Gezondheid alle pijlers

Wij leven met chronische pijn (vervolg nr. zoveel)

22-10-2018 20:15 2984 berichten
Een (redelijk) vast groepje forummers, dat pijn heeft door verschillende oorzaken, praat hier al enige tijd met elkaar over het wel en wee van het leven met pijn. Maar ook over andere dingen: wat we zoal doen, ons gezin en werk.

Iedereen is welkom mee te praten. Sleutelwoorden zijn "niets moet" en "respect voor elkaar".
Alle reacties Link kopieren
nartjie schreef:
23-10-2018 21:49
Nou de pijn in mijn nek gaat nu ook naar links. Donderdag maar afspraak maken die hopelijk in de ochtend kan, want in de middag om 15.00 afspraak met nieuwe arts die mijn psychiater vervangt, en spver.



Sorry het te moeten zeggen, ik voel me minder veilig hier, vooral omdat er ineens nieuwe schrijvers bij komen. Nou ja meelezers die zich ineens bekend maken en dan niet meer terug komen. Dit is mijn probleem, dus voel me niet veilig meer hier. Dus ik ga vanaf nu alleen maar hebben over koetjes en kalfjes de os en de ezel.
Komt mede door, er nu mensen schrijven, die er vooruit komen dat ze meelezen.
Ik heb op verschillende forums geschreven, ben in feite nooit herkent, gelukkig maar.
Nu, ben ik voorzichtiger geworden, mijn dochter dwaalt ook rond en mijn zussen ook.
Zoals je schrijft, dan verdwijnt het gevoel van veiligheid .
hemke schreef:
24-10-2018 00:00
Komt mede door, er nu mensen schrijven, die er vooruit komen dat ze meelezen.
Ik heb op verschillende forums geschreven, ben in feite nooit herkent, gelukkig maar.
Nu, ben ik voorzichtiger geworden, mijn dochter dwaalt ook rond en mijn zussen ook.
Zoals je schrijft, dan verdwijnt het gevoel van veiligheid .
Herkenbaar.
Alle reacties Link kopieren
Als ik het niet zie dan is het er niet?
Er lezen hier heel veel mensen mee. Tientallen. Gelezen wordt je, en waarom is het dan ineens anders als iemand vraagt of zij/hij mee mag lezen?
Ik ben echt verbaasd, had dit hier na al die jaren niet verwacht.
ambra schreef:
24-10-2018 05:12
Als ik het niet zie dan is het er niet?
Er lezen hier heel veel mensen mee. Tientallen. Gelezen wordt je, en waarom is het dan ineens anders als iemand vraagt of zij/hij mee mag lezen?
Ik ben echt verbaasd, had dit hier na al die jaren niet verwacht.
Helemaal eens!
Inderdaad, ik hou er rekening mee dat anderen mee kunnen lezen. Sommige dingen zet ik net even ietsje anders neer om het niet te herkenbaar te maken.
Vergeetmenietje1980 schreef:
24-10-2018 08:09
Inderdaad, ik hou er rekening mee dat anderen mee kunnen lezen. Sommige dingen zet ik net even ietsje anders neer om het niet te herkenbaar te maken.

Dit inderdaad.
Goedemorgen trouwens ;)

Lientje je hebt pb.

Werd vanmorgen wakker met hoofdpijn maar die is nu al een eind gezakt gelukkig.
Zometeen wat boodschappen halen, verder houd ik het rustig. Vanavond avondje weg met collega's.
Alle reacties Link kopieren
nartjie schreef:
23-10-2018 21:49
Nou de pijn in mijn nek gaat nu ook naar links. Donderdag maar afspraak maken die hopelijk in de ochtend kan, want in de middag om 15.00 afspraak met nieuwe arts die mijn psychiater vervangt, en spver.



Sorry het te moeten zeggen, ik voel me minder veilig hier, vooral omdat er ineens nieuwe schrijvers bij komen. Nou ja meelezers die zich ineens bekend maken en dan niet meer terug komen. Dit is mijn probleem, dus voel me niet veilig meer hier. Dus ik ga vanaf nu alleen maar hebben over koetjes en kalfjes de os en de ezel.
Goed dat je naar de huisarts gaat nartjie.
En de meelezers en af en toe schrijvers waren er altijd al hè, dit is nu eenmaal een openbaar forum.
Er zijn er meer hier die om die reden minder schrijven, ik hoor daar niet bij want ik ben nogal een open persoon.
Je kunt ook altijd pb-en als je iets prive kwijt wilt. Geef dat dan wel even aan in dit topic want de functie dat je ziet dat je pb hebt werkt helaas nog steeds niet hier. :hug:
lientje69 wijzigde dit bericht op 24-10-2018 09:11
0.10% gewijzigd
Als ik niet kan wat ik wil, dan wil ik wat ik kan!
Alle reacties Link kopieren
ambra schreef:
23-10-2018 23:43
Dit topic loopt al jaren. Minstens 10 jaar. Altijd is iedereen die kwam aanwaaien, gastvrij onthaald. Het zou jullie sieren als je die gastvrijheid waar je zelf ooit gebruik van maakte, ook naar anderen toont.
Eens met Cecium dus.
Dit vind ik ook hoor. Ook ik ben ooit nieuw meeschrijver geworden. Dus Jolly en Doro,gewoon mee blijven schrijven!
En nieuwelingen zijn ook gewoon welkom!
Een ieder mag gewoon voor zichzelf bepalen hoe open hij of zij schrijft ( kan me voorstellen dat jullie van mij wel eens stapelgek worden, nou Ja, jullie hebben in elk geval een goed beeld van hoe ik mijn leven lijd. En ja met lange ij , dat doe ik expres :rofl: , geen grammaticafout dus)
Als ik niet kan wat ik wil, dan wil ik wat ik kan!
Alle reacties Link kopieren
Moge. Heb redelijk geslapen, wel vervelend gedroomd. Moet om elf uur bij de fysio zijn, verder gelukkig niks vandaag.

Mn hoofd voelt wel moe, maar dat kan ook bijna niet anders na gisteren.
"When you come out of the storm, you won’t be the same person who walked in. That’s what this storm’s all about.”
Alle reacties Link kopieren
Gelezen kwebbeltje. Dat maakt het wat lastiger die uren.

Goedemorgen allemaal.
Ik heb vrij vandaag en ga met man op klus. We hebben een waslijst voor 4 weken aan werk en elke keer als we iets afstrepen komen er weer twee dingen bij. Tsja.
Ik ga maar niet mopperen want een aantal jaar terug was er in de crisis geen droog brood te verdienen( hoewel we ons met kunst en vliegwerk altijd staande hebben weten te houden ) maar eigenlijk zou mijn man nu wel uit 2 personen kunnen bestaan, daar had hij nog meer dan genoeg werk voor :-)-)
Als ik niet kan wat ik wil, dan wil ik wat ik kan!
Alle reacties Link kopieren
En ik was dus wat laat met mijn reactie over de meelezers en nieuwe schrijvers zag ik. In elk geval, aan iedereen een welgemeend hartelijk welkom hoor! :hello:
Als ik niet kan wat ik wil, dan wil ik wat ik kan!
Alle reacties Link kopieren
Ok geen fysio, ben net gebeld dat ze ziek is.. kortsluiting in 3..2..1 :frusty:
"When you come out of the storm, you won’t be the same person who walked in. That’s what this storm’s all about.”
Kohaku en Kwebbeltje: :hug:

Ik hoop ook dat mensen zich niet laten afschrikken, we zijn hier allemaal ooit begonnen. Welkom dus!
Alle reacties Link kopieren
Kohaku schreef:
24-10-2018 09:27
Ok geen fysio, ben net gebeld dat ze ziek is.. kortsluiting in 3..2..1 :frusty:
Dat is ook balen dan, is er geen vervanging?
Zit lekker aan de koffie nu. Wordt hoog tijd dat we wat gaan doen, maar man hangt ook nog lekker zie ik op de bank. Wat wil je na 2 weken aaneengesloten 12 uur per dag werken, wel logisch ook dat hij moe is.
Dit werk duurt tot eind december/ half januari ongeveer. Hij is alweer druk aan het lobbyen voor vervolgwerk, heeft een stuk of 5 ijzers in het vuur nu. Ben benieuwd welke het gaat worden. Of geen. Dat kan uiteindelijk ook nog.
Als ik niet kan wat ik wil, dan wil ik wat ik kan!
cesium24 schreef:
24-10-2018 09:31
Kohaku en Kwebbeltje: :hug:

Ik hoop ook dat mensen zich niet laten afschrikken, we zijn hier allemaal ooit begonnen. Welkom dus!
Bedankt Cesium.
Boodschappen zijn binnen gelukkig. Ik probeer altijd op tijdstippen te gaan dat het nog rustig is. Nu moe op de bank, met koffie.
Alle reacties Link kopieren
Nee, geen vervanging. Wil ik ook niet, want ik ben redelijk eenkennig :')

Ik heb echt de hele nacht liggen hoesten(yeey astma) en net haalde ik mijn nachtbeugel er uit en (sorry) roggelde ik bloed.. Hm.. Bloed niks in mijn mond dus vermoed dat het uit mijn keel komt.
"When you come out of the storm, you won’t be the same person who walked in. That’s what this storm’s all about.”
Klinkt niet goed Kohaku :(
Alle reacties Link kopieren
Nee, dat kan er ook nog wel bij :(
Lig nu in bed met koffie en ontbijt, straks eens kijken of het nog steeds is.
"When you come out of the storm, you won’t be the same person who walked in. That’s what this storm’s all about.”
ambra schreef:
24-10-2018 05:12
Als ik het niet zie dan is het er niet?
Er lezen hier heel veel mensen mee. Tientallen. Gelezen wordt je, en waarom is het dan ineens anders als iemand vraagt of zij/hij mee mag lezen?
Ik ben echt verbaasd, had dit hier na al die jaren niet verwacht.
Het is anders omdat het dan concreet wordt. Ik blijf hier ook gewoon alles schrijven in de veronderstelling dat ik nog steeds anoniem ben.
:hug: voor iedereen.

Ik heb voor het eerst sinds de behandeling weer een nacht zo goed als doorgeslapen, maar ik lag er dan ook laat in gisteren. Ik werd evengoed wel om zes uur wakker, dus eigenlijk heb ik een beetje vals gespeeld.
Man is weer aan het werk dus ik heb het rijk weer alleen.
De pijn van de behandeling zelf lijkt een aardig eind weg te zijn, met name de zenuwpijn is nog wel wat heftiger als normaal, maar dat is ook normaal na een zenuwblokkade.
Afvallen gaat ook weer lekker.
Nu eerst koffie.
Toch wat goede punten die ik lees, Lise. (toch?) Fijn dat je in ieder geval goed geslapen hebt.
Kwebbeltje91 schreef:
24-10-2018 10:21
Toch wat goede punten die ik lees, Lise. (toch?) Fijn dat je in ieder geval goed geslapen hebt.
Jawel, het is niet meer zo heftig als afgelopen weekend. Ik ben blij als ik weer op het oude niveau zit. Dan overleg met de arts en dan denk ik de orale medicatie maar weer eens afbouwen.
Fijn dat de pijn wat minder is Lise. :hug:

Ik heb nu voor de derde dag achter een hoofdpijn. Paracetamol helpt niet. Sterker mag ik niet vanwege mijn medicijnen. Viel vannacht ook pas tegen 4’en in slaap en bleef maar wakker worden.

Ik ga straks wel naar de zorgboerderij maar alleen zodat ze kunnen zien in hoe een dweiltoestand ik ben en dat ik me niet “aanstel”. o_o
Goedemorgen en voor iedereen een :hug:
En ook wat mijn betreft is iedereen welkom. We schrijven allemaal om dezelfde reden. Door de pijn en aanverwante klachten gaat het niet zoals we het zelf graag willen.

Lise, fijn dat je goed geslapen hebt.
Kohaku, dat klinkt niet echt goed. Hopelijk is het bloed roggelen iets eenmaligs.
Lientje, succes vandaag. Je hebt in ieder geval een rustige start.
Kwebbeltje, vervelend die hoofdpijn.
Nartjiee, succes bij de nieuwe arts. Hopelijk hebben jullie een klik met elkaar.

Ik merk dat ik weer een vergiet ben. Kan dus 10 keer de trap op (wat maar moeizaam gaat vandaag) omdat ik weer iets vergeten ben....
en verder zijn zowel dochter als zoon ziek. Niets blijft er binnen.
Ben benieuwd hoe het vandaag gaat.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven