Gezondheid alle pijlers

Wij leven met chronische pijn - kletstopic vervolg

28-12-2019 19:46 2966 berichten
Een (redelijk) vast groepje forummers, dat pijn heeft door verschillende oorzaken, praat hier al enige tijd met elkaar over het wel en wee van het leven met pijn. Maar ook over andere dingen: wat we zoal doen, ons gezin en werk.

Iedereen is welkom om mee te praten. Sleutelwoorden zijn "niets moet" en "respect voor elkaar".

Toevoeging:

Een verzoekje van een aantal vaste forummers hier: wil je iets kwijt over een onderwerp wat bij een ander wellicht gevoelig ligt, zoals eetstoornis of suïcide, schrijf dan boven de alinea het woord trigger, zodat forummers gewaarschuwd worden en eroverheen kunnen lezen.
Ben ik de eerste?
Jaaaaa! :cheer:
Doro75 schreef:
28-12-2019 19:48
Ben ik de eerste?
Gefeliciteerd :P
Afijn. Je kunt maar ergens blij mee zijn ;-)

Mooie jurk, Kwebbel! Ik hoor de laatste tijd steeds vaker dat c&a leuke dingen heeft. Ik moet er weer eens naar binnen.

Lise, wat een opluchting dat je uit het bestuur bent! Goed zo!

Gaat het nu een beetje met je? Ik weet uit mijn tijd dat het nog maar de vraag was of we ooit ouders zouden worden, dat zulk nieuws er zó ontzettend kon inhakken.. Niet dat we het de nieuwe ouders níet gunden ofzo. Maar het verdriet was heel rauw en intens. Ik kon er soms wekenlang van slag door zijn.
Doro75 schreef:
28-12-2019 19:52


Lise, wat een opluchting dat je uit het bestuur bent! Goed zo!

Gaat het nu een beetje met je? Ik weet uit mijn tijd dat het nog maar de vraag was of we ooit ouders zouden worden, dat zulk nieuws er zó ontzettend kon inhakken.. Niet dat we het de nieuwe ouders níet gunden ofzo. Maar het verdriet was heel rauw en intens. Ik kon er soms wekenlang van slag door zijn.
Ik ben eigenlijk vooral boos op mijn ouders vanwege wat beloftes die gedaan zijn en ze nu niet na komen. Verder even stoom afgeblazen bij wat vriendinnen en verder kan ik ze voorlopig ontwijken. Ik denk dat het wel moeilijk wordt als de hele familie blij gaat doen en wij de enige zijn die er anders over denken.
Ben er ook
Alle reacties Link kopieren
:cheer:
lise1985 schreef:
28-12-2019 19:56
Ik ben eigenlijk vooral boos op mijn ouders vanwege wat beloftes die gedaan zijn en ze nu niet na komen. Verder even stoom afgeblazen bij wat vriendinnen en verder kan ik ze voorlopig ontwijken. Ik denk dat het wel moeilijk wordt als de hele familie blij gaat doen en wij de enige zijn die er anders over denken.
Je had het al eerder over beloftes van je ouders, maar wat bedoel je er mee? Dat ze ineens wel gaan oppassen?

Verder lijkt het me inderdaad dat het nog moeilijk genoeg gaat worden voor jullie inderdaad.
Alle reacties Link kopieren
Jeetje, we gaan wel hard zeg.

Doro, herkenbaar.
Hier is het uiteindelijk toch ook nog gelukt maar ik moest al huilen als ik moeders met een kinderwagen zag lopen.
Als ik niet kan wat ik wil, dan wil ik wat ik kan!
Doro75 schreef:
28-12-2019 20:02
Je had het al eerder over beloftes van je ouders, maar wat bedoel je er mee? Dat ze ineens wel gaan oppassen?

Verder lijkt het me inderdaad dat het nog moeilijk genoeg gaat worden voor jullie inderdaad.
Nee, dit gaat over iets anders.
lise1985 schreef:
28-12-2019 20:05
Nee, dit gaat over iets anders.
Ah, ok. Ik vind het een beetje moeilijk om voor te stellen wat het kan zijn, gekoppeld aan het ineens wel kinderen krijgen van je broer en schoonzus.

Maar het feit dat beloftes aan de kant worden geschoven, is natuurlijk altijd vervelend!
Mooie jurk Kwebbel, zeker bij jouw figuur! :flirting:
lientje69 schreef:
28-12-2019 20:05
Jeetje, we gaan wel hard zeg.

Doro, herkenbaar.
Hier is het uiteindelijk toch ook nog gelukt maar ik moest al huilen als ik moeders met een kinderwagen zag lopen.
Echt hè? Of als je op kraamvisite zat bij een nichtje en een oom ging ineens allerlei ongepast vragen stellen :P

Ik krijg nóg kippenvel als ik daar aan denk. Aan de ene kant wil je huilen, aan de andere kant wil je van je afbijten, maar je wil vooral de sfeer voor je nieuwe neefje / nichtje (die er tenslotte al helemaal niks aan kan doen!) niet verpesten.
Doro75 schreef:
28-12-2019 20:10
Ah, ok. Ik vind het een beetje moeilijk om voor te stellen wat het kan zijn, gekoppeld aan het ineens wel kinderen krijgen van je broer en schoonzus.

Maar het feit dat beloftes aan de kant worden geschoven, is natuurlijk altijd vervelend!
Ik heb je een pb gestuurd.
Bedankt dames :heart:

Ja c&a heeft steeds meer leukere kleding. Mijn winterjas heb ik er ook vandaan :cheer2:
lise1985 schreef:
28-12-2019 20:17
Ik heb je een pb gestuurd.
PB terug :)
Alle reacties Link kopieren
Ik was jullie kwijt :")

Ik lig met migraine in bed, 2e keer vandaag. Mocht geen extra pijnstillers meer van vpk maar wel een oxazepam? Dus die moet de pijn maar weg zien te krijgen. Naja, welterusten!
"When you come out of the storm, you won’t be the same person who walked in. That’s what this storm’s all about.”
Alle reacties Link kopieren
Wees gerust, we zijn er nog kohaku. :proud:
Slaap lekker!
Als ik niet kan wat ik wil, dan wil ik wat ik kan!
:bye:

:sleep:

:byee:
Gevonden!
Alle reacties Link kopieren
Is er iemand die een idee heeft of er een eetstoornis topic is ergens? Kan er niet zo snel 1 vinden.
"When you come out of the storm, you won’t be the same person who walked in. That’s what this storm’s all about.”
Alle reacties Link kopieren
Ik vind ze wel maar dat zijn geen recente topics kohaku.
Als ik niet kan wat ik wil, dan wil ik wat ik kan!
Goedemorgen 💋
Happy new topic 🌺
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen :cheer:

Vriend is gaan preken, zou eerst gewoon met hem opstaan maar mijn hoofdpijn was zo verschrikkelijk erg dat ik niet wakker kon worden.

Heerlijk paar dagen weg gehad.

Kohaku, er was laatst wel een topic over maar die was verwijderd zag ik later.
De term: "help" in caps-lock als topic-titel is over het algemeen omgekeerd evenredig aan de ernst van het betreffende probleem.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven