Zwanger en hard geprikt in zij

20-09-2017 14:37 76 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi,

Ik ben 11 weken zwanger en daarnet prikte iemand mij keihard in mijn zij. Het was echt heel hard. Niet een klein tikje.
Ik maak mij gelijk zorgen. Alles trok samen en werd daarna misselijk. Weet iemand of dit kwaad kan? Niemand weet nog dat ik zwanger ben dus het was niet expres en was grappig bedoeld maar het was harder dan alleen ‘grappig’.

Sorry als ik hysterisch overkom maar het is mijn eerste kindje en schrok echt.
anoniem_353175 wijzigde dit bericht op 20-09-2017 14:37
Reden: Origineel bericht
0.00% gewijzigd
Ik denk zelf dat het nu niet zoveel schade kan aanbrengen.
anoniem_348213 wijzigde dit bericht op 20-09-2017 14:54
54.72% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Nee hoor, je baby zit nog heeeel laag in je buik , en daarbij, je zwangere buik kan ook best wat hebben.
Alle reacties Link kopieren
Ik denk niet dat je je zorgen hoeft te maken, baby is nog héél klein en zit veilig in jouw baarmoeder. Maar snap dat je schrok, zeker als je daarna misselijk werd. Als je je echt zorgen maakt moet je zeker even met de vk bellen, die kan je gerust stellen. En geen vraag is te gek hé, ze hebben liever dat je 1 x teveel belt dan dat je je gek zit te stressen om zoiets!

En oh ja, gefeliciteerd! :heart:
Live life to the fullest
Alle reacties Link kopieren
Je baarmoeder komt pas rond week 12 boven je schaambot uit, dus waarschijnlijk zit je baby nog goed beschermd.

Als je je zorgen maakt, neem even contact op met je VK.
Alle reacties Link kopieren
-
anoniem_353175 wijzigde dit bericht op 20-09-2017 16:35
0.00% gewijzigd
Joh, met elf weken komt je baarmoeder nog niet eens boven je schaambeen uit. Maar ik kan me voorstellen dat je geschrokken bent, vraag anders de verloskundige even.
De embryo zit nog onder je schaambot. Misschien handig om je wat te verdiepen in het verloop van een zwangerschap.
Alle reacties Link kopieren
bij 11 weken is de foetus ongeveer ruim 4 cm groot, zit nog laag in bekken bijna volledig achter het schaambeen verstop, en zit veilig en een ballon vol vloeistof. Oftewel, heel goed beschermd.

ik snap dat jij je zorgen maakt, maar een foetus in de buik is echt beschermd. Maak jij je zorgen, dan moet je natuurlijk gewoon de verloskundige bellen of huisarts.
I can't control the wind but I can adjust the sail
explore, dream & discover
Verloskundige bellen? Hoe stuwen we de zorgkosten onnodig omhoog.
Serena Williams speelde met 12 weken zwangerschap nog een finale op groot gram slam en Estevana Polman speelde nog een belangrijke handbalwedstrijd met 12 weken. Met andere woorden, adem in, adem uit.
hysterisch
vruchtje zit goed verpakt in baarmoeder en vruchtwater
Alle reacties Link kopieren
-
anoniem_353175 wijzigde dit bericht op 20-09-2017 16:35
0.00% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Sophles schreef:
20-09-2017 14:44
Serena Williams speelde met 12 weken zwangerschap nog een finale op groot gram slam en Estevana Polman speelde nog een belangrijke handbalwedstrijd met 12 weken. Met andere woorden, adem in, adem uit.
-
anoniem_353175 wijzigde dit bericht op 20-09-2017 16:35
6.44% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
MoirenPhae schreef:
20-09-2017 14:43
De embryo zit nog onder je schaambot. Misschien handig om je wat te verdiepen in het verloop van een zwangerschap.

-
anoniem_353175 wijzigde dit bericht op 20-09-2017 16:35
19.25% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
MoirenPhae schreef:
20-09-2017 14:44
Verloskundige bellen? Hoe stuwen we de zorgkosten onnodig omhoog.
anoniem_353175 wijzigde dit bericht op 20-09-2017 16:37
47.49% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
loveden schreef:
20-09-2017 14:40


En oh ja, gefeliciteerd! :heart:
Dank je wel! Wat lief!
April2018april schreef:
20-09-2017 14:52
Hahaha ja je hebt gelijk. Bedankt. :-D
Graag gedaan :) . Moet er eerlijkheidshalve wel bij vermelden dat ikzelf met 12 weken zwangerschap met heel veel bombarie kaas aan het uitspugen was voor de toonbank bij de AH toen ik het bordje 'rauwmelkse' zag nadat ik net 4 blokjes in mijn mond had gepropt.. Ik was in staat om ter plekke mijn vinger in mijn keel te steken als mijn man mij niet de winkel had uitgetrokken :$ :whistle:
Van een schrikreactie krijg je echt geen miskraam. Dan zouden er nog maar weinig kinderen geboren worden.
Zou die persoon wel even duidelijk maken dat je gediend bent van zo'n actie, zwanger of niet.
April2018april schreef:
20-09-2017 14:57
En dan noem jij mij overdreven!
Stel je voor, dat iemand die al genoeg betaald aan de zorg zelf daar ook gebruik van mag maken! Ik ga hiervoor niet bellen wees maar gerust. Ik zal op jouw centen letten. Ook al betaal ik zelf voor iedereen en alles ook.
Hoe dom ben je als je niet begrijpt dat onnodige consulten de zorgkosten onnodig verhogen. Als iedereen dat doet, wordt de zorg helemaal onbetaalbaar.
April2018april schreef:
20-09-2017 14:53
Ik weet wel dat zij de baby niet geraakt heeft. Je hoeft nu niet even extra gemeen te doen.
Gemeen? Gewoon een tip. Scheelt toch wat angst en hysterie als je begrijpt hoe het werkt?
Alle reacties Link kopieren
Sophles schreef:
20-09-2017 15:05
Graag gedaan :) . Moet er eerlijkheidshalve wel bij vermelden dat ikzelf met 12 weken zwangerschap met heel veel bombarie kaas aan het uitspugen was voor de toonbank bij de AH toen ik het bordje 'rauwmelkse' zag nadat ik net 4 blokjes in mijn mond had gepropt.. Ik was in staat om ter plekke mijn vinger in mijn keel te steken als mijn man mij niet de winkel had uitgetrokken :$ :whistle:
anoniem_353175 wijzigde dit bericht op 20-09-2017 16:36
36.61% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Godgodgod wat kunnen sommige mensen hier meteen toch onaardig reageren zeg! Ze vraagt zich even iets af, is net zwanger, hormonen gieren door je lijf etc. Dan zit je niet te wachten op bijdehante reacties lijkt me...
Live life to the fullest
Alle reacties Link kopieren
MoirenPhae schreef:
20-09-2017 15:08
Hoe dom ben je als je niet begrijpt dat onnodige consulten de zorgkosten onnodig verhogen. Als iedereen dat doet, wordt de zorg helemaal onbetaalbaar.
anoniem_353175 wijzigde dit bericht op 20-09-2017 16:37
29.70% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
April2018april schreef:
20-09-2017 15:18
Ik weet niet bij welke verloskundige jij hebt gezeten maar ik krijg van de mijne geen rekening van een simpel telefoontje. Die opmerking ‘dom’ doe ik maar alsof ik dat niet gelezen heb.
Maar daar gaat het dan om. Als jij de rekening niet krijgt, dan ´wij´ (=samenleving=zorgkosten) wel.

Maar goed, dat onderwerp lijkt me afgesloten, volgens mij ben je al gerustgesteld.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven