Gezondheid alle pijlers

Wij leven met chronische pijn - kletstopic vervolg

20-09-2019 20:20 2962 berichten
Een (redelijk) vast groepje forummers, dat pijn heeft door verschillende oorzaken, praat hier al enige tijd met elkaar over het wel en wee van het leven met pijn. Maar ook over andere dingen: wat we zoal doen, ons gezin en werk.

Iedereen is welkom mee te praten. Sleutelwoorden zijn "niets moet" en "respect voor elkaar".
Alle reacties Link kopieren
Dreamer schreef:
17-10-2019 09:38
Wat fijn, nieuw huisje voor je zoon!

Goedemorgen allen :sun:

het is hier baggerweer. Volgens mij heeft dit echt enorme invloed op mijn pijn, de afgelopen weken. Niet normaal zo heftig de pijn ineens is. :(

Afijn, nog 6 maanden en het is lente :lol:
hoezo? de zon schijnt!
De term: "help" in caps-lock als topic-titel is over het algemeen omgekeerd evenredig aan de ernst van het betreffende probleem.
Welk baggerweer? Hele ochtend al zon hier!
Geen zon hier. Zwaar bewolkt buiten
Hier ook het zonnetje!

Vanmorgen kwam mijn pb-er langs om nog even te praten over mijn afspraak van maandag bij mijn psychiater, ze ging daarna naar hem bellen om door te spreken hoe en wat er verder gaat gebeuren.

Ze gaf wel aan dat ze goed kan zien dat ik de laatste paar maanden flink op mijn tenen moet lopen om te functioneren zoals het nu gaat. Dat gaf wel een geruststellend gevoel want ik ben nog steeds na weet ik veel hoe lang, bang dat ik me flink aanstel.
"When you come out of the storm, you won’t be the same person who walked in. That’s what this storm’s all about.”
suzyqfive schreef:
17-10-2019 12:37
hoezo? de zon schijnt!
Ja vandaag wel. :mrgreen:

Alleen ik ben ondertussen zo moe van de rest van de week dat ik zometeen naar de winkel kruip en ik wil eigenlijk gewoon in de moestuin verdwijnen.
Even snel een :hug: voor iedereen hier.
Hier druk druk druk
Als het zo doorgaat lig ik straks de hele bootreis te slapen. :proud:
Afijn. Morgen nog één dagje werken en dan vakantie.
Als ik niet kan wat ik wil, dan wil ik wat ik kan!
Mijn hoofd barst, trekt me toch door in mijn kaken zelfs. Gatver.
Vanmorgen met zoon naar zijn nieuwe huisje geweest, erg leuk. Bovenwoninkje met een knusse woonkamer en dan daaraan geschakeld een soort studeerkamer of eetkamertje (wat je er van wil maken) halfopen keukentje en dan nog een prima formaat badkamer. Daarna door om contract te tekenen en dat ging verder allemaal vlot dus had geen tijd meer om naar mijn oude werk te gaan. Vervolgens thuis met hem wat dingen regelen zoals verzekering ed.
Daarna was ik kapot en heb nog twee uur geslapen.
De term: "help" in caps-lock als topic-titel is over het algemeen omgekeerd evenredig aan de ernst van het betreffende probleem.
Oei wat een vervelende hoofdpijn Suzy.
Fijn dat het allemaal vlot ging met je zoon.

Ik ben echt zo moe nu. Ben ook wat somber vandaag. Geen idee waar het vandaan komt.
Nou gelukkig is het lange-mouwen weer.. Gaat weer lekker hier, not.

Morgen hopelijk iets meer duidelijkheid over wat er besproken is, ik loop echt ongelooflijk op mijn tenen op het moment..
"When you come out of the storm, you won’t be the same person who walked in. That’s what this storm’s all about.”
Oh Kohaku toch... Is er geen noodhulp aanwezig? Bel anders de hap. En probeer de pen te pakken om te tekenen. Dat werkte een vorige keer ook heel goed. Speel ook met Mia. Alles om je gedachten maar te verzetten. Sterkte Meis :redrose:
Probeer idd afleiding te zoeken kohaku :rose:
In ergste nood een hulplijn bellen, begeleiding of hap
Als ik niet kan wat ik wil, dan wil ik wat ik kan!
Ik vind mezelf niet hap-waardig, eerlijk gezegd. Het is verbonden (zelf gedaan) en geef het morgen bij spv-er wel aan, maar heb gewoon ging puf om er nu over te praten met begeleiding..
Kohaku: lekker met Mia kroelen, daar ontspan je van. Ik vind het zo naar voor je, :hug:
Kohaku sterkte. Hopelijk kun je afleiding vinden.
"After all this time?" "Always."
Ze ligt op mijn schoot heerlijk te dromen, oh nu ik dat typte rekte ze zich uit, ze is weer wakker nu <3 Lief beest.
Kohaku, wat naar voor je. Gelukkig heb je Mia. Ga haar maar lekker knuffelen. :hug:
Lieve Mia :heart:

Het fijne is, zo’n poes veroordeelt niet, vraagt niet, maar is er gewoon voor je.
Ja klopt, ze zat wel even te snuffelen want arm ziet er natuurlijk anders uit.
Maar nu is het niet meer spannend voor d'r en ligt ze te knorren op mijn schoot.
Ik ga nog even afwassen en dan naar mijn bed.
Bedankt voor jullie lieve berichtjes, ik ben nog steeds heel erg blij en dankbaar dat ik jullie heb leren kennen door dit forum. (Dat klinkt een beetje afscheid-achtig, maar dat is het niet, geen nood).

Nu mezelf nog veilig door de nacht loodsen dus hopen dat ik snel slaap.
Ik ben ook hele blij met iedereen die ik heb leren kennen door het forum. Hopelijk slaap je nu lekker en is de dag van morgen beter voor je :heart:
Ik ben ook blij dat ik jullie heb leren kennen :heart: Hopelijk heb je wel lekker geslapen Kohaku :hug:
Goedemorgen. Hoe heb je geslapen Kohaku?
Ik hoop dat iedereen goed geslapen heeft.

Ik heb goed geslapen. Gelukkig, want gisteren had ik veel hoofdpijn en was ik ontzettend moe.
Ik voel me een stuk beter vandaag.
Als de tuin niet te nat is ga ik een deel van de klimop eruit halen, voordat hij de hele tuin overneemt.
Sterkte kohaku :hug:
Kohaku, dikke knuffel :hug:
Jij bent ook lief ;)
Hopelijk heb je een beetje goed geslapen.
suzyqfive schreef:
17-10-2019 12:37
hoezo? de zon schijnt!

Ja, haha, ik fietste gisterenmorgen door de regen naar het werk. 's Middags was er inderdaad zon.
Op tijd opstaan is dus niet altijd zo fijn, dat blijkt :proud:

Goedemorgen allen
Vanmorgen weer even regen, maar gelukkig kwam ik (redelijk) droog op het werk.
Later is nu

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven