Lijf & Lijn alle pijlers

Gezonde leefstijl planner

12-06-2019 08:34 12 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoooii!

Weet er iemand toevallig of er een soort van gezonde leefstijl planner bestaat?

Als ik Google vind ik wel die van afvallen Almere maar zijn er nog meer varianten dat iemand weet? Ooit gezien in een winkel of online ofzo? Lijkt me namelijk ontzettend handig en verbaasde me erover dat zoiets nog niet echt bestaat..

Alvast bedankt!
If there is a will, you will find a way
Alle reacties Link kopieren
je hebt app's die je helpen bepaalde leefstijl-goals te bewerkstelligen
zoek je dat?
(meer water, meer fruit, meer bewegen, minder piekeren etc)
Beetje onduidelijke vraag inderdaad. Je hebt genoeg apps, en als je realtime ondersteuning zoekt dan zou je eens kunnen zoeken op leefstijlcoach. Valt vanaf dit jaar in de zorgverzekering.
Alle reacties Link kopieren
Nee ik bedoel echt op papier zeg maar

Waar je je gewicht, BMI, vetpercentage, metingen enzo kan bijhouden

Met foto plak momenten

Valkuilen

Motivaties
If there is a will, you will find a way
Alle reacties Link kopieren
Maar het kan ook gewoon dat zoiets nog niet echt bestaat, dan ga ik zelf creatief aan de slag maar bedankt voor het meedenken
If there is a will, you will find a way
Alle reacties Link kopieren
Minder chocoladetaartjes eten, helpt dat?
Such fun!1
Alle reacties Link kopieren
Als je op Bol.com zoekt op Good Life Publishing krijg je allemaal 'notebook' met fitness en foodtrackers.
Is volgens mij wel hoofdzakelijk gericht op afvallen en is in het engels, maar misschien zoek je zoiets?
En anders krijg je bij bol.com misschien nog wel andere suggesties.
Alle reacties Link kopieren
https://www.bol.com/nl/p/gezonde-leefst ... 088359150/
Wat een toeval! Een planner met precies dezelfde titel als de titel van dit topic! Ongelooflijk!

't Is dat TO al 99 berichten heeft, anders zou ik toch denken aan een subtiele spam...
Marana schreef:
12-06-2019 09:26
Wat een toeval! Een planner met precies dezelfde titel als de titel van dit topic! Ongelooflijk!

't Is dat TO al 99 berichten heeft, anders zou ik toch denken aan een subtiele spam...
Parbleu! Nu gaan wij allen met gezwinde spoed 32 euro besteden aan een roze schriftje met geinige fotomomentjes.
Alle reacties Link kopieren
ClumsyNinja schreef:
12-06-2019 09:42
Parbleu! Nu gaan wij allen met gezwinde spoed 32 euro besteden aan een roze schriftje met geinige fotomomentjes.
Echt niet ;-).
MyFitnessPal bevalt mij prima. Online dus altijd bij de hand, past je schema aan aan je behoeften / doelen en gewicht, geeft een melding als je iets nog niet hebt ingevuld. Je kunt geloof ik ook nog foto's uploaden, mocht je daar behoefte aan hebben, dus zelfs de fotomomentjes zijn geregeld. En zo zijn er vast nog tig andere apps die min of meer hetzelfde kunnen.
Ik ben heel erg van het papier qua agenda's en dagboeken, maar dit vind ik online honderd keer handiger.
Alle reacties Link kopieren
Ik hou alles bij in mijn bullet journal. Ja dan moet je zelf aan de slag maar je weet zeker dat er alleen in staat wat voor jou van belang is.
Ik hou er onder andere in bij:

1ste van de maand mijn fietst km stand
mijn gewicht, bmi, en cm
wat ik elke avond eet
openingstijden van het zwembad
kruisjeslijst voor bewegen
(groen kruisje als ik 10 km fiets, ga zwemmen of meer dan 8000 stappen zet op een dag)
(oranje kruisje als ik 5 km fiets of 5000 stappen)
hoeveel stappen ik gezet heb
foto's
mijlpalen
Doelen
soms stukje "dagboek"
Heb ook nog 2 maanden bijgehouden hoeveel cal, eiwit en koolhydraten bijgehouden in mijn journal vanuit de app mijn eetmeter.

Eigenlijk alles waarvan ik denk dat het invloed heeft op mijn leefstijl. Al met al mijn voorkeur zou gaan naar zelf maken want dan wordt het echt persoonlijk.
Liefhebben
is meer
lief
dan hebben

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven