Welk meest abnormale/aparte ding heb je wél gedaan?

23-04-2019 09:13 133 berichten
N.a.v. het topic 'welk normale ding heb je nooit gedaan' hier nu de tegenhanger!
Tja, wat is abnormaal?
Alvast even 'n kort lijstje:
-een levende larve gegeten
-zelf een cessna bestuurd
-links gereden in een auto met stuur aan rechterkant
redbulletje schreef:
23-04-2019 09:15
Alvast even 'n kort lijstje:
-een levende larve gegeten
-zelf een cessna bestuurd
-links gereden in een auto met stuur aan rechterkant

Cessna is gaaf!
Alle reacties Link kopieren
Ik heb levende rivier garnalen gegeten.
Ik heb in het zand van de Sahara geslapen.

Toen er een rare dingen lijst op facebook stond had ik 2 niet gedaan ofzo en de rest wel.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
- Moonen op een berg in Turkije was toch best wel apart :facepalm: jong en onnadenkend hè!
- een citytrip van 5,5 dag naar las Vegas. Vonden veel mensen om me heen ook erg apart en vooral lang vliegen en duur voor zo’n korte periode.
- likken aan een wachtrij-hekje in Disneyland Parijs.

Dit zijn denk ik wel mijn meest rare uitspattingen :mrgreen:
Alle reacties Link kopieren
Bekeuringen, boetes, rechtszaken, politie-invallen, getuigen van auto-ongeluk (van bekenden), seks op rare plaatsen, rare dingen gegeten, gedronken, geslikt
Ach ja, been there, done it

En ik ben een hele normale keurige mevrouw verder.
Jawlensky schreef:
23-04-2019 09:16
Cessna is gaaf!
Ja, was super, ik mocht ook optrekken en duiken (was in Brazilie dus wellicht wat minder regelgeving dan in NL)
zou wel heel graag een keer zelf willen stijgen en landen (hoeft niet eens solo), maar vlieglessen zijn me te duur
Rare dingen eten doe ik echt nooit :biggrin:
Toen ik 'n jaar of 7-8 was heb ik het prijsje van een prulletje wat 1,49 kostte op een net even duurder prulletje van 1,99 geplakt om te kijken of ik daar mee weg kwam. Ik kwam daar idd mee weg. Waarschijnlijk was ik in al mijn origineelheid niet origineel, want later kwamen de prijslabeltjes die uit meerdere delen bestaan en die je dus niet één op één kunt overplakken :$
Whomi schreef:
23-04-2019 09:22
Rare dingen eten doe ik echt nooit :biggrin:
Ik probeer wel van alles zoals kwal (Singapore), zeekomkommer (Maleisie), slang (China), larve (Peru)
En de wat gangbaardere dingen als rauwe oesters, slakken met kruidenboter, kikkerbilletjes, schildpadsoep (nu niet meer verkrijgbaar, maar dat was mijn lievelingssoepje als we uit eten gingen in mijn kindertijd)
Hond eten in China.
Mijn man heeft gebungeejumped

Ik niets, ben nogal saai
Alle reacties Link kopieren
Insecten gegeten

280 km/h gereden

Sneeuwengel in blootje gemaakt

Gangbang meegemaakt

Met alleen een slaapzak naast een kampvuur geslapen

Gelift van Parijs naar Utrecht

2 dagen zonder sec. slaap (en zonder drugs

Week zonder een douche of kraan te hebben gezien, alleen een soort krat/emmer water maar was ook drinkwater
Ondanks mijn hoogtevrees:
ziplinen
parapenten
deltavliegen (dit is absoluut mijn favoriet!)

bungee staat niet op mijn bucketlist, het lijkt me buiten eng ook niet lekker voor m'n rug
Alle reacties Link kopieren
N.a.v. het andere topic, normale dingen die niet normaal blijken te zijn:

-Plak en vervang indien nodig zelf mijn fietsbanden
-Wissel de autobanden
-Rij op een oldtimer motor (1952), zelf je hand uitsteken, want heeft nog geen knipperlichten.
-Rij in een oldtimer vrachtwagentje 1957 zonder stuurbekrachtiging
-Rij zonder moeite achteruit (ook bochten ;-) ) met een aanhanger
-Links gereden in een lokale auto (dus stuur aan de rechter kant)

Zwem onderwater met een snorkel.

Heb in Zuid Afrika Wildebeest en Antilope gegeten.
groenebroek wijzigde dit bericht op 23-04-2019 09:57
6.64% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Links rijden is toch normaal met het stuur aan de rechterkant? Of bedoel je met het stuur aan de kant waarmee je normaal rechts rijdt?

Leuke vraag.

- Ik heb een krekel gegeten (met chilisaus)
- Ben bang te herkenbaar te worden, maar ik ben in een van de beroemdste huizen ter wereld geweest (dat niet voor het publiek toegankelijk is)
- Ik heb een alligator opgetild
- Ik heb het nieuwe jaar in totaal op vier verschillende continenten ingeluid (waarbij het Aziatische nieuwjaar niet de meest spectaculaire was aangezien ik net uit het vliegtuig kwam)
- Tussen twee zoenende BNers gezeten (ze bogen over mijn schoot heen - ew)
- Een poedersuikergevecht gehouden
- Ook gebumgeejumpt
Hello, can you hear me?
Alle reacties Link kopieren
- ruilgezin in puberruilz@pp geweest
Vast nog veel meer, dat ik ver weggestopt heb.
Such a beautiful place to be with Friends.
Alle reacties Link kopieren
Ik ben niet zo van de uitspattingen.

Ik heb een skydive gedaan.
Maar wat eigenlijk specialer voor mij was, was dat ik dat in Australië deed, toen ik zes weken alleen reisde (voor mij heel bijzonder, want heb tot die tijd enorme heimwee gehad, met ziek zijn en niet eten etc. Maar plotseling dacht ik: ik ga dit doen. Gedaan en geen seconde heimwee gehad).

Twee nachten in de buitenlucht in de woestijn in Egypte geslapen (wat mij veeeeel te koud was).

Gek eten hoeft van mij niet zo. Wel een keer op een pasar malam gewokte sprinkhanen gegeten. Geen idee meer hoe dat smaakte.
Alle reacties Link kopieren
HelloFromTheOtherSide schreef:
23-04-2019 09:50
Links rijden is toch normaal met het stuur aan de rechterkant? Of bedoel je met het stuur aan de kant waarmee je normaal rechts rijdt?
Ik vind in de UK rijden, geen probleem. Sommige dingen doe je wel net anders, als je rechts gewend bent. Wegrijden bij een parkeerplaats (uitdraaien) bijvoorbeeld
HelloFromTheOtherSide schreef:
23-04-2019 09:50
Links rijden is toch normaal met het stuur aan de rechterkant? Of bedoel je met het stuur aan de kant waarmee je normaal rechts rijdt?
Ik bedoel dus in 'n lokale Australische auto ipv met eigen auto over te varen naar Engeland.
lilalinda schreef:
23-04-2019 09:53
Ik vind in de UK rijden, geen probleem. Sommige dingen doe je wel net anders, als je rechts gewend bent. Wegrijden bij een parkeerplaats (uitdraaien) bijvoorbeeld
Ik heb vaak de ruitenwisser aangezet als ik m'n knipperlicht bedoelde en v.v.
Opgenomen geweest in een psychiatrisch ziekenhuis. Was een buitenaardse ervaring.
Alle reacties Link kopieren
redbulletje schreef:
23-04-2019 09:53
Ik bedoel dus in 'n lokale Australische auto ipv met eigen auto over te varen naar Engeland.
Right. Ik woon in een links land dus het zal voor mij wel niet zo bijzonder zijn dan.
Hello, can you hear me?
- geplast achter een beeld op Paaseiland
- verkleed als super mario karten door de straten van Tokyo

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven