Viva zoekt alle pijlers

Gezocht: powervrouwen met een Renault

12-06-2019 11:38 178 berichten
Ben jij een echte carrièretijger en rijd je in een Renault van bouwjaar 2014 of nieuwer? Dan zoekt VIVA jou.

Lijkt het jou wat om in VIVA te vertellen waarom jij een inspirerende carrière hebt? Grijp dan nu je kans en meld je aan. Wij kiezen iemand uit die wordt gefotografeerd met haar auto en wordt geïnterviewd voor in het tijdschrift.

Ben of ken jij degene die wij zoeken? Stuur een mail met een foto en wat informatie over je carrière en Renault naar redactie@viva.nl met als onderwerp ‘VIVA X Renault’.
Oja, apk!
Alle reacties Link kopieren
Orangetree schreef:
12-06-2019 12:34
Inderdaad. Pinda. Alleen dat ding al aan de praat houden maakt je voor mij tot powervrouw!!!
:HA:

mijn moeder had serieus ooit een mintgroene twingo
Pinda is een PowerBitch!!! Afbeelding
Dat je weet dat het hele forum de lees ook uitkotst en dan toch hier om input komen vragen :rofl:
Alle reacties Link kopieren
the_Wicked_Witch schreef:
12-06-2019 12:44
Dat je weet dat het hele forum de lees ook uitkotst en dan toch hier om input komen vragen :rofl:
Ja ze zijn wel dapper he!
Liefhebben
is meer
lief
dan hebben
Alle reacties Link kopieren
feow schreef:
12-06-2019 12:24
:@

Je bent beter dan een powervrouw, kom. :bigkiss:
I told you walking was idiotic.
Alle reacties Link kopieren
the_Wicked_Witch schreef:
12-06-2019 12:44
Dat je weet dat het hele forum de lees ook uitkotst en dan toch hier om input komen vragen :rofl:
Zouden ze dat weten dan?
Ik denk dat ze binnenkort komen met ‘welke sportieve bimbo wil op de foto met haar lievelingsgerecht van deze fastfoodketen?’
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
De volgende oproep:

Welk poezenvrouwtje wil met haar poes en flamoes vertellen hoe ze zo aan zoveel katten is gekomen. Stuur een foto van poes, flamoes onder de douche voor een intake!
Gezocht: Vrouw met Ford KA in BH
Alle reacties Link kopieren
:rofl:
Ik kom oorspronkelijk uit Ironië. Dat ligt bij de Sarcastische zee.
feow schreef:
12-06-2019 12:36
Hoho, Renault is op zoek naar gratis vrouwen hè?
Het soort dat vereert is met een foto en een verhaaltje in een blad tussen de dikke pikken waar je erotische fantasie mee vult en “oelaalaahs” over trashtvprogramma’s.

Ik ben nog steeds niet over mijn weerzin tegen de KIA en het tempoteam heen nar de vorige fantastische reclameingeving van de internetredactie. En ik rijd een Renault, maar die heeft nu dus ook een extra minnetje achter de naam staan. Wát een blamage.
Oef ja, begin me zo langzamerhand ook te schamen voor mij Renault (die overigens wel aan de eisen voldoet maar mijn baan niet :hihi: ) en vertel tot nader order aan anderen alleen dat ik BMW rij.
feow schreef:
12-06-2019 12:49
Zouden ze dat weten dan?
Ik denk dat ze binnenkort komen met ‘welke sportieve bimbo wil op de foto met haar lievelingsgerecht van deze fastfoodketen?’

Je hebt gelijk, waarschijnlijk lezen ze het forum niet eens.
Maar goed, nú weten ze het wel, dus ben benieuwd.
Alle reacties Link kopieren
the_Wicked_Witch schreef:
12-06-2019 13:01
Je hebt gelijk, waarschijnlijk lezen ze het forum niet eens.
Maar goed, nú weten ze het wel, dus ben benieuwd.
ik denk het niet, ze wachten nu gewoon tot de mails binnenstromen en naar dit topic wordt niet meer gekeken
Alle reacties Link kopieren
Erotisch verhaal: wat er toen uit die Renault kwam stappen gaf zeven ongekende ongemakken in mijn vajaja.

Yes! Verrukkelijke rijles.

10 x gênante momenten als tijger.

Thessa (26): ‘mijn auto trilt zo lekker door in mijn vagina als ik opstart in de tweede verstelling’

de reacties van het forum op de internetredactie
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
Alle reacties Link kopieren
Internetredactie schreef:
12-06-2019 11:38
Ben jij een echte carrièretijger en rijd je in een Renault van bouwjaar 2014 of nieuwer? Dan zoekt VIVA jou.
Een carrièretijger / powervrouw (geen powerman, dus?) rijdt toch helemaal geen Renault? Die rijdt ... BMW, Alfa, Range Rover, of misschien een grote Volkswagen of Mercedes.
ReginaMills schreef:
12-06-2019 12:14
Een echte powervrouw rijdt niet in een Renault. 💁🏻‍♀️

Ja echt he, Renault :rofl:
evaq schreef:
12-06-2019 13:06
Een carrièretijger / powervrouw (geen powerman, dus?) rijdt toch helemaal geen Renault? Die rijdt ... BMW, Alfa, Range Rover, of misschien een grote Volkswagen of Mercedes.

Nee joh, Porsche Cayenne.
Alle reacties Link kopieren
Nou, ik zie wel dat de beeldvorming rond de Renault wel wat extra’s kan gebruiken.
Misschien ga ik de Viva in de supermarkt wel een beetje in de gaten houden, ik ben echt érg nieuwsgierig wie zich voor zoiets zou willen lenen.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
Alle reacties Link kopieren
Ja we kunnen wel gaan zitten geiten maar ze zijn er natuurlijk wel
vrouwen die zich aangesproken voelen door deze omschrijving en maar wat graag willen
zoals er ook elk jaar weer tig vrouwen zijn die zichzelf nomineren voor de viva400
Alle reacties Link kopieren
Star² schreef:
12-06-2019 13:11
Nee joh, Porsche Cayenne.

Mwoah ... een vrouw in een Porsche Cayenne ... dat is toch meestal een vrouw-van ... van een voetballer of andere rijke meneer? Vrouwen in Porsche Cayenne staan niet in de file; die rijden om 10:00 in hun Porsche naar de tennis.
Ze zoeken dus eigenlijk een infantiele narcistische idioot met een lullige auto die niet zou snappen dat ze misbruikt wordt voor reclamedoeleinden, tevens powervrouw en carrièretijger.

Nou .. ik ben benieuwd wanneer hun postvak vol is ..
Alle reacties Link kopieren
SHIFTY schreef:
12-06-2019 13:20
Ze zoeken dus eigenlijk een infantiele narcistische idioot met een lullige auto die niet zou snappen dat ze misbruikt wordt voor reclamedoeleinden, tevens powervrouw en carrièretijger.

Nou .. ik ben benieuwd wanneer hun postvak vol is ..
ja maar je hebt er zelf ook wat aan, het is exposuuuuuuure
Alle reacties Link kopieren
Oudere Renaults zijn er bijna niet te vinden. Die vallen namelijk gewoon uit elkaar. Of ze stoppen midden op de snelweg omdat er een sensor is die ineens bedenkt dat ie het niet meer doet.
Je bent dus een powervrouw als je het aandurft om in een Renault te gaan rijden.
De term: "help" in caps-lock als topic-titel is over het algemeen omgekeerd evenredig aan de ernst van het betreffende probleem.
Alle reacties Link kopieren
Kunnen Renaults ook rijden dan?
We used to be friends...
Alle reacties Link kopieren
SHIFTY schreef:
12-06-2019 13:20
Ze zoeken dus eigenlijk een infantiele narcistische idioot met een lullige auto die niet zou snappen dat ze misbruikt wordt voor reclamedoeleinden, tevens powervrouw en carrièretijger.

Nou .. ik ben benieuwd wanneer hun postvak vol is ..
Ik weet wel een perfecte vrouw die dat graag etaleert.
Redactie, als je meeleest op het forum weet je wie je moet hebben.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven