Gezondheid alle pijlers

Wij leven met chronische pijn (vervolg)

21-08-2017 10:27 3011 berichten
Alle reacties Link kopieren
Een (redelijk) vast groepje forummers, dat pijn heeft door verschillende oorzaken, praat hier al enige tijd met elkaar over het wel en wee van het leven met pijn. Maar ook over andere dingen: wat we zoal doen, ons gezin en werk.



Iedereen is welkom mee te praten. Sleutelwoorden zijn "niets moet" en "respect voor elkaar".



Vorig topic ->gezondheid/we-leven-nog-steeds-met-pijn ... start=3010
Later is nu
Alle reacties Link kopieren
O dat is heel vervelend kohaku.
Is er dan helemaal niets waar je niet misselijk van word?
Lijkt me echt heel maar, pijn hebben is sowieso naar, maar er niks voor kunnen nemen nog erger.
Sterkte. :hug:
Als ik niet kan wat ik wil, dan wil ik wat ik kan!
Alle reacties Link kopieren
Heb toch maar wat ingenomen. Met misselijkheid van doen en helpt niet erg maar goed. Denk dat ik zo naar huis ga want ik ben nu zittend werk aan het doen want ik kan niet echt normaal staan nu. Het straalt helemaal Door naar mijn onderbenen die nogal gevoelloos zijn.

Wil je hoofd een keer, geeft je lijf het op.
"When you come out of the storm, you won’t be the same person who walked in. That’s what this storm’s all about.”
Kohaku: vraag je huisarts eens om een maagbeschermer. Ik heb
hetzelfde probleem met misselijkheid en bij mij werkt dit meestal goed.
Sterkte!
Alle reacties Link kopieren
Cesium, ik heb maagbeschermers geslikt toen ik net met ad begon, maar mijn psychiater had liever niet dat ik ze slikte.

Niet dat de Ibuprofen heeft geholpen trouwens :')

Ik ben gelukkig thuis, heb heel veel moeite moeten doen om niet te gaan staan huilen op het station, vooral de trappen op en af.
"When you come out of the storm, you won’t be the same person who walked in. That’s what this storm’s all about.”
Alle reacties Link kopieren
Kohaku, wat gaf hij daarvoor als reden op? Vind het best raar.
Want pijn werkt óók deprimerend hè.
Dus als een maagbeschermer helpt en je dan wel tegen je pijnstillers kunt, ga je naast minder pijn hebben je waarschijnlijk geestelijk ook (iets) beter voelen.
Als ik niet kan wat ik wil, dan wil ik wat ik kan!
Ik vind het ook een vreemd advies: er wordt bij mij
juist op gehamerd om vooral de maagbeschermer te nemen.
En verder wat Lientje zegt, van pijn word je ook niet vrolijker.
Alle reacties Link kopieren
Nee, ik kan wel janken inderdaad.
Helpt ook dat mijn zus erg leuk aan de telefoon tegen mijn vader zegt 'Ohja, ze heeft zere knieën ofzoiets, weet ik veel.'

Oh sorry hoor, dat ik eerder thuis was, ik heb niet eens vaste werktijden dus hou er over op.
"When you come out of the storm, you won’t be the same person who walked in. That’s what this storm’s all about.”
Dat is niet netjes van jouw zus. Ik zou het daar een keer over hebben waarbij je haar heel duidelijk maakt wat dit met je doet.
:hug:
Alle reacties Link kopieren
Achja dat kan ik zo vaak zeggen, maar dat wil hier niemand horen van de autist die met niemand rekening houd. :')

-sarcastisch-
"When you come out of the storm, you won’t be the same person who walked in. That’s what this storm’s all about.”
Soms, soms zou je sommige mensen willen kielhalen :furious:
Alle reacties Link kopieren
Ja he.

Ga vanavond maar eens vissen(om maar even bij het thema te blijven :p) bij de fysio wat ik het beste kan doen.
"When you come out of the storm, you won’t be the same person who walked in. That’s what this storm’s all about.”
Alle reacties Link kopieren
Dat is een van de ergste dingen die er zijn aan het chronisch pijn hebben koharu
Het onbegrip en gebrek aan steun.
Alsof je het verzint ofzo.
Om gek van te worden. (6)
Als ik niet kan wat ik wil, dan wil ik wat ik kan!
Alle reacties Link kopieren
Ja, alsof je je voor de leut zo rot voelt.
'Oh laat ik even gaan doen alsof ik heel veel pijn heb' Ja leuk man!
"When you come out of the storm, you won’t be the same person who walked in. That’s what this storm’s all about.”
Ik heb net een tuinstoel in de douche gezet, want zelfs dat doet me pijn. En dan ben ik nog niet eens lang bezig. Nu nog iets vinden waar ik mijn shampoo enz neer zet. De douchekop niet terug terugehangen anders is stoel onzin.
Nu nog stoel met wieltjes voor in de keuken
Alle reacties Link kopieren
Is een soort bureaustoel een idee nartjie?
En heb je niet zo' n glijstang in de douche zodat je douchekop wat lager kan hangen?
Als ik niet kan wat ik wil, dan wil ik wat ik kan!
Nee, helaas niet( de douchestang)
Alle reacties Link kopieren
Nou, ben bij de fysio geweest, ze heeft mijn knieën gemasseerd, en zei dat ik nogal hypergevoelig reageerde(ze raakte me alleen nog maar aan het ik kronkelde al).

Maar goed, zit nu ingetaped, stak het op bijwerkingen van medicijnen en het feit dat ik prikkels anders verwerk/niet goed in m'n vel zit.

Meh.
"When you come out of the storm, you won’t be the same person who walked in. That’s what this storm’s all about.”
Nartjie, ik had een krukje en had de doucheknop in mijn hand. Is dat een idee?

Rustig aan dus voor de fysio. Ga je niet verontschuldigen Kohaku, de fysio heeft dat vast eerder meegemaakt.
Sterkte en laat je niet kisten!
Tut,ik moet een rugleuning hebben, klinkt gek. Maar gister bij therapie zat ik op een krukje zonder rugleuning, en had zoveel pijn. Ik kon me bijna niet concentreren op de oefeningen door de pijn. Maar de therapeut moet mij rug kunnen zien en dat gaat niet met rugleuning
Heb dochekop ook in de hand. Dat deed ik al, nog voor de rugpijn
Alle reacties Link kopieren
fysiotherapeuten.. dat zijn nou mensen die precíes de vinger op de zere plek kunnen leggen |-)
Zeker in m'n knie, waar alle aanhechtingen zeer doen.

Ik heb heerlijk getraind vanavond. Jammer dat ik nu nog 2 trappen op moet. En lekker weekend! Morgen met man op pad, samen weekendje weg. Hij heeft toernooi. Ik ga me vermaken. (ja, hij ook natuurlijk) :proud:
Later is nu
Lekker vooruitzicht Dreamer. Geniet ervan.

Wij moeten de hele dag op pad. Veel rijden(alweer), regelen en doen.

Fijne dag allemaal :sun:
Alle reacties Link kopieren
Nartjie, misschien kan je kijken of je ergens zo'n soort mandje speciaal voor shampoo kan kopen, waar zuignappen aan zitten? Hoef je daarvoor niet van je plek.

Dreamer, ja, letterlijk inderdaad! Veel plezier samen met je man dit weekend!!

TuT, jij ook weer veel succes met alles wat je moet regelen!

Net mijn baas een berichtje gedaan dat ik niet kom vandaag. Werd vannacht steeds wakker als ik me omdraaide en mijn benen net even verkeerd lagen.
"When you come out of the storm, you won’t be the same person who walked in. That’s what this storm’s all about.”
Alle reacties Link kopieren
Geniet ervan Cremer, leuk hoor.

Koharu , sterkte vandaag.

Ik ben net even bij moeder geweest.
Altijd weer een uitputtingsslag met mijn broer erbij.

Verder vanmiddag naar de fysio met dochter, ze is wel klaar met het intapen, de tape geeft haar méér pijn dan verlichting.
Een goed oordeel wbt opereren valt op deze manier niet te geven dus ik ga ervan uit dat dat niks wordt.
We gaan maar kijken voor een goede brace denk.

Morgen open dag van vervolgopleiding dochter , ze begint er echt zin in te krijgen nu, een goed teken.
Moet nog wel even wat gebeuren voor haar eindexamen dan.
En daarna met moeder naar een verjaardag.
Dus nu geniet ik nog maar even van mijn vrije dag, ga een broodje eten en de krant doorlezen.
lientje69 wijzigde dit bericht op 15-12-2017 12:53
0.14% gewijzigd
Als ik niet kan wat ik wil, dan wil ik wat ik kan!
Alle reacties Link kopieren
Dankje Lientje, jij ook veel succes vandaag en morgen alvast veel plezier met je dochter!
Hopelijk kan er iets geregeld worden waar je dochter baat bij heeft!

Ik ga me straks naar de douche slepen, eens kijken of ik ergens een krukje vandaan kan toveren want staan gaat hem niet worden.
"When you come out of the storm, you won’t be the same person who walked in. That’s what this storm’s all about.”

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven