Gezondheid alle pijlers

Ziek thuis, wat doen

11-02-2015 10:27 46 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben ziek thuis en weet niet wat ik moet doen,

Ik hou van bakken maar ben bang dat k daarmee m'n familie ook ziek maak

Tips o tips zijn welkom

Groetjes,
Als je ziek thuis bent neem ik aan dat je niet van alles kan doen, want dan zou je ook kunnen werken toch?
Als je dit vraagt, ben je volgens mij niet echt ziek.
Als je kunt bakken ben je ook niet ziek?
Internagelaktisch
Slapen. Als je goed ziek bent lig je toch in bed.

Of ben je anders ziek, zonder koorts, griep ofzo.
Misschien klopt het niet allemaal, maar het is wel waar
Wat denk je van uitzieken?

Als je nog kan bakken ben je niet echt ziek.
Serieus?

Als je je afvraagt wat je kunt gaan doen terwijl je ziek bent had je ook kunnen gaan werken.
Je bent ziek en wil wat doen? Hoe ziek ben je dan? Als ik ziek ben, wil ik in mijn bed liggen. Eventueel wat lezen of tv kijken, maar meer ook niet.
Hoe ziek ben je als je van alles thuis wilt doen vraag ik me idd. ook af. Hoezo zou je je familie ziek maken van bakken? Een hete oven doodt alle ziektekiemen lijkt mij zo....
Wanneer ik ziek ben kan ik weinig tot niets, zo niet dan ga ik werken.
Je wilt gaan bakken terwijl je ziek bent? Dan zou ik hup, aankleden en uit bed en naar je werk/school gaan, want dan ben je dus niet echt ziek.
Goh... alles is al gezegd.
Er bestaan ook psychische ziektes..........en niet voor alle soorten ziektes is in bed liggen de enige remedie.

Zelf zit ik nu ziek thuis omdat ik met nieuwe medicatie begonnen ben, geen auto mag rijden en te suf ben om de verantwoordelijkheden van het werk te kunnen dragen. Maar lig dus niet in bed en kan wel wat dingetjes voor mezelf doen.

Dus to, mijn vraag zou vooral zijn wat je hebt en wat je beperkingen zijn.
Ja er bestaan psychische ziektes maar dan maak je je over het algemeen niet druk of je via het eten dat je maakt je gezin besmet he
Nou TO, gefeliciteerd, men heeft besloten dat je niet ziek bent.

Ik zit nu voor de derde dag op rij thuis, verveel me ook en baal dat ik niet kan werken. Kan wel wat dingetjes doen die weinig moeite kosten, maar dat betekent niet dat ik ook mijn werk kan doen. Niet al het werk leent zich voor 'vandaag maar even rustig aan doen'. Ik ga zo met een boek op de bank, kan ik af en toe in slaap vallen.
This is an unacceptable timeline
Lijkt me niet dat TO een psychische ziekte heeft want die zijn volgens mij niet aanstekelijk.
Met een psychische ziekte of met wennen aan medicijnen hoef je niet bang te zijn dat je je familie besmet. TO is dus niet echt ziek, want als je zin hebt om iets te bakken zou je ook wel kunnen gaan werken. Leuk voor haar werkgever, ze belazert de boel gewoon.
Uitzieken?

Beterschap in ieder geval!
Carpe Diem!
Ik heb geen psychische ziekte geef eens positieve tips😊
uitzieken
Ha, de moraalridders zijn ook weer allemaal wakker

Gewoon lekker bakken, je zit toch in dezelfde ruimte en de oven bakt de bacteriën wel dood.
quote:PeanuttbutterX schreef op 11 februari 2015 @ 10:41:

Ik heb geen psychische ziekte geef eens positieve tips😊Waarom kun je niet werken dan, maar wel iets bakken?
Ik wilde ook niet suggeren dat to een psychische ziekte zou hebben, maar wel aangeven dat ziek zijn niet altijd betekent dat je helemaal niets kan behalve in bed liggen.

Maar to, je vraagt om tips maar als je niet zegt wat je hebt, dan kunnen er toch ook geen tips gegeven worden?
Een positieve schop onder je kont zul je bedoelen.

Ga dan poetsen ofzo, dan weet je meteen of je morgen weer kunt gaan werken.
Als ik ziek ben lig ik ook in bed. Maar dr hele dag in bed liggen is ook zowat.. Ik ga meestal lades uit mesten, rommel opruimen dat soort kleine dingen wat niet veel energie kost. En daarna weer naar bed..
bats!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven