Horen
alle pijlers
Prettige podcasts op spotify gezocht
woensdag 4 maart 2020 om 19:11
Wat heb ik al geprobeerd:
- De Universiteit van Nederland - Interessant, maar omdat de lezingen uit het hoofd worden gedaan vind ik het niet ze prettig luisteren
- Wetenschap vandaag , BNR - Interessant, maar te kort en te hoog tempo, en dus niet ontspannen. Meer iets voor de spitsreiziger.
- De Bourgondiërs met Bart van Loo, Klara - Zeer interessante Vlaamse geschiedenismeneer over de voorgeschiedenis van de Lage Landen, met middeleeuwsachtige muziek ertussen.
Deze laatste vind ik echt een genot.
- De Universiteit van Nederland - Interessant, maar omdat de lezingen uit het hoofd worden gedaan vind ik het niet ze prettig luisteren
- Wetenschap vandaag , BNR - Interessant, maar te kort en te hoog tempo, en dus niet ontspannen. Meer iets voor de spitsreiziger.
- De Bourgondiërs met Bart van Loo, Klara - Zeer interessante Vlaamse geschiedenismeneer over de voorgeschiedenis van de Lage Landen, met middeleeuwsachtige muziek ertussen.
Deze laatste vind ik echt een genot.
woensdag 4 maart 2020 om 19:15
Ik houd van interviewprogramma's, bijvoorbeeld Met Groenteman in de Kast, waarin Gijs Groenteman mensen uit de cultuursector interviewt. De podcast van radioprogramma Kunststof vind ik ook fijn. En o ja, natuurlijk Echt Gebeurd! Waargebeurde verhalen verteld door mensen die ze zelf hebben meegemaakt.
't Is al met al een heel gedoe
woensdag 4 maart 2020 om 19:18
Oh dank je! Ik vind ze onder allerlei pijlers.
thuis/goede-podcasts/list_messages/442244
overig/tips-voor-goede-podcasts/list_messages/451932
entertainment/podcasts-2019/list_messages/435058
entertainment/podcast-luisteren/list_messages/456691
woensdag 4 maart 2020 om 19:25
De podcast Vink is heel leuk. Daar worden podcasts heel goed besproken. Ik heb daar ideeën op gedaan.
Van Twee kanten: over relaties. Man en vrouw aan het woord. Corine Koolen schrijft ook ik de Vk.
Roels sofa sessies. Over scheiden . Heel mooi en herkenbaar.
De Krokante Leesmap. Heel grappig worden tijdschriften besproken.
Boeken van NPO1: fijne boekbesprekingen. Er zijn nog veel meer podcasts over Boeken die ook goed zijn
Date vermaak. Drie erg Amsterdamse types over daten. Gaat irriteren na vijf delen.
Liefdeslessen. Bekende Nederlanders aan het woord over hun liefdesleven.
Er is zo veel. Je moet gewoon uitproberen.
Van Twee kanten: over relaties. Man en vrouw aan het woord. Corine Koolen schrijft ook ik de Vk.
Boeken van NPO1: fijne boekbesprekingen. Er zijn nog veel meer podcasts over Boeken die ook goed zijn
Date vermaak. Drie erg Amsterdamse types over daten. Gaat irriteren na vijf delen.
woensdag 4 maart 2020 om 19:31
En ik lees nu pas her woord informatief. Laat deze maar zitten dus.Waterman26 schreef: ↑04-03-2020 19:25De podcast Vink is heel leuk. Daar worden podcasts heel goed besproken. Ik heb daar ideeën op gedaan.
Alleen VINK is een goede voor je Zij bespreken allerlei podcasts op een prettige manier. Ook over wetenschap en politiek.