Werk & Studie alle pijlers

Acties van patiënten en zwarte humor op werk

31-05-2019 19:28 415 berichten
Alle reacties Link kopieren
Naar aanleiding van een gesprek op napraat en omdat het daar wat ongepast begint te worden een topic over acties van patienten/cliënten en zwarte humor op werk.
overig/napraattopic-deel-112/list_messages/442965/41


Bijvoorbeeld een patiënt die bedenkt dat iets inslikken wel een goed idee is en dat je zo een enkeltje of retourtje seh krijgt en dan het verkeerde te hebben geslikt en in plaats daarvan een bekertje melk krijgt.

Een poging doen tot gordijn spelen en geen rekening houden met het feit dat de rails ontworpen zijn voor de psychiatrie en dus bij een bepaald gewicht naar beneden komen.


Brand maar los mensen. :D
Just because you have the emotional range of a teaspoon doesn’t mean we all have.
Alle reacties Link kopieren
Ik zat eens achter mijn pc op werk. En ik begreep maar niet waar die geur vandaan kwam. Stond er iemand tegen de deur aan te plassen.
Alle reacties Link kopieren
staafmixer schreef:
31-05-2019 19:33
Ik zat eens achter mijn pc op werk. En ik begreep maar niet waar die geur vandaan kwam. Stond er iemand tegen de deur aan te plassen.
Oh ja, heel fijn dat soort dingen. :rofl:

Patiënt/cliënt in staat het zelf op te ruimen of moest jij dat ook nog doen? Of was het je collega :P ?
Just because you have the emotional range of a teaspoon doesn’t mean we all have.
O ha de koffiekan schoongemaakt met een borstel die onlangs ook voor de wc is gebruikt.
Tvp :popcorn:
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 06-06-2019 14:54
Reden: Herkenbaar/ privacy
98.86% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
watdachtjehiervan schreef:
31-05-2019 19:41
[...]
:rofl:
moderatorviva wijzigde dit bericht op 06-06-2019 14:55
Reden: Quote herkenbaar/ privacy
48.33% gewijzigd
Just because you have the emotional range of a teaspoon doesn’t mean we all have.
Uhm, mag je als 'oud' patiënt ook wat acties delen waar je achter af van denkt, mens waarom heb ik dat gedaan.
Alle reacties Link kopieren
.
pien6 wijzigde dit bericht op 05-06-2019 21:21
99.03% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Utakar schreef:
31-05-2019 19:46
Uhm, mag je als 'oud' patiënt ook wat acties delen waar je achter af van denkt, mens waarom heb ik dat gedaan.
Natuurlijk!
Just because you have the emotional range of a teaspoon doesn’t mean we all have.
Moeten dat soort dingen niet allemaal binnen de muren blijven?
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 06-06-2019 14:55
Reden: Herkenbaar/ privacy
98.48% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Brandalarm heb ik ook eens laten afgaan. De kraan van een badkamer moest worden door gespoeld i.v.m preventie en salmonella. Kamer was allang niet gebruikt dus dan is het protocol dat de kranen moeten worden door gespoeld op zijn heetst. Had alleen de badkamer deur dicht gedaan i.p.v open te laten. Hele badkamer vol met stoom waardoor het alarm dus af ging.
Alle reacties Link kopieren
Niq schreef:
31-05-2019 19:49
Moeten dat soort dingen niet allemaal binnen de muren blijven?
Er worden toch verder geen namen genoemd? Lijkt me geen probleem dan?
Utakar schreef:
31-05-2019 19:46
Uhm, mag je als 'oud' patiënt ook wat acties delen waar je achter af van denkt, mens waarom heb ik dat gedaan.
Ja natuurlijk
Alle reacties Link kopieren
Tvp
It is no measure of health to be well-adjusted to a sick society.
Krishnamurti
Ranveig schreef:
31-05-2019 19:50
[...]
Lol
moderatorviva wijzigde dit bericht op 06-06-2019 14:56
Reden: Quote herkenbaar/ privacy
45.14% gewijzigd
Niq schreef:
31-05-2019 19:49
Moeten dat soort dingen niet allemaal binnen de muren blijven?
Als zaken niet herleidbaar zijn tot personen mag je dat best delen. Ik zelf zorg dat ik details verander. Plus dat de meeste zaken zo algemeen voorkomen dat het niet echt te herleiden is
Alle reacties Link kopieren
Ranveig schreef:
31-05-2019 19:50
[...]
:rofl:
moderatorviva wijzigde dit bericht op 06-06-2019 14:57
Reden: Quote herkenbaar/ privacy
44.22% gewijzigd
Just because you have the emotional range of a teaspoon doesn’t mean we all have.
Aragog schreef:
31-05-2019 19:50
Er worden toch verder geen namen genoemd? Lijkt me geen probleem dan?
Ik weet niet beter dan dat wij er nooit over mochten praten ook al waren het onbekenden voor de ander.
Alle reacties Link kopieren
Niq schreef:
31-05-2019 19:49
Moeten dat soort dingen niet allemaal binnen de muren blijven?
Je kunt prima anoniem anekdotes van werk delen.
Just because you have the emotional range of a teaspoon doesn’t mean we all have.
Ranveig schreef:
31-05-2019 19:52
Als zaken niet herleidbaar zijn tot personen mag je dat best delen. Ik zelf zorg dat ik details verander. Plus dat de meeste zaken zo algemeen voorkomen dat het niet echt te herleiden is
Ik vind het leuk om te lezen hoor, maar vroeg het mij voor de zekerheid even af.
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 06-06-2019 14:58
Reden: Herkenbaar/ privacy
97.65% gewijzigd
Niq schreef:
31-05-2019 19:52
Ik weet niet beter dan dat wij er nooit over mochten praten ook al waren het onbekenden voor de ander.
Nou ja, je moet daar wel voorzichtig mee zijn. Ben ik met je eens. Dus terechte vraag.
Alle reacties Link kopieren
derooiekater schreef:
31-05-2019 19:50
Brandalarm heb ik ook eens laten afgaan. De kraan van een badkamer moest worden door gespoeld i.v.m preventie en salmonella. Kamer was allang niet gebruikt dus dan is het protocol dat de kranen moeten worden door gespoeld op zijn heetst. Had alleen de badkamer deur dicht gedaan i.p.v open te laten. Hele badkamer vol met stoom waardoor het alarm dus af ging.
Dat gebeurt hier ook geregeld. De reden waarom er in de nacht niet meer gedoucht mag worden want dan is de vertrager eraf.
Just because you have the emotional range of a teaspoon doesn’t mean we all have.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven