Horen
alle pijlers
Hoe moet ik weten welke oordoppen
dinsdag 2 mei 2023 17:42
Aller eerst excuses als dit onder de verkeerde pijler staat.
Ik als laatste dino hier op aarde wil draadloze oordopjes aanschaffen om die voornamelijk met mijn telefoon te verbinden. Ik kan eventueel de klassieke oordoppen met rechte aansluitpunt ook kopen maar dacht, als ik toch nieuwe moet hebben dan misschien toch de draadloze.
Nou weet ik dus niet hoe ik het beste draadloze oordoppen kan kopen. In de winkel kun je niet passen en er zijn er 1001 soorten en maten. Het gaat mij puur om dat ze in mijn oor blijven hangen. Ik weet dat ze vroeger snel bij mij eruit vielen.
Wie kan mij op weg helpen voor dat ik 5 verschillende soorten aanschaf en een hoop geld weggooi.
Ik als laatste dino hier op aarde wil draadloze oordopjes aanschaffen om die voornamelijk met mijn telefoon te verbinden. Ik kan eventueel de klassieke oordoppen met rechte aansluitpunt ook kopen maar dacht, als ik toch nieuwe moet hebben dan misschien toch de draadloze.
Nou weet ik dus niet hoe ik het beste draadloze oordoppen kan kopen. In de winkel kun je niet passen en er zijn er 1001 soorten en maten. Het gaat mij puur om dat ze in mijn oor blijven hangen. Ik weet dat ze vroeger snel bij mij eruit vielen.
Wie kan mij op weg helpen voor dat ik 5 verschillende soorten aanschaf en een hoop geld weggooi.
dinsdag 2 mei 2023 19:10
dinsdag 2 mei 2023 19:20
Mijn JBL-doppen vallen uit mijn oren.
Ze blijven redelijk zitten als ik niet beweeg, maar zodra ik mijn kaak beweeg (eten, praten) verschuiven ze. Ook als ik er een groter of kleiner rubbertje op zet.
Ik heb nu er een dun koordje aan gemaakt, zodat ik niet nog een keer de afwasmachine van zijn plek hoef te halen om een oortje terug te vinden.
Ze blijven redelijk zitten als ik niet beweeg, maar zodra ik mijn kaak beweeg (eten, praten) verschuiven ze. Ook als ik er een groter of kleiner rubbertje op zet.
Ik heb nu er een dun koordje aan gemaakt, zodat ik niet nog een keer de afwasmachine van zijn plek hoef te halen om een oortje terug te vinden.
Ik moet helemaal niks!
dinsdag 2 mei 2023 19:34
Ik loop er ook mee hardNicky_L schreef: ↑02-05-2023 19:20Mijn JBL-doppen vallen uit mijn oren.
Maar die van mij hebben geen rubbertje, ze hebben de vorm van Apple oortjes.
dinsdag 2 mei 2023 21:19
dinsdag 2 mei 2023 22:11
Veel draadloze dopjes hebben een verzegeling op het doosje. Mag hopen dat je niet meer kan retourneren als die verbroken is...
Er zijn ook draadloze dopjes die een boogje om het oor heen laten lopen (vaak dopjes om mee te sporten), zodat ze niet uit kunnen vallen. Misschien is dat iets?
dinsdag 2 mei 2023 22:50
Ik heb oortjes met een extra haakje voor in de oorschelp. Blijven altijd zitten en zitten goed. Van JBL. Het geluid is niet geweldig, maar ik luister voor naar hoorcolleges of podcasts en luisterboeken daar is het prima voor. Kinderen hebben een draadloze koptelefoon, man heeft oortjes van Apple. Ook geweldig geluid, maar die vallen dus uit bij mij.
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in