Gezondheid alle pijlers

Zwanger/ morning after pil

17-07-2018 22:38 45 berichten
1 juli ben ik ongesteld geweest en 12 tm 16 juli zijn mijn vruchtbare dagen.
Elke dag heb ik die dagen sex gehad nu kan ik de morning after pil nemen maar wat als ik de week ervoor al zwanger ben geraakt. Is die ma niet slecht voor het vruchtje??
Wat zegt de apotheek/huisarts?
Alle reacties Link kopieren
Nee ik ben zwanger geworden ondanks de MAP.

De MAP werkt niet wanneer je je eisprong al hebt gehad.
Je hebt elke dag onveilige sex gehad? En je wil de ma slikken maar vraagt je af of dit slecht is voor het vruchtje? Ik snap het niet
Alle reacties Link kopieren
Waarom heb je onbeschermde sex gehad als je niet zwanger wilt worden? Map is geen voorbehoedsmiddel >:-(
I wanna live my life with the volume full!
Uhm, je wil de morning-afterpil halen maar vraagt je af of het slecht is voor een eventueel vruchtje van eventueel eerdere bevruchting? Dat maakt dan toch niet uit? Je wil niet zwanger worden of zijn anders was je niet zo bezig met een map. Of zie ik dit verkeerd?

Als je zegt: “Mocht ik zwanger zijn geworden dan wil ik het toch laten komen.” Dan zeg ik niks doen en afwachten
strontvlieg schreef:
17-07-2018 22:42
Je hebt elke dag onveilige sex gehad? En je wil de ma slikken maar vraagt je af of dit slecht is voor het vruchtje? Ik snap het niet

Gelukkig. Ik ben niet de enige die het niet snapt, haha
Alle reacties Link kopieren
Het is geen abortuspil. En het beschadigd ook niet het vruchtje wanneer je wel zwanger zou blijken.
Jake99 schreef:
17-07-2018 22:45
Gelukkig. Ik ben niet de enige die het niet snapt, haha
:high5:
Eidde schreef:
17-07-2018 22:43
Waarom heb je onbeschermde sex gehad als je niet zwanger wilt worden? Map is geen voorbehoedsmiddel >:-(
Ik gok een IQ van <90 en geil.
SilverShadow schreef:
17-07-2018 22:48
Ik gok een IQ van <90 en geil.
:rofl:
Alle reacties Link kopieren
strontvlieg schreef:
17-07-2018 22:42
Je hebt elke dag onveilige sex gehad? En je wil de ma slikken maar vraagt je af of dit slecht is voor het vruchtje? Ik snap het niet
ik ook niet, misschien kan TO wat meer uitleg geven
Alle reacties Link kopieren
dubbel
Doordat ik veel aan me hoofd had en ik geen pil slik loopt mijn cyclus niet altijd gelijk ik was dus in de war met de vruchtbare dagen. Normaal hou ik dit strikt bij. Als ik zwanger blijk te zijn hou ik het en wil dus niet dat het vruchtje beschadigd is
Alle reacties Link kopieren
waarom zou je dan een morning after pil nemen?
Ben nog vergeten te melden dat het altijd voor het zingen de kerk uit was. Dus hij is niet in mij klaar gekomen
Alle reacties Link kopieren
marcaro schreef:
17-07-2018 23:14
Doordat ik veel aan me hoofd had en ik geen pil slik loopt mijn cyclus niet altijd gelijk ik was dus in de war met de vruchtbare dagen. Normaal hou ik dit strikt bij. Als ik zwanger blijk te zijn hou ik het en wil dus niet dat het vruchtje beschadigd is
Nee MAP beschadigd geen vruchtje. Maar het heeft ook geen zin een week na data te slikken he?
Nee maar zou wel helpen voor za zo en maandag
Alle reacties Link kopieren
marcaro schreef:
17-07-2018 23:31
Nee maar zou wel helpen voor za zo en maandag
Als je niet al een eisprong hebt gehad.. En dan is het nog wel vrij laat.

Misschien kan je beter aan de pil gaan, want je neemt zo veel risico. Of lijkt het je eigenlijk ook wel leuk om zwanger te worden?
Alle reacties Link kopieren
Dus je hebt het hele weekend vrolijk onveilige seks gehad en nu ineens realiseer je je dit allemaal?

hier kun je alles lezen over de morning after pil: https://morningafterpiladvies.nl/
je lijkt er vrij weinig verstand van te hebben, misschien moet je je beter laten informeren over de cyclus, bevruchting en anticonceptie
of gewoon eerlijk toegeven dat je eigenlijk zwanger wilt worden?
Ik ben al in de 30 en wil graag moeder worden maar met een goede relatie en die wankelt op ogenblik en vriend weet ook niet als we uit elkaar gaan of hij voor het kind wil zorgen dus zal ik er alleen voorstaan.

Pil kan ik niet tegen. Spiraal medisch gezien niet mogelijk
De pil is niet het enige wat er aan ac is hè.
Volgens mij is het handig een afspraak te maken bij de huisarts voor ac wat bij jou past. Mi ben je nog niet klaar/ volwassen genoeg voor een kind
Zoals ik al eerder aangaf was het voor het zingen de kerk uit
Alle reacties Link kopieren
marcaro schreef:
17-07-2018 23:39
Ik ben al in de 30 en wil graag moeder worden maar met een goede relatie en die wankelt op ogenblik en vriend weet ook niet als we uit elkaar gaan of hij voor het kind wil zorgen dus zal ik er alleen voorstaan.

Pil kan ik niet tegen. Spiraal medisch gezien niet mogelijk
waarom heb je dan onveilige sex
welke smoes is er om geen condooms te gebruiken?
Halverwege doen we altijd condoom om

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven