de snelheid waarbij mijn stoelgang ging door dat spul. Ze dachten dat ik een eetstoornis aan het ontwikkelen was.nartjie schreef: ↑16-10-2019 12:50Contact gehad met dvk, zij zei, klachten lijken op hypo's, maar zijn het niet. Het moet iets anders zijn. Toen vertelde ik haar dat ik met nieuwe medicatie ben gestart, Escitalopram 20mg. Ze zei, dan moet het daar aan liggen en je psychiater om advies vragen.
Het is helemaal bijgetrokken. Heb nog andere medicatie gekregen en ben nu een mini nijlpaardje.
woensdag 16 oktober 2019 om 13:08
Ik zweet zo erg in eens. Nu de derde dag. Zweetdruppels staan dan gewoon op mijn kop en op andere plekken.
Ik zweet normaal altijd wel snel. Maar nu is het extreem. En heb dit normaal met dit soort themparaturen niet.
Voel mij verder goed. Wel wat opgejaagd en had schoonmaakwoede.
Nu was het de afgelopen dagen ook wel iets warmer. Maar vind het erg vervelend.
Misschien iets met de luchtvochtigheid?
Ik zweet normaal altijd wel snel. Maar nu is het extreem. En heb dit normaal met dit soort themparaturen niet.

woensdag 16 oktober 2019 om 13:14
Geen idee wat je leeftijd is, maar kan het niet de overgang zijn? (Nu heeft leeftijd daar niet altijd iets mee te maken, maar ik ken iemand van mijn leeftijd die vervroegd in de overgang zit, ze is rond de 30)Gele_Suikerspin schreef: ↑16-10-2019 13:08Ik zweet zo erg in eens. Nu de derde dag. Zweetdruppels staan dan gewoon op mijn kop en op andere plekken.
woensdag 16 oktober 2019 om 13:20
GS misschien een combinatie? Het is warmer dan je zou denken als je naar buiten kijkt, je zegt dat je een schoonmaakwoede had, dus kennelijk wat meer beweging. Misschien iets meer kleren aan, doordat het er niet zo warm uitziet?
Ik roep ook maar wat.
Ik ging zostraks brood halen en zei tegen zoon dat hij de hond uit moest laten en me daarna even helpen met het flippen van de matras en ohja, of hij ook even oud papier weg wilde brengen. Toen ik terugkwam van brood halen, nog geen half uur, was hij met de hond uit, was de matras geflipt en stond het oud papier al klaar om weggebracht te worden
Ik roep ook maar wat.
Ik ging zostraks brood halen en zei tegen zoon dat hij de hond uit moest laten en me daarna even helpen met het flippen van de matras en ohja, of hij ook even oud papier weg wilde brengen. Toen ik terugkwam van brood halen, nog geen half uur, was hij met de hond uit, was de matras geflipt en stond het oud papier al klaar om weggebracht te worden

Later is nu

woensdag 16 oktober 2019 om 20:28
Lekker even ontspannen met de dieren nartjie!
Heb je nog contact gehad over de snelle opbouw van je ad?
Dreamer, nou dat is wel lekker zo'n snelle zoon.
Ik zit net. Gewerkt, auto naar garage gebracht, was opgehangen. Ben al vanaf kwart voor 5 vanmorgen in touw met max 2 uur rust totaal.
Heb van mijn sollicitaties 2 uitnodigingen in de pocket, een voor een speeddate of ik door mag naar de gesprekken en een voor weer zo'n test. Dit keer ga ik dus echt sociaal wenselijk antwoorden.
Heb je nog contact gehad over de snelle opbouw van je ad?
Dreamer, nou dat is wel lekker zo'n snelle zoon.
Ik zit net. Gewerkt, auto naar garage gebracht, was opgehangen. Ben al vanaf kwart voor 5 vanmorgen in touw met max 2 uur rust totaal.
Heb van mijn sollicitaties 2 uitnodigingen in de pocket, een voor een speeddate of ik door mag naar de gesprekken en een voor weer zo'n test. Dit keer ga ik dus echt sociaal wenselijk antwoorden.

lientje69 wijzigde dit bericht op 16-10-2019 21:02
0.30% gewijzigd
Als ik niet kan wat ik wil, dan wil ik wat ik kan!
woensdag 16 oktober 2019 om 21:14
Zo eerste dag hier zit er op. Veel gelopen en al veel van de buitenkant gezien. Net lekker gegeten met een heerlijk Belgisch speciaalbiertje. Helaas alles al, rpeg dicht dus nu hebben we nog wat drankjes gehaald en zitten lekker in ons hotel. Wel moe en wat last van mijn benen maar oké.
"After all this time?" "Always."
woensdag 16 oktober 2019 om 21:58
Severus, fijne vakantie gewenst, genieten van een biertje, heerlijk toch.
Lientje,, mijn duimen draaien, ik hop dat jij over een weekje goed nieuws kan schrijven.
Wat wen vroeg tijdstip, om dan op te gaan staan bed, je hebt dan wel een hele lange dag, maar ik denk niet dat jij daar nu echt op zit te wachten.
Ik vind twee uur rust wel heel erg weinig.
Yellow, helaas, mannen laten zich niet gauw naar een arts sturen, daar valt regenboog onder, die volgt ook zijn eigen plan.
Heeft de wond nog gebloed vandaag ?
Dreamer, wat goed van jouw zoon, jongeren kunnen bepaalde dingen supersnel, als ze maar zin hebben, maar hardstikke lief dat van hem dat hij het allemaal heeft gedaan.
Nu nog een keer zonder dat jij het vraagt, dan is het helemaal super.
Nartje heerlijk kroelen met jouw dieren, geeft toch altijd ontspanning * voor beide partijen.
Mijn hond; liggen totaal uitgeteld op de bank, gisteren een boswandeling en vandaag eerst mee met onze gebruikelijke boodschappen route, kaasboer. Groenteboer. De slagerij zat dit keer ook in de ronde.
Ze meiden vinden het heerlijk,overal luchtjes, aardige mensen, soms een snoepje, of een stukje kaas als beloning.
Vanmiddag hadden ze mazzel, we troffen mijn hondevriendin met haar hond, dus samen naar het land, konden ze alledrie heerlijk los rond rennen.
Daar kan ik van genieten, zoveel hondenplezier.
Nu ik zelf weer goed mobiel ben, wil ik weer met ze naar de hondenrenbaan, kunnen ze coursen.
De jongste is bijna net zo snel als de kleine windhonden ,zijn altijd geweldige middagen.
Ik neem nu een wijntje, mooi boek op schoot, benen op het voetenbankje, even genieten.
Welterusten voor strakjes.
Lientje,, mijn duimen draaien, ik hop dat jij over een weekje goed nieuws kan schrijven.
Wat wen vroeg tijdstip, om dan op te gaan staan bed, je hebt dan wel een hele lange dag, maar ik denk niet dat jij daar nu echt op zit te wachten.
Ik vind twee uur rust wel heel erg weinig.
Yellow, helaas, mannen laten zich niet gauw naar een arts sturen, daar valt regenboog onder, die volgt ook zijn eigen plan.
Heeft de wond nog gebloed vandaag ?
Dreamer, wat goed van jouw zoon, jongeren kunnen bepaalde dingen supersnel, als ze maar zin hebben, maar hardstikke lief dat van hem dat hij het allemaal heeft gedaan.
Nu nog een keer zonder dat jij het vraagt, dan is het helemaal super.
Nartje heerlijk kroelen met jouw dieren, geeft toch altijd ontspanning * voor beide partijen.
Mijn hond; liggen totaal uitgeteld op de bank, gisteren een boswandeling en vandaag eerst mee met onze gebruikelijke boodschappen route, kaasboer. Groenteboer. De slagerij zat dit keer ook in de ronde.
Ze meiden vinden het heerlijk,overal luchtjes, aardige mensen, soms een snoepje, of een stukje kaas als beloning.
Vanmiddag hadden ze mazzel, we troffen mijn hondevriendin met haar hond, dus samen naar het land, konden ze alledrie heerlijk los rond rennen.
Daar kan ik van genieten, zoveel hondenplezier.
Nu ik zelf weer goed mobiel ben, wil ik weer met ze naar de hondenrenbaan, kunnen ze coursen.
De jongste is bijna net zo snel als de kleine windhonden ,zijn altijd geweldige middagen.
Ik neem nu een wijntje, mooi boek op schoot, benen op het voetenbankje, even genieten.
Welterusten voor strakjes.

donderdag 17 oktober 2019 om 08:04
Inderdaad de preoperatieve checks gehad en nu wachten op de oproep.Kwebbeltje91 schreef: ↑15-10-2019 19:03Dan heb ik daar even overheen gelezen denk ik.
Nu maar duimen dat je snel het telefoontje krijgt Lise![]()
Volgende week naar de bedrijfsarts van het UWV, dat is ook nog even spannend.
Verder probeer ik nu nog maar wat leuke dingen te doen, ondanks dat het misschien te zwaar is. Geeft wat afleiding.
Lief dat je aan me denkt

donderdag 17 oktober 2019 om 08:07
lise1985 schreef: ↑17-10-2019 08:04Inderdaad de preoperatieve checks gehad en nu wachten op de oproep.
Volgende week naar de bedrijfsarts van het UWV, dat is ook nog even spannend.
Verder probeer ik nu nog maar wat leuke dingen te doen, ondanks dat het misschien te zwaar is. Geeft wat afleiding.
Lief dat je aan me denkt![]()

donderdag 17 oktober 2019 om 08:35
Bagger geslapen... steeds zo’n pijn net boven mijn heup in mijn flank en rechtsonder in mijn buik. Wellicht een niersteen, hoewel het niet koliek is. Verder ook geen plasprobleem ofzo.
Zometeen met zoon naar zijn nieuwe huisje, krijgt ie de sleutels en moet het contract tekenen. Vervelende voor hem was dat ie afhankelijk is van OV of een krakkemikkige fiets en dat ie dus in zijn nieuwe woonplaats moet voor de sleutel en de inspectie en dan vervolgens 25km verderop voor het contract. Maar goed, dat is naast ene oude werkgever dus dan wip ik daar misschien nog even aan.
Zometeen met zoon naar zijn nieuwe huisje, krijgt ie de sleutels en moet het contract tekenen. Vervelende voor hem was dat ie afhankelijk is van OV of een krakkemikkige fiets en dat ie dus in zijn nieuwe woonplaats moet voor de sleutel en de inspectie en dan vervolgens 25km verderop voor het contract. Maar goed, dat is naast ene oude werkgever dus dan wip ik daar misschien nog even aan.
De term: "help" in caps-lock als topic-titel is over het algemeen omgekeerd evenredig aan de ernst van het betreffende probleem.
donderdag 17 oktober 2019 om 09:38

donderdag 17 oktober 2019 om 11:38
Ik voel je. Letterlijk in dit geval.