Entertainment alle pijlers

Prins Harry en Meghan Markle zijn getrouwd!

24-07-2018 13:59 3103 berichten
Alle reacties Link kopieren
Omdat het nieuwbakken getrouwde stel de gemoederen nogal bezig houdt, hier een nieuw topic!

Afbeelding

Link naar het nieuwe topic: 'Prins Harry en Meghan Markle zijn getrouwd! Deel 2'

entertainment/prins-harry-en-meghan-mar ... ges/455646
Stressed is just desserts spelled backwards
Alle reacties Link kopieren
DG2015 schreef:
04-08-2018 08:49
Voor degenen die er nog niet van overtuigd waren dat halfzus niet aardig is, ze heeft wat tweets gestuurd ter ere van Megans verjaardag:

https://www.mirror.co.uk/3am/celebrity- ... h-13030183

Ze word met de nek aan gekeken. Zij en haar broer waren niet uitgenodigd op de bruiloft omdat Megan's gastenlijst te lang werd. De vader heeft stomme fouten gemaakt, sorry gezegd, interview gegeven en word publiekelijk aan de kant gezet.

Ik snap werkelijk niet dat die halfzus nog moeite neemt om Megan te feliciteren voor haar verjaardag. Laat los mens. Megan ziet jullie niet meer staan.
Rotoorlog, ik zeg NEE tegen deze OORLOG.
Alle reacties Link kopieren
mick87 schreef:
04-08-2018 09:45
Echt serieus..... Dat is dan een volwassen vrouw. Ze zet hiermee alleen zichzelf maar voor schut.

Dat doet ze zeker. Net zo wanhopig als haar vader.
Rotoorlog, ik zeg NEE tegen deze OORLOG.
Alle reacties Link kopieren
Fleurtje_5 schreef:
04-08-2018 12:48
Ze word met de nek aan gekeken. Zij en haar broer waren niet uitgenodigd op de bruiloft omdat Megan's gastenlijst te lang werd. De vader heeft stomme fouten gemaakt, sorry gezegd, interview gegeven en word publiekelijk aan de kant gezet.

Ik snap werkelijk niet dat die halfzus nog moeite neemt om Megan te feliciteren voor haar verjaardag. Laat los mens. Megan ziet jullie niet meer staan.
Die felicitatie is natuurlijk sarcastisch bedoeld, ik merk dat Meghan een obsessie is geworden voor die zus, hoog tijd om proffesionele hulp te gaan zoeken dacht ik zo.
Uiteindelijk kiest iedereen voor zichzelf
Alle reacties Link kopieren
Fleurtje_5 schreef:
04-08-2018 12:48
Ze word met de nek aan gekeken. Zij en haar broer waren niet uitgenodigd op de bruiloft omdat Megan's gastenlijst te lang werd. De vader heeft stomme fouten gemaakt, sorry gezegd, interview gegeven en word publiekelijk aan de kant gezet.

Ik snap werkelijk niet dat die halfzus nog moeite neemt om Megan te feliciteren voor haar verjaardag. Laat los mens. Megan ziet jullie niet meer staan.
Ze hebben elkaar toch tien jaar niet gezien? Ik zou hoogst verbaasd zijn als ik een uitnodiging voor een bruiloft zou krijgen van iemand waar ik zo lang geen contact meer mee heb. Ik vind het eerder raar dat zij en haar broer dat blijkbaar verwachtten, en vervolgens Jerry Springertokkies in de pers uithangen omdat ze er wel bij hadden willen zijn.
"I'm gonna see if you know the words to this song. If you don't you better ask somebody!"
Alle reacties Link kopieren
Miskotto schreef:
04-08-2018 13:00
Die felicitatie is natuurlijk sarcastisch bedoeld, ik merk dat Meghan een obsessie is geworden voor die zus, hoog tijd om proffesionele hulp te gaan zoeken dacht ik zo.

De obsessie was er al in November 2016. Toen zei ze oa dit in "The Sun":

Samantha Markle slams her half-sister actress as 'shallow' and 'a social climber' who shunned her family once making it in Hollywood

PRINCE Harry’s new girlfriend is a pushy diva who is not fit to be a member of the Royal Family, her sister has told The Sun.


Daarom zal ze wel geen uitnodiging gekregen hebben, maar toen had Megan al geen contact met haar familie.
Rotoorlog, ik zeg NEE tegen deze OORLOG.
Alle reacties Link kopieren
DG2015 schreef:
04-08-2018 14:46
Ze hebben elkaar toch tien jaar niet gezien? Ik zou hoogst verbaasd zijn als ik een uitnodiging voor een bruiloft zou krijgen van iemand waar ik zo lang geen contact meer mee heb. Ik vind het eerder raar dat zij en haar broer dat blijkbaar verwachtten, en vervolgens Jerry Springertokkies in de pers uithangen omdat ze er wel bij hadden willen zijn.

Dat is inderdaad wel raar. Ik zou niet eens een uitnodiging meer willen.
De hele familie is blijkbaar raar. En Megan is een goede actrice. Dat Megan met haar vader zou breken had ik wel verwacht. Maar ik vind het evengoed erg triest.

Stel dat Ninaki, met wie Megan meer dan 30 jaar bevriend was, nu ook zou besluiten om interviews te geven. Wat dan? Moet zij dan ook professionele hulp? Is zij dan net zo raar?
Rotoorlog, ik zeg NEE tegen deze OORLOG.
Alle reacties Link kopieren
Miskotto schreef:
02-08-2018 21:01
En zij zit toch in een rolstoel omdat ze MS heeft, hoe ziet ze dat voor zich daar in dat BB huis, ik hoop dat ze haar vreselijk zullen pesten daar in dat huis.
Die zus waar Meghan al 10 jaar geen contact meer heeft is zo gemeen, naar mens.
Pesten nog wel.... wat een onvolwassen en domme reactie......
Denk aan de egels en eekhoorns in de herfst en winter.
Alle reacties Link kopieren
Fleurtje_5 schreef:
04-08-2018 16:43
Stel dat Ninaki, met wie Megan meer dan 30 jaar bevriend was, nu ook zou besluiten om interviews te geven. Wat dan? Moet zij dan ook professionele hulp? Is zij dan net zo raar?
Het zou sowieso niet fraai zijn, maar het ligt vooral aan de manier waarop, denk ik. Als zij dezelfde soort dingen zou gaan roepen als Meghans familieleden, en keer op keer teruggaan naar de pers, dan wel.
"I'm gonna see if you know the words to this song. If you don't you better ask somebody!"
Alle reacties Link kopieren
SweetFirefly schreef:
04-08-2018 17:03
Pesten nog wel.... wat een onvolwassen en domme reactie......
Dat vat Miskotto goed samen.
Tjezus, wat vals
Alle reacties Link kopieren
SweetFirefly schreef:
04-08-2018 17:03
Pesten nog wel.... wat een onvolwassen en domme reactie......

Ik vond dat ook een domme reactie.
Rotoorlog, ik zeg NEE tegen deze OORLOG.
Alle reacties Link kopieren
Miskotto schreef:
02-08-2018 21:01
Echt he, want wat maakt haar nu een celeb dan ?
En zij zit toch in een rolstoel omdat ze MS heeft, hoe ziet ze dat voor zich daar in dat BB huis, ik hoop dat ze haar vreselijk zullen pesten daar in dat huis.
Die verslaggeefster had haar tuk, Samantha gaf aan dat ze niet meedoet om over Meghan te praten, waarop die verslaggeefster daar direct op inhaakte door te zeggen :Jij weet dat er vragen over Meghan gaan komen, dus waarom doe je dit ?
Die zus waar Meghan al 10 jaar geen contact meer heeft is zo gemeen, naar mens.

Alsof ze vanwege haar MS gepest moet worden omdat ze met de rolstoel in dat BB huis is. Pesten is zo fout. Ze zal vast de wind van voren krijgen maar dat is vast omdat ze de halfzus is niet omdat ze MS heeft.
Rotoorlog, ik zeg NEE tegen deze OORLOG.
Alle reacties Link kopieren
Vrienden komen in je leven: voor heel even of je hele leven.
Ninaki en Meghan zijn wellicht aan het einde van hun vriendschap?
Dat kan zomaar gebeuren als wegen anders lopen. En daardoor scheiden.

Familie?
Van Familie moet je het hebben is toch een Nederlands spreekwoord?
Ik denk zomaar dat Meghan ook niet bij hen kon thuiskomen in de afgelopen jaren. Bedoel ik broer en zus mee. Vader weet ik niet.

Je kan iets van Meghan vinden.
Maar zij kan vanuit haar positie niet makkelijk, zo niet, geheel niet, reageren.
En dus kunnen broer, zus en vader vooral van alles en nog wat roepen.
Misschien moeten we eens kijken naar de moeder van Meghan. Doria is er wanneer haar dochter haar nodig heeft.
Mijn posts gaan niet over jou. Maar als je je aangesproken voelt, voel je je kennelijk aangesproken. Doe daar iets mee.
Alle reacties Link kopieren
SweetFirefly schreef:
04-08-2018 17:03
Pesten nog wel.... wat een onvolwassen en domme reactie......
Je kunt Samantha alleen al pesten door positief over Meghan te praten en te blijven praten.
Uiteindelijk kiest iedereen voor zichzelf
Alle reacties Link kopieren
koreana schreef:
04-08-2018 22:17
Vrienden komen in je leven: voor heel even of je hele leven.
Ninaki en Meghan zijn wellicht aan het einde van hun vriendschap?
Dat kan zomaar gebeuren als wegen anders lopen. En daardoor scheiden.

Familie?
Van Familie moet je het hebben is toch een Nederlands spreekwoord?
Ik denk zomaar dat Meghan ook niet bij hen kon thuiskomen in de afgelopen jaren. Bedoel ik broer en zus mee. Vader weet ik niet.

Je kan iets van Meghan vinden.
Maar zij kan vanuit haar positie niet makkelijk, zo niet, geheel niet, reageren.
En dus kunnen broer, zus en vader vooral van alles en nog wat roepen.
Misschien moeten we eens kijken naar de moeder van Meghan. Doria is er wanneer haar dochter haar nodig heeft.

Dat lijkt me een lieve vrouw.

Megan heeft tussen haar 11-de en 17-de bij haar vader gewoond en daarna een tijdje bij haar halfzus. Het gaat mij niet aan maar ik vraag me wel af of haar moeder toen druk was.
Rotoorlog, ik zeg NEE tegen deze OORLOG.
Alle reacties Link kopieren
Miskotto schreef:
04-08-2018 23:24
Je kunt Samantha alleen al pesten door positief over Meghan te praten en te blijven praten.

Waarom dan haar ziekte en de rolstoel in de zelfde adem noemen?

Hoezo denk je te weten dat Samantha het als pesten ervaart als ze positief praten over Megan?
Rotoorlog, ik zeg NEE tegen deze OORLOG.
Alle reacties Link kopieren
Fleurtje_5 schreef:
04-08-2018 23:30
Hoezo denk je te weten dat Samantha het als pesten ervaart als ze positief praten over Megan?
Dat lijkt mij inderdaad duidelijk; wat zij steeds aan het doen is, is dingen roepen over en ‘tegen’ haar halfzus waarmee ze hoopt dat die van haar voetstuk zal vallen en iedereen zal zien hoe vreselijk Meghan eigenlijk is.
"I'm gonna see if you know the words to this song. If you don't you better ask somebody!"
Alle reacties Link kopieren
Fleurtje_5 schreef:
04-08-2018 23:30
Waarom dan haar ziekte en de rolstoel in de zelfde adem noemen?

Hoezo denk je te weten dat Samantha het als pesten ervaart als ze positief praten over Megan?


Weet je wat ik nou raar vind?
Dat jij pagina na pagina een vrouw aan het bashen bent die je helemaal niet kent.
Alle reacties Link kopieren
DG2015 schreef:
05-08-2018 00:25
Dat lijkt mij inderdaad duidelijk; wat zij steeds aan het doen is, is dingen roepen over en ‘tegen’ haar halfzus waarmee ze hoopt dat die van haar voetstuk zal vallen en iedereen zal zien hoe vreselijk Meghan eigenlijk is.

Ik denk dat ze er gewoon heel graag bij wil horen. Negeren kan pijnlijk zijn. En pijn kan alle kanten op gaan. Vandaag is ze boos morgen verdrietig of onverschillig. Jammer dat ze niet inziet dat het alleen maar erger word.
Rotoorlog, ik zeg NEE tegen deze OORLOG.
Alle reacties Link kopieren
Fleurtje_5 schreef:
05-08-2018 10:14
Negeren kan pijnlijk zijn.
Joh!
Alle reacties Link kopieren
karin6789 schreef:
05-08-2018 00:59
Weet je wat ik nou raar vind?
Dat jij pagina na pagina een vrouw aan het bashen bent die je helemaal niet kent.

Welkom Karin6789, ik zie dat je nieuw bent met je 7 berichten.
Ik hoop dat je veel plezier mag vinden op het vivaforum.
Gelukkig is de temperatuur wat gezakt en belooft het een mooie zondag te worden.
Heb je nog leuke plannen voor vandaag?

ps.Je bent niet toevallig familie van K....12345. (ik heb een paar letters vervangen voor puntjes voor het geval je toch niet familie bent van die Karin)
Rotoorlog, ik zeg NEE tegen deze OORLOG.
Alle reacties Link kopieren
Fleurtje_5 schreef:
04-08-2018 23:26
Dat lijkt me een lieve vrouw.

Megan heeft tussen haar 11-de en 17-de bij haar vader gewoond en daarna een tijdje bij haar halfzus. Het gaat mij niet aan maar ik vraag me wel af of haar moeder toen druk was.
Doria lijkt mij ook echt een lieve vrouw.
Volgens mij won Vader Markle op enig moment de loterij en kon hij een goede middelbare school voor Meghan betalen.
Dat is in Amerika erg belangrijk, vooral als je dan naar een goede college of university wil.
Leeftijdtechnisch klopt het.
Haar ouders waren toen al uit elkaar, volgens mij toen Meghan 6 was.
Mijn posts gaan niet over jou. Maar als je je aangesproken voelt, voel je je kennelijk aangesproken. Doe daar iets mee.
Meghan en Harry bij het huwelijk van een goede vriend van Harry. Ik vind de rok van de jurk erg mooi, maar de kleuren zo ontzettend somber voor een huwelijk hartje zomer.
Afbeelding
Alle reacties Link kopieren
the-dowager schreef:
05-08-2018 17:03
Meghan en Harry bij het huwelijk van een goede vriend van Harry. Ik vind de rok van de jurk erg mooi, maar de kleuren zo ontzettend somber voor een huwelijk hartje zomer.
Afbeelding

Ik had ook een foto gezien van Harry en Megan die naar die bruiloft van een goede vriend van Harry gingen. Op die foto droeg Harry wel een blauw kostuum en Megan een zwarte jurk (tuinjurkmodel) Toen dacht ik ook wat een sombere kleur. Op bovenstaande foto is Harry toch wel feestelijker gekleed dan op die andere foto. Hier zijn ze op weg naar de kerk zo te zien.
Rotoorlog, ik zeg NEE tegen deze OORLOG.
Alle reacties Link kopieren
Fleurtje_5 schreef:
05-08-2018 10:14
Ik denk dat ze er gewoon heel graag bij wil horen. Negeren kan pijnlijk zijn. En pijn kan alle kanten op gaan. Vandaag is ze boos morgen verdrietig of onverschillig. Jammer dat ze niet inziet dat het alleen maar erger word.
Hoeveel plaats is er voor je in het leven van iemand die je al 10 jaar niet hebt gezien, 10 jaar is lang.
Iemand die in 2008 geboren is, zit nu in de puberteit, ik zeg dit om aan te geven hoe lang een decennia is.
Ik snap niet wat Samantha nu nog denkt te bereiken, denkt ze nu echt dat ze op deze manier een gezellige verstandhouding kan afdwingen? Want ze geeft intervieuw na intervieuw maar niemand weet verder wat nu precies haar bedoeling is, dat Meghan in en in slecht is dat weten we ondertussen wel.
Uiteindelijk kiest iedereen voor zichzelf
Alle reacties Link kopieren
Meghan Markle is vandaag jarig. Ze wordt 37, maar het is haar eerste verjaardag als lid van het Engelse koninklijk huis. En dat ze een Royal is heeft ze geweten. Niet in de laatste plaats door de pogingen van haar vader Thomas om haar het leven zo zuur mogelijk te maken.

De Koninklijke Familie maakt via de sociale media duidelijk dat Meghan een van hen is. Uit alle paleizen zijn mooie foto’s geplaatst op Instagram en twitter. Van Buckingham Palace, namens de grootouders van haar man, vanuit Clarence House waar Charles en Camilla wonen en vanuit Kensington House, de verblijfplaats van Harry en William. Dat er werk is gemaakt van de fotokeus en ieder een eigen aardige foto plaatst is niet gebruikelijk en wordt als steun aan Meghan gezien



Nah dit vind ik toch wel heel erg leuk, zr is duidelijk in de smaak gevallen.
Het wachten is op de volgende uithaal van vader en halfzus.
Uiteindelijk kiest iedereen voor zichzelf

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven