Bladmuziek / akkoorden voor spelen in behaardentehuis

05-11-2017 14:30 13 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dag,

Ik speel accordeon en ben nu op zoek naar een site met (gratis) bladmuziek, om te gebruiken bij het spelen in een bejaardentehuis. Bij voorkeur (oude) Nederlandse meezingers dus. Het hoeft niet specifiek om accordeonmuziek te gaan, met akkoorden voor een ander instrument kan ik ook wel vooruit. Dank voor de tips!
hooverphonic wijzigde dit bericht op 05-11-2017 15:32
0.00% gewijzigd
even op google kijken staat genoeg
Een behaardentehuis??
Nicotientje schreef:
05-11-2017 14:35
Een behaardentehuis??

Ja daar zitten alle hipsters bij elkaar.
Star² schreef:
05-11-2017 14:43
Ja daar zitten alle hipsters bij elkaar.
:rofl:
Alle reacties Link kopieren
Dat lijkt me nog wel het ergst van ouder worden.
winkelfanaat schreef:
05-11-2017 15:01
Dat lijkt me nog wel het ergst van ouder worden.
Vraag me ook af of ze het oprecht leuk vinden. En of ik die muziek over 50 jaar ook leuk vind..
Alle reacties Link kopieren
Lucky_Birdie schreef:
05-11-2017 15:03
Vraag me ook af of ze het oprecht leuk vinden. En of ik die muziek over 50 jaar ook leuk vind..


Toen ik stage liep in een bejaardenhuis vonden de meeste ouderen het enorm leuk.
Zongen dan ook uit volle borst mee.
Er blijven er natuurlijk altijd een paar bij die helemaal niets leuk vinden, maar het meerendeel dus wel :P

Ik vraag me idd wel af wat wij later meezingen , als ik al in een bejaardenhuis terecht kom wat ik niet hoop..
Alle reacties Link kopieren
Kunnen we bij de moderators een verzoek indienen om deze titel NIET te wijzigen?
Ik moet helemaal niks!
Bluesheep schreef:
05-11-2017 15:08
Toen ik stage liep in een bejaardenhuis vonden de meeste ouderen het enorm leuk.
Zongen dan ook uit volle borst mee.
Er blijven er natuurlijk altijd een paar bij die helemaal niets leuk vinden, maar het meerendeel dus wel :P

Ik vraag me idd wel af wat wij later meezingen , als ik al in een bejaardenhuis terecht kom wat ik niet hoop..
Zie de gemiddelde bewoner van het bejaardentehuis niet naar de huidige pop muziek luisteren, maar misschien komt over een jaar of 50 gewoon een dj naar het bejaardentehuis.. Who knows
Alle reacties Link kopieren
Lucky_Birdie schreef:
05-11-2017 15:03
Vraag me ook af of ze het oprecht leuk vinden. En of ik die muziek over 50 jaar ook leuk vind..
Nou ik ook. Misschien bij gebrek aan beter?
Alle reacties Link kopieren
Echt gewoon google hoor. https://tabs.ultimate-guitar.com/v/vade ... en_crd.htm Zoeken op titel met chords er achter. Heel simpel
Alle reacties Link kopieren
Chordify is een tip

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven