Gezondheid alle pijlers

Wij leven met chronische pijn - vervolg

16-05-2019 22:53 2910 berichten
Een (redelijk) vast groepje forummers, dat pijn heeft door verschillende oorzaken, praat hier al enige tijd met elkaar over het wel en wee van het leven met pijn. Maar ook over andere dingen: wat we zoal doen, ons gezin en werk.

Iedereen is welkom mee te praten. Sleutelwoorden zijn "niets moet" en "respect voor elkaar".
Alle reacties Link kopieren
Dat is idd een heel naar gevoel nartjie.
Maar er zijn zó veel soorten medicijnen, er zal toch hopelijk nog wel iets anders zijn? Sterkte!
Als ik niet kan wat ik wil, dan wil ik wat ik kan!
Lientje, het moet natuurlijk ook samengaan met mijn diabetes en insuline. Dan vallen er veel af. Heb ook een keer 3 weken een tablet gehad, weet niet meer welke, maar toen had ik elke dag een hyper. Word je ook niet vrolijk van.
Alle reacties Link kopieren
nartjie schreef:
20-07-2019 13:52
Lientje, het moet natuurlijk ook samengaan met mijn diabetes en insuline. Dan vallen er veel af. Heb ook een keer 3 weken een tablet gehad, weet niet meer welke, maar toen had ik elke dag een hyper. Word je ook niet vrolijk van.
Nee , dat is hem dan ook niet.
Het lastige met medicatie Is, dat elk persoon anders is en anders reageert heb ik afgelopen 1,5 week geleerd met mijn dochter.
En dat is dan dus helaas gewoon een kwestie van uitproberen waarbij het dus zomaar kan dat iemand op een manier of met een reactie reageert die zeer zeldzaam is.
Met hele nare gevolgen.
Heel lastig en moeilijk om dan net het juiste middel en dosering te vinden.
Als ik niet kan wat ik wil, dan wil ik wat ik kan!
Verjaardag zit er weer op, visite is weg. Schoonzus was er niet dus dat is een grote plus. Nu een paar dagen bijkomen.
lise1985 schreef:
21-07-2019 00:44
Verjaardag zit er weer op, visite is weg. Schoonzus was er niet dus dat is een grote plus. Nu een paar dagen bijkomen.
Nog gefeliciteerd, volgens mij had ik die even gemist!

Ik heb ruzie met het feit dat ik hersteltijd heb. Eerst emotioneel zo moe dat ik mijn fysiek niet voelde en nu ben ik ontprikkelt en voel ik me fysiek overreden door een vrachtwagen. Gewoon liggen voelt al zwaar, ik kan dat niet zo goed uitleggen ofzo. En dan ga ik van koud naar warm. En toen kreeg ik een paniekaanval omdat ik er zo over na ging denken het cirkeltje was rond. :facepalm:

Morgen ga ik met Regenboog picknicken in het bos. Wel even de deur uit, maar rustig. En ik hoop onderweg zaadjes te vinden al ben ik bang dat alles te nat is op het moment.
Alle reacties Link kopieren
Veel plezier met picknicken Yellow!
Hopelijk ga je je vandaag wat beter voelen
Paniekaanvallen kende ik tot nu toe niet echt, maar ik heb ze dus afgelopen week bij dochter voorbij zien komen. Heel naar moet dat zijn. :hug:

Lise, mooi dat schoonzus er niet was.

Ik had dochter genoeg afgemat. We lagen om kwart voor 11 in bed en om 11 uur sliep ze al. . Ze had geen tijd om bang te worden met gedachten als; wat als ik nu weer niet kan slapen??
We hebben beiden een hele goede nacht gehad. :kneel:
Als ik niet kan wat ik wil, dan wil ik wat ik kan!
Pfft, wat een nacht. Zoon kwam later thuis dan afgesproken en niets laten weten :@
Het was al licht en merel floot er al op los, toen wij gingen slapen.

Soms val ik wel goed in slaap als de kinderen uit zijn en soms dus niet.

Fijn Lientje, dat jullie wel goed geslapen hebben.
Thanks yellow.

Ik heb hoofdpijn :facepalm:
Alle reacties Link kopieren
Hoe oud is zoon ook alweer Moyrrie?
Dat wordt dus om tafel zitten om eea ( opnieuw) door te spreken. Hier had onze oudste daar ook een handje van. Heb het op een gegeven moment maar los gelaten.
Bij dochter is het zo dat ze nog geen rijbewijs heeft dus moet ze zich wel aan de afspraken houden aangezien ik haar ophaal. Maar als die eenmaal een auto en rijbewijs heeft verwacht ik zeker zulke taferelen. Die is nog veel meer een feestbeest als zoon.
Zoon drinkt ook pertinent niet, dat maakt het loslaten makkelijker.
Maar dochter....oef.
Ben er nu al bang voor.

Tsja. Stereotype overbezorgde moeder hè ?
Google zei t al :proud:
Als ik niet kan wat ik wil, dan wil ik wat ik kan!
Ik vond het ook moeilijk om dat los te laten. Gelukkig voor mij ging hij toen studeren en op kamers wonen. En hij heeft gefeest, dat weet ik zeker.
Oudste was niet zo van het uitgaan.

Lise: jammer van de hoofdpijn.
Zoon is 17. Hij had een examenfeest in de stad. In een groepje fietsen ze naar huis.
Ik vind het belangrijker dat ze samen fietsen, dan dat hij op tijd thuis is en alleen naar huis komt. Maar dan moet hij wel even appen.
En reageren als ik hem probeer te bereiken.

Meestal gaat dit gelukkig goed.
Lientje, ik denk dat Google over mij hetzelfde zegt ;-) ondanks dat ik al veel geleerd heb.
Verstandig, Moyrrie, dat in een groepje naar huis fietsen voor gaat. Al moet hij het wel even laten weten idd. Ik heb vroeger zó vaak vriendinnen met strikte deadline alleen naar huis zien fietsen - brrrr...

Ik ben helemaal gesloopt vandaag. We zijn gisteren naar een festival in de buurt van ons vakantiehuisje geweest. Het was vlak bij, dus we konden tussendoor terug om te rusten. Ook kon ik daar onopvallend liggen. Helemaal prima dus! En het was gezellig, met mooi weer. Super fijne middag gehad dus. Alleen nu dan de man met de hamer.

Lise, balen van je hoofdpijn.

Kinderen zijn nu met man op pad om onderdelen voor hun drones te halen. Ze zijn er helemaal fan van. Dus dat wordt straks naar buiten om te vliegen.
Alle reacties Link kopieren
Lientje, fijn dat jullie goed hebben kunnen slapen.

Ik fietste altijd zelf naar huis. Drukste fietspad van de stad. Het maakte mij niet zoveel uit eigenlijk, er waren altijd mensen bij. Ik blijf ook niet op als de oudsten op stap zijn. Hou wel het geluid van mijn telefoon aan.

We gaan straks naar de bios, Lion King. Ben benieuwd.
De term: "help" in caps-lock als topic-titel is over het algemeen omgekeerd evenredig aan de ernst van het betreffende probleem.
Alle reacties Link kopieren
Moge! Nog net ;)

Hier ongelooflijk veel pijn, alles moet nog landen van gisteren. Vond de musical eerlijk gezegd tegen vallen, maar ik weet niet of dat door m'n depressie komt of dat ik dat echt vond.
"When you come out of the storm, you won’t be the same person who walked in. That’s what this storm’s all about.”
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal.

Lientje, fijn dat jullie een goede nacht achter de rug hebben.

Doro dat festival klinkt erg leuk inderdaad.

Alle bezorgde moeders, ik snap jullie hoor ook al heb ik geen kinderen. Ik woon in een dorp en mijn ouders vonden het ook belangrijker dat ik met een groep naar huis fietste dan strikt aan de tijd houden. Maar, wat jullie ook zeggen, als het later werd moest ik het wel laten weten dus ik snap dat je je zorgen maakt als je niks hoort.

Hier super moe, super veel pijn maar wel blij. Gisteren onverwacht date nog gezien, nadat we vrijdag dus hadden afgesproken en elkaar hadden gezien, gisteren ook weer. Heel veel gepraat en we hebben nu uitgesproken dat we beide in principe hetzelfde willen maar omdat alles zo relaxed gaat we niet nu ineens super snel een label willen geven. Het is geen geheim meer nu, gaan samen naar dingen enzo maar noemen het nog niet persee een relatie. Over 2 weken heeft hij vakantie en dan gaan we lekker samen in elk geval een dagje weg, en dan kijken we weer verder of we er wel aan toe zij het 'officieel' te maken. Maar voor nu zijn we super blij en dat mag iedereen ook zien en weten.
"After all this time?" "Always."
We hebben besloten om in de tuin te blijven. Ik voel me echt niet goed en ik weet niet waarom.

Ik was zo’n braaf kind vroeger dat ik geen eindtijd meekreeg en mijn jeugdvriend fietste ook altijd mee. Mijn broer moest dan om 2 uur thuis zijn en ik lag met carnaval om 12 uur alweer in bed. :facepalm: Ik had/heb er vaak ook helemaal geen energie voor. Ik kan alleen de nacht rondmaken als ik zat ben. Behalve vorig jaar op Pinkpop. Ik weet niet hoe maar toen ben ik nuchter knetterhard gegaan.
Alle reacties Link kopieren
Yellow wat vervelend dat je je niet goed voelt. Hopelijk met wat rust gaat het snel weer beter.
Ik zou wel wat meer van jou willen hebben haha. Ik ben altijd als laatste weg op een feestje en de volgende dag pluk ik daar de vruchten van.
"After all this time?" "Always."
Severus_Snape schreef:
21-07-2019 13:15
Yellow wat vervelend dat je je niet goed voelt. Hopelijk met wat rust gaat het snel weer beter.
Ik zou wel wat meer van jou willen hebben haha. Ik ben altijd als laatste weg op een feestje en de volgende dag pluk ik daar de vruchten van.
Ach ik heb er niks aan gehad uiteindelijk. Ik korfbal niet meer, heb mijn diploma niet gehaald. Ik had liever wat meer geleefd. :rofl:
Alle reacties Link kopieren
Severus, wat fijn van je date!

Yellow , in de tuin is het ook lekker toch?

Dochter heeft een vriendin op bezoek.
Ik heb de gelegenheid te baat genomen mijn huis door te werken en de was weg te strijken.
Nu vind ik het wel even genoeg voor vandaag
Het is enigzins opgeruimd en ik heb wel wat rust verdiend na vandaag.
Correctie: na afgelopen week
Als ik niet kan wat ik wil, dan wil ik wat ik kan!
Alle reacties Link kopieren
De film was mooi. Leuke nieuwe stukjes erbij. Spannende scenes wat uitgebreider. Nu gesloopt.
De term: "help" in caps-lock als topic-titel is over het algemeen omgekeerd evenredig aan de ernst van het betreffende probleem.
We zijn uiteindelijk even naar het tuincentrum gegaan die zit hier in de buurt zit. Om voor een klein plantje te kijken.

Iets met een afgeprijsde appelboom en een Regenboog die nog enthousiaster was dan ik. Fietsen met een boom, die was nieuw. Ik hoef niet te zeggen hoe ik me nu fysiek voel he? Ik ben knettergek maar dol gelukkig met mijn boom. Typt ze met trillende armen. :rofl: Trap plat.
Alle reacties Link kopieren
Oe lekker Yellow
Dat wordt appelmoes, appelcake, appeltaart, gestoofde appeltjes, appelflappen.
Jammie! :-P)
Als ik niet kan wat ik wil, dan wil ik wat ik kan!
Appels! Super. Ik wil ook een fruitboom. We hebben wel wat bessenstruiken en daar ben ik ook zo blij mee!

Hoe gaat het met Jimmy?
Alle reacties Link kopieren
Lientje thnx. Ik ben ook super blij en loop de hele dag al een beetje te zweven.
"After all this time?" "Always."

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven