Gezondheid alle pijlers

Wij leven met chronische pijn (vervolg nr. zoveel)

22-10-2018 20:15 2984 berichten
Een (redelijk) vast groepje forummers, dat pijn heeft door verschillende oorzaken, praat hier al enige tijd met elkaar over het wel en wee van het leven met pijn. Maar ook over andere dingen: wat we zoal doen, ons gezin en werk.

Iedereen is welkom mee te praten. Sleutelwoorden zijn "niets moet" en "respect voor elkaar".
Wat ontzettend fijn Lientje. Dat was een cadeautje voor iedereen.

En :hello: Tut. Fijne dagen!
Alle reacties Link kopieren
Afbeelding

Fijne 2e kerstdag!
(was te laat voor de kerst een groet te sturen :P)

Bedoel er niks verkeerds mee (be merry) , vond het gewoon een vrolijk kerst plaatje.
Alle reacties Link kopieren
Mijn Engels is niet zo goed als ik dacht want ik moest het opzoeken Suikerspin! :proud:

Ons konijn is geheel van slag. De honden vonden hem erg lief. Het konijn de honden niet.
Die vloog door zijn hok heen, stampte keihard en heeft bijna gedurende de gehele maaltijd geprobeerd zijn soortgenoten voor gevaar te waarschuwend. Al stampend dus.
En hij kan errug hard stampen!
Afijn. Het stro ligt door de halve woonkamer dus en het was zo netjes hier. Morgen maar weer opnieuw stofzuigen.
Ben er voor vandaag wel klaar mee.

Nijn ook. Die mocht eruit net. Ging op zijn achterpoten staan. Bleef doodstil staan als een stokstaartje. Rook blijkbaar de honden( die al lang weg zijn)
Racede met hoge snelheid zijn hok weer in en begon weer te stampen.
Zucht. Hoe vertel je zo'n beest dat er geen gevaar dreigt?
Als ik niet kan wat ik wil, dan wil ik wat ik kan!
Ah dat bericht van je zieke familielid Lientje :heart:

Hier ook eindelijk op de bank geploft.
Moeder vanmiddag gehaald, was gezellig (op wat discussiepuntjes na) en op de terugweg zijn we nog even langs oma gereden. Ik kon door werk niet op haar verjaardag komen en had min of meer beloofd om nog een keer langs te komen. Dus mooi gecombineerd met het naar huis brengen van mijn moeder.

Morgen doe ik lekker helemaal niets. Donderdag een dagje uit dus dat kost ook weer energie genoeg.
Lientje: wat mooi zeg, een heel bijzondere kerst!

Ik ben weer thuis, gesloopt, dat wel maar ik heb morgen niets bijzonders.
Eerst even uitrusten.

Nartjie: waar ben je nu dan? Let je goed op jezelf?
Wat een prachtig cadeau Lientje! 💕
Alle reacties Link kopieren
Wat bijzonder Lientje, dat familielid mocht langskomen

Hier is de laatste visite net weg. We hebben met de jeugd Party & Co gedaan. 3 teams, man en ik hebben steeds nét niet gewonnen, omdat we 1 onderdeel gewoon niet kunnen samen. Heel jammer, want verder waren we heel goed. Afijn, was heel gezellig. En vriend van oudste is natuurlijk Engels, dus veel vertalen en ook personen overslaan, omdat die zo typisch Nederlands zijn. Toch hebben zij dus wel 1x gewonnen.

Ben nu ook gesloopt. Ik heb af en aan dikke keel, nu dus weer. Houd man al enkele nachten wakker met snurken, en die kan nu niet meer vluchten naar een logeerbed. Ik heb voorgesteld de bank te nemen, maar dat vindt hij niet nodig.
Later is nu
Alle reacties Link kopieren
Moyrrie- schreef:
25-12-2018 16:26
Wij houden het vandaag rustig.

Lientje, ik snap zorgkind helemaal. :) veel plezier in ieder geval.

Jolly, jij ook veel plezier met sterrendiner.
Het was meer dan restaurantniveau, ben erg trots op zoon :)
Like a great eternal Klansman
With his two flashing red eyes
Turn around he's always watching
(Dead Kennedys)
Alle reacties Link kopieren
Mooi Lientje, van je familielid!
Like a great eternal Klansman
With his two flashing red eyes
Turn around he's always watching
(Dead Kennedys)
Alle reacties Link kopieren
Wat dijn, Lientje, dar jouw familielid ook kon aanschuiven om samen van het Kerstdiner te genieten.
Nartje, hoe is het nu met jou ?
Man en ik hebben het heerlijk rustig, eens bedenken of we nog wat gaan doen vandaag.
Ik wil wel naar de sauna, maar of het een goed idee is ??
Er liggen nog boeken te wachten, die ik wil lezen, mijn naaikamer kan ik weer gaan inrichten, er staat nog heel wat op mijn todo lijstje
Fijne dag nog vandaag iedereen!

Wij hebben de meeste drukte achter de rug. Vanavond nog een kerstdiner met een familielid erbij en dan zit het er weer op.

Morgenochtend alweer bijtijds naar het ziekenhuis.
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen saam :redrose:

Wij gaan vanavond naar de bioscoop. Ook zin in. Er ligt hier nog eea op te ruimen. Ik ben de enige die uit bed is. Wilde man niet langer lastigvallen met mijn gesnurk. Ik ben het niet gewend, zo lang verkouden. (of weer verkouden, eigenlijk) dat is meer wat voor mijn gezin, niet voor mij (kan ik lekker op ze mopperen, dat ze niet genoeg fruit eten ;-D )

Sauna lijkt me wel een goed idee, Hemke!
Later is nu
Fijne 2e kerstdag allemaal.
Ik duik dadelijk weer mijn bed in. Voel me hondsberoerd, grieperig. Zit niet helemaal lekker.
Alle reacties Link kopieren
Goeiemiddag!
Net uit bed hier. Gister een rustige en fijne middag/avond gehad, veel pijn, dat wel.

Straks onder de douche, word om 14.30 opgehaald door mijn zus, en eet vanavond bij mijn ouders.

:hug: voor iedereen!
"When you come out of the storm, you won’t be the same person who walked in. That’s what this storm’s all about.”
Wij zijn in Nederland. Allebei snotverkouden en ellendig dus we gaan maar weer naar huis. Dit is niks zo. :mrgreen:
Gelukkig wel iedereen gezien die we wilden zien (en waarschijnlijk aangestoken)
Sorry daarvoor :P
:sun: fijne 2e kerstdag. :cheer2:
JollyRider schreef:
26-12-2018 05:59
Het was meer dan restaurantniveau, ben erg trots op zoon :)
Wat goed! ✨
Alle reacties Link kopieren
Tut en kwebbeltje, beterschap!

Jolly, dat klinkt lekker.

Hier een slechte nacht gehad met veel pijn.
Ik kom niet erg op gang. Heb een was gedraaid en ben even naar moeder geweest om koffie maar ik heb nog aardig wat opruim- en schoonmaakwerk.
Het zal er morgen ook nog wel liggen / staan schat ik zo in.
Dus nu zit ik lekker onder een dekentje op de bank en pak ik zo maar een boek
Of ga ik lekker dvd kijken.

En tussendoor maar af en toe een klein beetje opruimen. Met steeds een klein beetje komt het uiteindelijk ook wel af tenslotte.
Als ik niet kan wat ik wil, dan wil ik wat ik kan!
Alle reacties Link kopieren
Dreamer schreef:
26-12-2018 11:46
Goedemorgen saam :redrose:

Wij gaan vanavond naar de bioscoop. Ook zin in.
Sauna lijkt me wel een goed idee, Hemke!
Ik heb warm en koud waterbak uit geprobeerd met mijn voet/enkel, maar mijn huid doet nog zoveel pijn als het met warmte in aanraking komt, ik moet het nog maar een tijd uitstellen.
Na mijn enkelbreuk heb ik enorme blaren gehad onder de gipsspalk,de huid is nu nog te teer. :|
Ik wilde even laten weten dat ik een betere kerst heb dan ik me voor kon stellen. :heart:
Alle reacties Link kopieren
YellowLemon schreef:
26-12-2018 13:48
Ik wilde even laten weten dat ik een betere kerst heb dan ik me voor kon stellen. :heart:
Wat fijn Yellow! Geniet ervan!

Hemke, sterkte ermee!
Als ik niet kan wat ik wil, dan wil ik wat ik kan!
Alle reacties Link kopieren
Super fijn Yellow <3
"When you come out of the storm, you won’t be the same person who walked in. That’s what this storm’s all about.”
Alle reacties Link kopieren
YellowLemon schreef:
26-12-2018 13:48
Ik wilde even laten weten dat ik een betere kerst heb dan ik me voor kon stellen. :heart:
:high5:
Like a great eternal Klansman
With his two flashing red eyes
Turn around he's always watching
(Dead Kennedys)
Fijn Yellow! :rolling:
Alle reacties Link kopieren
Dat is fijn , Yellow.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven