Gezondheid alle pijlers

Ziek thuis, wat doen

11-02-2015 10:27 46 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben ziek thuis en weet niet wat ik moet doen,

Ik hou van bakken maar ben bang dat k daarmee m'n familie ook ziek maak

Tips o tips zijn welkom

Groetjes,
Wat voor ziekte heb je dan?
Ik slaap ook niet als ik ziek ben, meestal versuft op de bank met een makkelijke film, soms een beetje soezen.

Als ik overdag slaap heb ik s nachts echt een probleem. Is ook niet bevorderlijk als je ziek bent.

@ to, kun je handwerken? Ik kan mezelf nog wel vermaken met haken of borduren of iets dergelijks. Wel iets zonder teveel tellen, want daar zou ik de concentratie dan weer niet voor hebben. Anders een makkelijk boek of tijdschrift of een film die lekker wegkijkt.
Wie is to?
Je kan bij mij de ramen komen zemen, ik lig ziek op bed dus voor aansteken hoef je niet bang te zijn. 👍
Wow... kan je een psychische ziekte doorgeven via een baksel?

TO ga in je bed of op de bank liggen of gewoon naar je werk.
quote:PeanuttbutterX schreef op 11 februari 2015 @ 10:41:

Ik heb geen psychische ziekte geef eens positieve tips😊

Wat heb je dan wel?

Ziektes waarmee je je familie kan besmetten zijn griep (dan lig je voor pampus in bed), verkoudheid (dan kun je gewoon werken), buikgriep (dan ben je over het algemeen zo misselijk dat je niet moet dénken aan bakken).

En dan nog zul je je familie eerder besmetten via je handen, hoesten of de deurklink dan door het bakken van een taart.

Dus als je per se tips wil: ga gewoon bakken. Doe je tenminste nog iets nuttigs.
To = topic opener, dat ben je zelf dus peanutbutter
Hoe oud ben je TO? Ben je soms schoolziek aangezien je Ariana's Grand hair tutorials kijkt?
quote:PeanuttbutterX schreef op 11 februari 2015 @ 10:48:

Wie is to?

To = Topic openster dus jij ;).

Boek lezen? Lekker in bad gaan liggen? Slapen? Film kijken? Forummen?
Carpe Diem!
Ik ben ook ziek...

dag 3 in bed en op de bank. Ik veel me ook.... maja niet veel aan te doen... nog maar een serie kijken/boek lezen. En iedereen appen om te vragen of ze op zieken bezoek komen.
En weg was TO...
Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd!
In bed liggen
Als ik niet lekker ben lig ik of op bed, of op de bank. Enige verplichting is de honden uitlaten maar was blij dat ik weer naar binnen kon, alhoewel even een frisse neus is dan wel weer fijn.

Verder lekker douchen en wat tv, om vervolgens weer in slaap te vallen op de bank.

Als jij je al verveelt ben je niet ziek genoeg.
It takes a smart brunette, to play a dumb blonde
Ik heb als regel dat ik moet kunnen stofzuigen voor ik kan werken. Dus laatste ziektedag probeer ik dat. Laatste keer vergeten, kon na een halve dag weer naar huis.
Waarom moet TO hier verantwoording afleggen over wat ze heeft en waarom ze niet kan werken? Het gaat ons niets aan wat ze wel of niet heeft.
"Hey baby girl, you're on speaker so behave" (© Derek Morgan)
Leuke film kijken. Op de laptop fotoboeken maken of fotopresentaties van al je foto's. Pinterest doornemen? Alle youtube filmpjes van je favoriete artiest kijken?
Ikmwas gisteren ziek thuis, ik heb de hele dag op de bank gelegen dvd's kijken. wel even onder gestofzuigd ivm kattenharen maar toen weer uitgeteld op de bank
Een boek lezen?

Een film kijken?
quote:GarciaCM schreef op 11 februari 2015 @ 11:31:

Waarom moet TO hier verantwoording afleggen over wat ze heeft en waarom ze niet kan werken? Het gaat ons niets aan wat ze wel of niet heeft.

tja, het is de klassieker:

wie een domme vraag stelt...
Series kijken op internet, tekenen/kleuren, puzzel maken, spelletjes doen op de computer (zylom).

Iets in huis opruimen of organiseren bijv een fotoboek maken van de vakantie.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
quote:Draakje90 schreef op 11 februari 2015 @ 10:46:

Als ik ziek ben lig ik ook in bed. Maar dr hele dag in bed liggen is ook zowat.. Ik ga meestal lades uit mesten, rommel opruimen dat soort kleine dingen wat niet veel energie kost. En daarna weer naar bed..Serieus? Als ik ziek ben kost op mijn benen staan al te veel energie.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven