Wat maakte jou sjaggie vandaag?

13-01-2018 23:18 82 berichten
Of wie, kan ook natuurlijk... :furious:
bumbly schreef:
13-01-2018 23:49
Lachen doe je maar in het 'Wat maakt je blij topic', oke? :nooo:
Nope. ( zó, jij wéér boos en ik mijn bijdrage geleverd. )
Alle reacties Link kopieren
Hahah :biggrin: , wie start: Wie maakte je vandaag boos?
Lach hard, duik diep, kom terug..
Mensen die zich vol overgave storten in een bepaalde stroming, maar vervolgens ook maar enige kritiek en/of discussie uit de weg gaan, want " zulke negativiteit hebben ze niet nodig in hun leven" en vervolgens de hele zooi ontvrienden op welke social media dan ook.

Draagt ook niet bepaald bij aan een gezonde conversatie denk ik dan. :wtf:
Van social media word ik zo en zo sjaggie.
(wat voor stroming eigenlijk?)
Vandaag werd ik erg chaggi van de lange rijen bij mediamarkt
Alle reacties Link kopieren
Bruise schreef:
13-01-2018 23:57
(wat voor stroming eigenlijk?)
Eb.
“Intelligentie zonder vriendelijkheid is een zeer gevaarlijk wapen”. (Francoise Sagan)

"De moord die niet mocht worden opgelost". (Maaike Vaatstra)
Alle reacties Link kopieren
Labalade schreef:
13-01-2018 23:59
Vandaag werd ik erg chaggi van de lange rijen bij mediamarkt
Bij de retourbalie toevallig? Daar ooit driekwartier gewacht voor de reactie: Nee sorry, daar kunnen we je niet mee helpen. :hamer:
bumbly wijzigde dit bericht op 14-01-2018 00:01
0.37% gewijzigd
Lach hard, duik diep, kom terug..
Bruise schreef:
13-01-2018 23:56
Van social media word ik zo en zo sjaggie.
Op 2 manieren dus. Zo, maar ook zo.
( ik maak je ff nóg chagrijniger :biggrin: )
Alle reacties Link kopieren
Mensen in de bus waarvan je vanaf drie kilometer afstand kunt zien dat ze níet stabiel kunnen staan, maar die dan al wel vast opstaan bij de voorlaatste halte en dan dus bij het remmen van de bus het halve gangpad door tuimelen bovenop.... juist: mij.
bumbly schreef:
14-01-2018 00:00
Bij de retourbalie toevallig? Daar ooit driekwartier gewacht voor de reactie: Nee sorry, daar kunnen we je niet mee helpen. :hamer:
Ja! Man man wat een gedoe. “U heeft de verpakking geopend”. Ja klopt, het föhnt zo lastig met de doos er omheen. “We nemen alleen terug als de zegel niet verbroken is... :frusty:
simbalabimba schreef:
14-01-2018 00:00
Eb.
:HA:
Alle reacties Link kopieren
Mijn Maltezer die me weer eens uit mijn slaap haalde vannacht en 's morgens vroeg. Om aandacht. Ze is vaak onrustig en drammerig. In het weekend vind ik het nog niet zo'n ramp. Maar wel door de week, als ik er vroeg uit moet. Dan kan ik gebroken nachten er eigenlijk niet bij hebben.
Vandaag werd ik erg chaggarijnig van manlief die me per ongeluk heeft wakker geschopt en ik kan nu niet meer slapen :'(
Labalade schreef:
14-01-2018 00:06
Vandaag werd ik erg chaggarijnig van manlief die me per ongeluk heeft wakker geschopt en ik kan nu niet meer slapen :'(
En je hebt nog wel taart gegeten daarna!
Ana_Isabel2 schreef:
14-01-2018 00:07
En je hebt nog wel taart gegeten daarna!
Ja, ik vond dat ik dat toen wel verdiend had (na de mediamarkt) :proud: . Kind koos een enorm stuk oreo-vlaai. Die was helaas erg vies :pukey:
Heb mezelf net wel weer een lekkere neut ingeschonken nadat man me wakker schopte. Eigenlijk voel ik me wel in balans dus :thumbsup:
anoniem_323693 wijzigde dit bericht op 14-01-2018 00:15
23.94% gewijzigd
Labalade schreef:
14-01-2018 00:12
Ja, ik vond dat ik dat toen wel verdiend had :proud: . Kind koos een enorm stuk oreo-vlaai. Die was helaas erg vies :pukey:
Oh dát vind ik altijd zo erg; de teleurstelling van smerig eten waar je je op hebt verheugd. Sneu voor je zoon..
Alle reacties Link kopieren
het niet kunnen kauwen
don't worry about getting older... you'll still do enough stupid things... only slower...
Ana_Isabel2 schreef:
14-01-2018 00:13
Oh dát vind ik altijd zo erg; de teleurstelling van smerig eten waar je je op hebt verheugd. Sneu voor je zoon..
Ja was echt heel sneu. Het zag er zo lekker uit. Maar helaas. Mijn vlaai vond hij ook vies. Hij heeft daarna bij de Mac een ijsje gehad :proud:
Alle reacties Link kopieren
moonenz schreef:
14-01-2018 00:16
het niet kunnen kauwen
https://www.youtube.com/watch?v=c9XOAnJH-wA
Sorry, doet me aan dit filmpje denken.. :P

Hopelijk niks ernstig bij jou!
Lach hard, duik diep, kom terug..
Alle reacties Link kopieren
T-Mobile reclame
Bruise schreef:
13-01-2018 23:57
(wat voor stroming eigenlijk?)
De discussie over white privelege vs discriminatie van mensen met een meer getinte
huidskleur.
Zoals de recente discussie over de H&M reclame over het jongetje met dat groene truitje.

Laat me duidelijk zijn, ik ben volledig voor een goed gesprek, of een goede discussie, mits respectvol
naar beide kanten. Maar zoals eerder aangehaald, mensen automatisch blokkeren/kicken uit een vriendenlijst
omdat zulke zogenaamde negativiteit niet gewenst is, maakt een gesprek/discussie bij voorbaat al niet meer
mogelijk.
Is dat een stroming? Of is het dat je in een clubje zat met mensen met zelfde interesse en dat er een discussie werd aangegaan over huidskleuren.
Oude kennis van man die man zijn telefoonnummer weer terug had gevonden.
En 3 keer aan de lijn hing.
Met idiote vragen.

Het is niet voor niets een oude, zeer oude kennis.
En het heeft ook een reden dat man hem nooit belt.
Alleen snapt die kerel dat zelf niet.

Toen ik 1 van de 3 keer opnam heette ik ook ineens Tuna ipv Torna.
Kerel kent mij intussen 12 jaar, maar kan m'n naam maar niet onthouden.
Terwijl het toch écht een doodnormale naam is.
Bruise schreef:
14-01-2018 00:38
Is dat een stroming? Of is het dat je in een clubje zat met mensen met zelfde interesse en dat er een discussie werd aangegaan over huidskleuren.
Hoe je het zien wil. Ik doe niet aan clubjes, of althans misschien beter gezegt, niet aan clubjes die mensen monddood maakt, zodra er kritiek en of discussie dreigt te ontstaan. Dit soort discussies, net zoals met de eeuwige discussie over bv vs fv popt om de zoveel tijd op, heb ik het idee.
Ik behandel iedereen hetzelfde. Zal mij aan m'n achterste oxideren welke kleur je aan de buitenkant hebt, daaronder zijn we allemaal
hetzelfde.
Ik handel of behandel mensen uiteindelijk naar wat ze doen/zeggen en/of laten... Maar ook daar gaat minstens 1 of meerdere gesprekken
aan vooraf. Ik ben namelijk wel van feedback geven, in de hoop mensen aan het denken te zetten. Net zoals ik hoop dat ze dat bij mij ook
zouden doen.
Ervaringen daarentegen...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven