Gezondheid alle pijlers

Wij leven met chronische pijn (vervolg)

19-07-2018 17:04 2993 berichten
Een (redelijk) vast groepje forummers, dat pijn heeft door verschillende oorzaken, praat hier al enige tijd met elkaar over het wel en wee van het leven met pijn. Maar ook over andere dingen: wat we zoal doen, ons gezin en werk.

Iedereen is welkom mee te praten. Sleutelwoorden zijn "niets moet" en "respect voor elkaar".
Alle reacties Link kopieren
M'n voet voelt al beter aan dan toen ik net terug kwam, maar dat kan ook omdat ik nu ff zit :p
Ok ik ben weg! Wish me luck!
"When you come out of the storm, you won’t be the same person who walked in. That’s what this storm’s all about.”
Kohaku schreef:
19-09-2018 12:41
M'n voet voelt al beter aan dan toen ik net terug kwam, maar dat kan ook omdat ik nu ff zit :p
Ok ik ben weg! Wish me luck!
Good luck!
Alle reacties Link kopieren
Kohaku schreef:
19-09-2018 12:34
Oh Yellow en Regenoog, ik hoop dat ik ooit ook iemand vind die met me omgaat zoals jullie met elkaar :flirting:

Ik ben net terug van boodschappen doen(er zijn gelukkig nog lieve mensen op deze planeet want mijn wandelstok ging er vandoor toen ik mijn boodschappen in m'n tas aan het proppen was en meteen kwam er een mevrouw van 'oh gaat het zal ik hem oprapen', dat was wel lief. En ik mocht voor bij de kruitvat :p

Heb Naproxen gekocht, eens kijken of dat iets doet.
Dat komt vast wel goed :rose:

Wat lief :-) er bestaan nog genoeg goede mensen gelukkig.
Gij zult uw tijd niet verspillen aan bodemloze putten en aandachtshoeren.

Livin' da StiffmeisterLife!
Alle reacties Link kopieren
Yeuy. Crème voor mn eczeem, doorverwijzingen voor chronische fysio en reumatoloog! Ben nu bij mn ouders waar ik blijf eten vanavond.
"When you come out of the storm, you won’t be the same person who walked in. That’s what this storm’s all about.”
Alle reacties Link kopieren
Kohaku schreef:
19-09-2018 11:00
@Dreamer, ik ben er al eens mee naar de huisarts geweest, al stak die het ook meteen op spanning idd. Moet wel vanmiddag bij de HA wezen, maar heb al drie dingen die ik moet bespreken :')

Er zijn ook hoofdpijnpoli's. Je moet dan beginnen met een hoofdpijndagboek. Stel dat eens voor? Het kan ook tot niets leiden, maar stél ... :)
Later is nu
Alle reacties Link kopieren
lise1985 schreef:
19-09-2018 11:58
Ik kom er iets te vaak geloof ik, dan krijg je dat :rofl:

Ja, dat herken ik. Niet alleen over mij. Ik heb al bijna standaard een dubbele afspraak met de huisarts. (mede, doordat ik altijd wacht tot ik meerdere dingen heb) vervolgens beginnen we over oudste en man en eigenlijk nooit over zoon, want die komt er te weinig (huisarts een keer "en je hebt toch nog een kind?".. ) En dán komen we nog even bij mijn problemen. Dus het loopt nogal eens uit
Later is nu
Alle reacties Link kopieren
Kohaku schreef:
19-09-2018 14:08
Yeuy. Crème voor mn eczeem, doorverwijzingen voor chronische fysio en reumatoloog! Ben nu bij mn ouders waar ik blijf eten vanavond.
Oh top!
Later is nu
Alle reacties Link kopieren
Ik heb nu trouwens wandelend boodschappen gedaan, volgens mij nog wel wat vergeten, dus 2e item is van mijn 'to do' lijst. Ik wilde nog kaartjes schrijven (postcrossing) maar daar kom ik weer niet aan toe, geloof ik, terwijl ik de adressen al wel heb. Stom van mij. En ik kwam m'n schoonzus tegen, die mij eraan herinnerde dat we zondag een verjaardagsvisite hebben. Oh.. dus.. ik ben het hele weekend onder de pannen met verjaardagen. Hmm..
Later is nu
Regenboog is echt de liefste ooit. Staat er opeens een bezorger met een gigantische bos bloemen aan de deur. :heart:
Ik heb een eind gefietst, ondanks de wind en de pijn die ik al had ging het wel redelijk. Nu wel weer meer pijn.
Vriendin die voor een jaar in de VS zit, is een paar dagen in Nederland en appte of ik tijd had voor een bakje koffie. Dus dat was wel even erg leuk.

Nu uitgeteld op de bank.
Alle reacties Link kopieren
YellowLemon schreef:
19-09-2018 15:19
Regenboog is echt de liefste ooit. Staat er opeens een bezorger met een gigantische bos bloemen aan de deur. :heart:
:love:
Later is nu
Alle reacties Link kopieren
LIentje, kennen jullie eigenlijk ook andere patiënten met dezelfde ziekte als je man? IK zie net op MAX een muzikant die naar Amerika gegaan is voor een vrouw, die iets soortgelijks had (misschien wel hetzelfde, maar ik weet niet in hoeverre je dat steeds open en bloot hier op het topic wil). Moest gelijk aan jullie denken.
Later is nu
op de website van www.tommyteleshopping kan je een wandelstok met een voetje bestellen. Het blijft staan zodra je het loslaat, heeft alarm en een lampje.
Heet de clever cane

Kohaku, misschien heb je hier wat aan.
Alle reacties Link kopieren
Ooh die is mooi Nartjie! Ik wil graag nog een opvouwbare stok, voor als ik ergens met de auto heen ga oid. Dankje, die ga ik opslaan!
"When you come out of the storm, you won’t be the same person who walked in. That’s what this storm’s all about.”
Alle reacties Link kopieren
Heb nog steeds vreselijke hoofdpijn trouwens :')

Misschien heb ik hier echt vreselijk overheen gelezen maar wat is er met Tut gebeurd?
"When you come out of the storm, you won’t be the same person who walked in. That’s what this storm’s all about.”
Alle reacties Link kopieren
Dreamer, er zijn er niet onwijs veel met ABPA.
Er schijnen er in elk geval nog 2 te zijn in Noord-Holland, misschien nog wel meer maar daar heeft man geen contact mee.

Lise, het deed erg pijn op zorgkind zijn bankrekening. Zoveel verdient hij niet tenslotte als 17 jarige
Nieuwe documenten kosten geld.
Hij zegt dat hij nu een portimonee gast kopen. Ik hoop het.
En dat hij die dan niet kwijt raakt.

Cesium, geen idéé waarom de bank zo vervelend doet. Zal wel callcentrum zijn met regeltjes denk ik.
Bank binnenlopen is ook geen optie, hij is zijn legitimatie óók kwijt
lientje69 wijzigde dit bericht op 20-09-2018 08:23
0.00% gewijzigd
Als ik niet kan wat ik wil, dan wil ik wat ik kan!
Alle reacties Link kopieren
Yellow, wat schattig. :love:

Verder ben ik moe en loopt het niet echt hier.
Dochter hëeft op hasr vrijwilligerswerk een zware hersenschudding opgelopen.
Een kennis is gisteren overleden.
Dat soort dingen.
Van die zorgen die iedereen wel heeft maar je na een lange dag hard werken er eigenlijk niet meer bij kunt hebben.
Als ik niet kan wat ik wil, dan wil ik wat ik kan!
Sterkte Lientje! :hug:

Ik had iets teveel gegeten en zitten gaat toch niet, dus ik heb vanavond nog maar een rondje gelopen. Nu in bed tv kijken.

Mijn voet voelt steeds vaker doof aan helaas, vooral als ik zit.
hier ook weer een bed-dag. weer eens migraine.
Alle reacties Link kopieren
Och Lientje :hug:
Wat een zware dingen allemaal.

Jij ook met je migraine, VGM

Ik heb vanavond yoga gehad en het was leuk. We hebben zelfs gelachen. Daarnaast lijkt het al dat ik soepeler word, na slechts 4x. Door de week heen let ik ook meer op m'n houding. Morgen wel spierpijn, denk ik. Vooral in de schouders.

Ik hoop dat iedereen een beetje lekker slaapt :redrose:
Later is nu
Alle reacties Link kopieren
Dreamer schreef:
19-09-2018 17:48
LIentje, kennen jullie eigenlijk ook andere patiënten met dezelfde ziekte als je man? IK zie net op MAX een muzikant die naar Amerika gegaan is voor een vrouw, die iets soortgelijks had (misschien wel hetzelfde, maar ik weet niet in hoeverre je dat steeds open en bloot hier op het topic wil). Moest gelijk aan jullie denken.
Zal nog even kijken of ik dat ergens terug kan kijken.
Weet je nog welk programma dat was van MAX?
Als ik niet kan wat ik wil, dan wil ik wat ik kan!
Alle reacties Link kopieren
Dat wat er om 5 uur op is. Tijd voor Max?

Goedemorgen iedereen :sun:

Ik lijk niet zoveel last te hebben van de yoga gisteren. Goed teken. :-]
Later is nu
Alle reacties Link kopieren
Ik wilde trouwens maandag vrij nemen, maar zag net dat er dan vanalles moet gebeuren op het werk, dus dat kan niet. Wel jammer, want druk weekend. Beide dagen op pad.
Later is nu
Ben al de hele tijd van slag door dat vreselijke ongeluk in Oss.
Mijn kleinkinderen gaan ook op die manier van de opvang naar school en naar zwemles.
Alle reacties Link kopieren
:hug: Cesium

Ik probeer het nieuws hierover zoveel mogelijk te negeren
Later is nu

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven