Horen
alle pijlers
Bladmuziek / akkoorden voor spelen in behaardentehuis
zondag 5 november 2017 14:30
Dag,
Ik speel accordeon en ben nu op zoek naar een site met (gratis) bladmuziek, om te gebruiken bij het spelen in een bejaardentehuis. Bij voorkeur (oude) Nederlandse meezingers dus. Het hoeft niet specifiek om accordeonmuziek te gaan, met akkoorden voor een ander instrument kan ik ook wel vooruit. Dank voor de tips!
Ik speel accordeon en ben nu op zoek naar een site met (gratis) bladmuziek, om te gebruiken bij het spelen in een bejaardentehuis. Bij voorkeur (oude) Nederlandse meezingers dus. Het hoeft niet specifiek om accordeonmuziek te gaan, met akkoorden voor een ander instrument kan ik ook wel vooruit. Dank voor de tips!
hooverphonic wijzigde dit bericht op 05-11-2017 15:32
0.00% gewijzigd
zondag 5 november 2017 14:43
Ja daar zitten alle hipsters bij elkaar.
zondag 5 november 2017 15:03
Vraag me ook af of ze het oprecht leuk vinden. En of ik die muziek over 50 jaar ook leuk vind..
zondag 5 november 2017 15:08
Lucky_Birdie schreef: ↑05-11-2017 15:03Vraag me ook af of ze het oprecht leuk vinden. En of ik die muziek over 50 jaar ook leuk vind..
Toen ik stage liep in een bejaardenhuis vonden de meeste ouderen het enorm leuk.
Zongen dan ook uit volle borst mee.
Er blijven er natuurlijk altijd een paar bij die helemaal niets leuk vinden, maar het meerendeel dus wel
Ik vraag me idd wel af wat wij later meezingen , als ik al in een bejaardenhuis terecht kom wat ik niet hoop..
zondag 5 november 2017 20:53
Zie de gemiddelde bewoner van het bejaardentehuis niet naar de huidige pop muziek luisteren, maar misschien komt over een jaar of 50 gewoon een dj naar het bejaardentehuis.. Who knowsBluesheep schreef: ↑05-11-2017 15:08Toen ik stage liep in een bejaardenhuis vonden de meeste ouderen het enorm leuk.
Zongen dan ook uit volle borst mee.
Er blijven er natuurlijk altijd een paar bij die helemaal niets leuk vinden, maar het meerendeel dus wel
Ik vraag me idd wel af wat wij later meezingen , als ik al in een bejaardenhuis terecht kom wat ik niet hoop..
zondag 5 november 2017 21:57
Nou ik ook. Misschien bij gebrek aan beter?Lucky_Birdie schreef: ↑05-11-2017 15:03Vraag me ook af of ze het oprecht leuk vinden. En of ik die muziek over 50 jaar ook leuk vind..
maandag 6 november 2017 00:05
Echt gewoon google hoor. https://tabs.ultimate-guitar.com/v/vade ... en_crd.htm Zoeken op titel met chords er achter. Heel simpel