Gezondheid alle pijlers

Wij leven met chronische pijn (vervolg)

21-08-2017 10:27 3011 berichten
Alle reacties Link kopieren
Een (redelijk) vast groepje forummers, dat pijn heeft door verschillende oorzaken, praat hier al enige tijd met elkaar over het wel en wee van het leven met pijn. Maar ook over andere dingen: wat we zoal doen, ons gezin en werk.



Iedereen is welkom mee te praten. Sleutelwoorden zijn "niets moet" en "respect voor elkaar".



Vorig topic ->gezondheid/we-leven-nog-steeds-met-pijn ... start=3010
Later is nu
lise1985 schreef:
21-03-2018 16:25
Mijn schoonzus heeft al aangegeven bij mijn ouders dat als mijn ouders overlijden en mijn broertje is dan ook al dood dat zij dan alles wil erven. Pas als zij ook dood is heb ik volgens haar recht op een erfenis van mijn ouders.
Dat gaat wel ver! Gelukkig bepaalt de wet anders.
cesium24 schreef:
21-03-2018 16:40
Dat gaat wel ver! Gelukkig bepaalt de wet anders.
Daar is ze wars van en bovendien weet ze waarschijnlijk niet eens hoe dat in de wet geregeld is.
Schoonzusje is een beetje vreemd, zacht uitgedrukt.
Alle reacties Link kopieren
lise1985 schreef:
21-03-2018 16:25
Mijn schoonzus heeft al aangegeven bij mijn ouders dat als mijn ouders overlijden en mijn broertje is dan ook al dood dat zij dan alles wil erven. Pas als zij ook dood is heb ik volgens haar recht op een erfenis van mijn ouders.
.
Zo dan.. die is ook een beetje van het padje, of niet? :O

Ik mag zo nog weer naar het stembureau, maar we zijn snel klaar met tellen, denk ik zo.
Ik ben stijf van de kou op het bureau en de houten stoeltjes. Stom genoeg maakt dat het zwaar. In het andere bureau, waar ik altijd zat, zette men voor mij speciaal een prettiger stoel neer, maar die zijn hier niet.

Heb wel lekker kunnen lezen vandaag. Ik heb nog een jaargang van de Flow ongelezen liggen en vandaag las ik er 1 uit. Ik kreeg gelijk zin om vanalles uit dat tijdschrift te gaan doen, dus heb vanmiddag nog naar tekenspullen gezocht. Heb ik al lang niet meer gedaan, tekenen. Morgen misschien.
Later is nu
Nou, niet een beetje haha Dreamer.
Succes met tellen vanavond. Ik ben benieuwd naar de opkomstpercentages.

Ik ben ook benieuwd of mijn werkgever gekozen wordt in de gemeenteraad. Gezien zijn gedrag kan ik me eigenlijk niet voorstellen dat hij een aanwinst is voor de politiek. Maar misschien is mijn mening ietwat gekleurd :-P
Ik heb ook gestemd. Vlak voordat ik het stemhokje inliep had ik de beslissing over de sleepwet pas genomen. Heb er echt lang over getwijfeld. Maar het voelt goed.

Succes met tellen Dreamer!

Ik heb net gedoucht, heb last van mijn rug :( Ik kom niet meer van de bank af vandaag.
Kwebbeltje91 schreef:
21-03-2018 20:15
Ik heb ook gestemd. Vlak voordat ik het stemhokje inliep had ik de beslissing over de sleepwet pas genomen. Heb er echt lang over getwijfeld. Maar het voelt goed.

Succes met tellen Dreamer!

Ik heb net gedoucht, heb last van mijn rug :( Ik kom niet meer van de bank af vandaag.
Ienemienemutte? :P

Sterkte met je rug!
lise1985 schreef:
21-03-2018 20:16
Ienemienemutte? :P

Sterkte met je rug!
Haha nee dat nog net niet :rofl:

Dank je!
Alle reacties Link kopieren
Jeetje dames wat een verhalen over familie zeg. Voor iedereen een. :hug:

Dreamer, bij ons hing een bordje met stemburo geschreven op de deur. Misschien is dat nieuwe spelling maar zoon schoot acuut in de lach en zei: oei, dat zegt wel iets over het niveau in onze gemeente.

Nu naar een zware dag werken op de bank onder een dekentje. Heb het lichtelijk benauwd en blad nog steeds als een zeehondje. Bah.
Als ik niet kan wat ik wil, dan wil ik wat ik kan!
Het is in mijn familie echt een soap, kan er een boek over schrijven helaas. Daarom ben ik heel blij dat ik lekker mijn eigen plan trek.

Zo lekkere spelfout :rofl:
Wisten jullie al gelijk waar je op ging stemmen?
Ik had er dit jaar echt moeite mee. Sowieso de 1e keer dat ik op gemeenteraad ging stemmen. Vorig jaar voor het eerst gedaan maar toen was het natuurlijk landelijk. Toen was het voor mijn gevoel veel makkelijker.
In deze gemeente woon ik 2 jaar, maar ik heb echt tot vanmiddag nog getwijfeld waarop ik zou stemmen. Er waren 2 partijen waar ik sowieso niet op wilde stemmen en verder had elke andere partij eigenlijk allemaal wel 1 of meerdere punten waar ik het mee eens was.
Kwebbeltje91 schreef:
21-03-2018 20:42
Het is in mijn familie echt een soap, kan er een boek over schrijven helaas. Daarom ben ik heel blij dat ik lekker mijn eigen plan trek.

Zo lekkere spelfout :rofl:
Wisten jullie al gelijk waar je op ging stemmen?
Ik had er dit jaar echt moeite mee. Sowieso de 1e keer dat ik op gemeenteraad ging stemmen. Vorig jaar voor het eerst gedaan maar toen was het natuurlijk landelijk. Toen was het voor mijn gevoel veel makkelijker.
In deze gemeente woon ik 2 jaar, maar ik heb echt tot vanmiddag nog getwijfeld waarop ik zou stemmen. Er waren 2 partijen waar ik sowieso niet op wilde stemmen en verder had elke andere partij eigenlijk allemaal wel 1 of meerdere punten waar ik het mee eens was.
Nee, ik vond het wel lastig. Ik heb me nu maar laten leiden door de uitslag van de stemwijzer. In die partij zat ook nog eens een kennis van me met wie ik best wat overeenkomstige normen en waarden heb dus daar heb ik uiteindelijk op gestemd.
Nog even een egopostje.
Ik heb al een tijdje meer last van mijn rug. Ik was mijn pijnstilling wat aan het afbouwen door 's avonds niet meer te nemen maar het lijkt erop dat ik toch weer terug moet naar de oude dosis.
Voelt als een teruggang en daar ben ik niet blij mee.
Ja ik had ook meerdere stemwijzers gedaan, maar daar kwam iedere keer een andere uitslag uit dus werd er ook niet veel wijzer van. Vanmorgen nogmaals gedaan en van tevoren 3 partijen uitgezocht en uiteindelijk degene gekozen waar het percentage het hoogste van was.
Ik heb gestemd, wist eigenlijk heel goed op wie ik zal stemmen, voor mij was het dit keer niet zo`n groot probleem.
Dreamer, succes met het tellen vanavond, hopelijk wordt het niet al te laat voor jou.
Nog veel mensen ziek,pijn, las ik.
Ik kan niet terug scrollen om tezine wie nu ziek is en rugklachten of andere pijnklachten heeft.
Iedereen beterschap en sterkte.

Ik kijk nu tv, Max op twee, schitterend, oude opnames jaren 60, 70.
Ik zie mijn meubeltjes voorbij komen.
Alle reacties Link kopieren
Kwebbeltje, geloof me, van mijn familie kan ook met gemak een soap gemaakt worden.
Kan er boeken vol over schrijven...

Ik wist tot een kwartier voor het stemmen nog niet waarop.
Heb voor een lokale partij gekozen uiteindelijk.
Als ik niet kan wat ik wil, dan wil ik wat ik kan!
lientje69 schreef:
21-03-2018 21:10
Kwebbeltje, geloof me, van mijn familie kan ook met gemak een soap gemaakt worden.
Kan er boeken vol over schrijven...


Ik wist tot een kwartier voor het stemmen nog niet waarop.
Heb voor een lokale partij gekozen uiteindelijk.
Ah :( GTST is er niks meer bij tegenwoordig.
Wat bij mij dan frustreert (wat betreft familie) is dat iedereen wil weten hoe ik erover denk. Terwijl ik juist erbuiten wil blijven. Waarop ik vervolgens weer hetzelfde commentaar krijg: Maar je bent familie en dit hoor je te weten. Eh, nee! Asjeblieft niet. Ik snap nu steeds meer waarom mijn neven en nichten steeds meer hun eigen plan trekken. Ik geef ze groot gelijk.
Lise (6) :steam: Potjandorie. NEEM JEZELF EENS SERIEUS
Neem die pijnstilling en houd even goed je gemak. Grrrrr :@
Welterusten allemaal :sun:
JustcallmeTuT schreef:
21-03-2018 22:15
Lise (6) :steam: Potjandorie. NEEM JEZELF EENS SERIEUS
Neem die pijnstilling en houd even goed je gemak. Grrrrr :@
Niet boos worden :'(

Even zonder gekheid, je hebt gelijk
Alle reacties Link kopieren
Lise, wat Tut je zo vriendelijk zegt ;-)
Neem nou maar.. ik snap je weerzin tegen pijnstilling (ik slik ook bijna niet) maar het is nu even beter dat je wel slikt.

Wij waren na een half uur klaar met tellen. Heerlijk zeg, alleen referendum. Invullen van het dinges (k ben de naam altijd kwijt.. dat waar je alles in opschrijft) duurde langer dan tellen, volgens mij. Totaal 240 stemmen en geen andere keuze dan voor of tegen. Heerlijk!
Maar goed, ik nam om 7 uur nog koffie, dus ik ben alsnog laat, want klaarwakker. Of..nouja. klaarwakker ben ik zelden, maar door de koffie ook niet slaperig genoeg. GA het zo wel proberen hoor.

En .. met alleen een aantal keren naar stembureau en terug lopen + de rondjes met de hond leverden mooi 12740 stappen op tot nu toe! Dat heb ik normaal alleen als ik train. Bizar, want al die kleine wandelingetjes voelde niet als zoveel.

Ik heb op moment van stemmen knoop doorgehakt, moet ik zeggen. Heb zelfs nog getwijfeld over blanco. Qua gemeenteraad doe ik inderdaad altijd stemwijzer en daar filter ik zelf nog wat uit, welke onderwerpen ik belangrijk vind en op welke ik zéker niet wil stemmen.

Die spelfout :O
Later is nu
Goed bezig Dreamer.

Ik heb alweer pijnstillers genomen.

Welterusten!
Alle reacties Link kopieren
:rofl: ja erg hè die spelfout.
Nu maak ik ook wel eens een foutje, maar dit zou toch niet mogen bij zoiets officieels
Zelfs puberzoon vond hem vermakelijk. Nu is dit, voor onze mega grote rommelgemeente met het ene na het andere schandaal qua raad en burgemeester niet zo verwonderlijk. Het is hier gewoon een zooitje zeg maar.
Stemmen is dan dus ook een héle uitdaging. ( gemeente waar zo ongeveer alle regels en wetten zijn afgeschaft, waar je alles zelf moet doen en regelen als burger maar je in de praktijk eigenlijk niks mag)
Klein voorbeeldje.
Uit de APV: hond die op straat poept
Is dus niet meer strafbaar officieel. Maar er wordt van de burger verwacht, dat wij die persoon er zélf op aanspreken. Dáár staat ie dan, die kickbokser van 2 meter breed met zijn pitbull uit Amsterdam, die hier in t kleine dorpje op de camping staat. Meneer, zou u zo vriendelijk willen zijn uw hondenpoep op te ruimen?
Hoe denk je dat de reactie zal zijn?
Is maar één van de vele voorbeelden.

Straatonderhoud, drama. Te hoge heg waardoor er bijna ongelukken gebeuren? Snoei zelf maar met de buurt, dat is participatie.
En ga zo nog maar even door. Een burgemeester die valse declaraties in diens, die tijdens de raadsvergadering gewoon achterstevoren op de stoel niet luistert naar de burger als deze inspreekt en dan afkapt ( desinteresse)
En dan na afloop burgers " zure gekken " noemt tegen zijn secretaris terwijl hij vergeet zijn microfoon uit te zetten, we hebben hier de ene na de andere rel.
Wel goed voor de carnaval, er zijn al meerdere krakers geschreven over onze gemeente.
Zie dan maar de juiste stemkeuze te maken....ik had er een zware dobber aan...
Als ik niet kan wat ik wil, dan wil ik wat ik kan!
Lientje jij woont ook in Brabant?
Ik denk dat ik weet over welke stad je het hebt. Ik heb een tijdje daar vrijwilligerswerk gedaan met ouderen, en we gingen elke week wandelen. Wat een drama was dat. De stoepen waren schots en scheef, stoeptegels staken er half boven uit, levensgevaarlijk gewoon. Er is toen wel iemand van de gemeente een keer meegeweest maar daar hebben we nooit meer wat van gehoord.

Ik woon zelf in een kleinere gemeente maar woon er nog maar 2 jaar. Heb wel even getwijfeld of ik zou stemmen hoor, maar ben toch blij dat ik het gedaan heb. Op zich ben ik wel tevreden.
Goedemorgen, ik heb alles bijgelezen. Wat een familieverhalen zeg. :hug:

Ik heb ook gestemd. Het was lekker overzichtelijk. We hebben maar 6 partijen.

Vandaag het ziekenhuis maar even bellen. Er zou een nieuwe telefonische afspraak worden ingepland met de pijnarts. Nog niks van gehoord en het is nu een week geleden.

Een fijne dag vandaag allemaal :sun:
Goedemorgen iedereen!

“Mijn” partij heeft haar ene zetel in de raad gelukkig weten
te behouden. Te weinig in het rechtse geweld, maar toch.
Slechts zes partijen deden er mee en er was veel eigenbelang
bij.
Mijn partij heeft het niet zo goed gedaan. Hier konden we kiezen uit 9 partijen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven