Niet meteen douchen nadat vriend in je is klaargekomen?

14-06-2019 10:34 184 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben benieuwd of jullie dit herkennen: mijn vriend vindt het fijn als ik niet meteen (als in "nadat we zijn uitgeknuffeld en bijgekomen van de seks") onder de douche ga, maar zijn sperma nog een tijdje in me laat zitten, dus bijvoorbeeld tijdens ontbijt/lunch of de rest van de dag als we nergens naartoe gaan. Als hij op mijn borsten is gekomen, vindt hij het spannend als ik het niet wegveeg, maar er een beetje mee speel tot het is gedroogd.

Als we wel naar buiten gaan, zou hij het ook wel geil vinden als ik het liet zitten, maar dat doe ik dus niet. Geen zin om het langs mijn been te voelen lopen, om het maar een plastisch te zeggen.

Kennen jullie dit? Kwestie van territoriumdrift?

Sperma niet meteen weghalen?

Totaal aantal stemmen: 215

Nee, dank je. Plakspul meteen weg, graag (76%)
Als partner het wil, doe ik hem graag dat plezier. (8%)
Vind het zelf opwindend om niet meteen schoon te maken. (15%)
Alle reacties Link kopieren
Ik ga niet douchen maar heb wel handdoekjes in mijn nachtkastje om me af te vegen, zodat de boel er niet uit blijft lopen. Direct onder de douche springen vind ik niet nodig, ik ga wel even plassen, maar dat kan ook een half uur later.
Je moet erop te vertrouwen dat als hij bij je weg wil, hij heus wel weggaat. En tot die tijd is hij vrijwillig bij je. (Murrmurr)
Ik ga nooit direct douchen. Heeft geen zin ook, het loopt er bij mij pas na een halve dag uit. Dat hij op me spuit komt bijna niet voor aangezien ik ga kokhalzen als ik sperma zie. Het is tijdens de sex allemaal geen probleem, maar als we klaar zijn en ik heb het dan op me, nee bah. Hij vindt het zelf ook vies.
Alle reacties Link kopieren
Ik spring niet meteen onder de douche maar met geilheid heeft dat niks te maken.

Die optie mis ik in je poll, ik ruim het op, maar douche wanneer het mij uitkomt.

Edit: douche je dan heel lang? Want douchen maakt het er niet schoner op en het stopt niet eerder met lekken als ik meteen douche. Dus ik snap daar het nut niet zo van.
anoniem_310897 wijzigde dit bericht op 14-06-2019 10:49
34.14% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Ik zou het van je borst afhalen, hem ondersmeren en zeggen dat hij dan die dag ook lekker plakkerig rond mag lopen.
Alle reacties Link kopieren
Ik smeer het altijd in me haar krijgt t zo lekker volume van ;-)

Nee sorry vind t wel beetje ranzig.
staafmixer wijzigde dit bericht op 14-06-2019 10:55
67.82% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
MissMaran schreef:
14-06-2019 10:49
Ik zou het van je borst afhalen, hem ondersmeren en zeggen dat hij dan die dag ook lekker plakkerig rond mag lopen.
:biggrin:

Hier ook even afvegen en daarna douchen. Maar heb dan ook nog nooit zo’n verzoek gehad.
Alle reacties Link kopieren
Nee ik laat het niet zitten. Gelukkig vind mijn man dat geen probleem en anders had hij pech. Ik ben erg gevoelig voor blaasontstekingen, dus na de seks even knuffleen, maar dan toch naar de badkamer. Ik vul dan een vaginale douche met alleen water en na dat ik die heb gebruikt even wassen met een washand en daarna plassen. (dit kreeg ik jaren geleden als tip van de uroloog, als ik dat een keer niet doe, is het raak, heb dan een blaasontsteking)
Alle reacties Link kopieren
MissMaran schreef:
14-06-2019 10:49
Ik zou het van je borst afhalen, hem ondersmeren en zeggen dat hij dan die dag ook lekker plakkerig rond mag lopen.
:HA:
Alle reacties Link kopieren
Als hij dat geil vindt en jij kunt er in mee gaan, geen probleem. Als je wel liever gelijk kuist kan hij wel wat van vinden maar hoef je geen gehoor aan te geven. Sperma als speledingetje nooit iets aan gevonden, hap,slik,weg is het hier.
die ik wilde bestaat al...
Alle reacties Link kopieren
als we het 's morgens doen, stap ik even onder de douche door (en dan nog verlies je vaak een uurtje later ineens een blub)
en als we het voor slapen gaan doen, dan kom ik het in de ochtend wel weer tegen
Maar met douchen voorkom je toch niet dat het uit je drupt?

Ik ga nooit direct douchen. Ik ga wel altijd binnen een paar minuten plassen en dan goed afvegen, om blaasontsteking te voorkomen.
Alle reacties Link kopieren
Marana schreef:
14-06-2019 11:06
Maar met douchen voorkom je toch niet dat het uit je drupt?

Ik ga nooit direct douchen. Ik ga wel altijd binnen een paar minuten plassen en dan goed afvegen, om blaasontsteking te voorkomen.
Meestal krijg je niet alles eruit met douchen, inderdaad, vooral als hij in doggy in me is klaargekomen, dan zit het dieper. Maar het gaat hem meer om de geile gedachte dat "alles" er nog in zit.

Tja, mannen.
sophie_emma schreef:
14-06-2019 11:10
Meestal krijg je niet alles eruit met douchen, inderdaad, vooral als hij in doggy in me is klaargekomen, dan zit het dieper. Maar het gaat hem meer om de geile gedachte dat "alles" er nog in zit.

Tja, mannen.
Zo is niet elke man. Mijn man vindt het ranzig als ik zeg dat het er een halve dag later nog uitloopt. Als hij al op me klaarkomt, haalt hij het zelf direct weg.
sophie_emma schreef:
14-06-2019 11:10
Meestal krijg je niet alles eruit met douchen, inderdaad, vooral als hij in doggy in me is klaargekomen, dan zit het dieper. Maar het gaat hem meer om de geile gedachte dat "alles" er nog in zit.

Tja, mannen.


Als jullie 's avonds seks hebben, vind je het dan een groot probleem om pas 's ochtends te douchen? Kleine moeite om hem hierin tegemoet te komen toch?
sophie_emma schreef:
14-06-2019 11:10
Meestal krijg je niet alles eruit met douchen, inderdaad, vooral als hij in doggy in me is klaargekomen, dan zit het dieper. Maar het gaat hem meer om de geile gedachte dat "alles" er nog in zit.

Tja, mannen.
Hoezo 'tja, mannen'?
Ik vind het ook geil als ik het er later nog uit voel lopen. Dat gebeurt overigens ook als ik me heb gedoucht. Het is meer een gegeven dan een keuze bij mij.

Waarom vind je sperma zo vies dan? Loopt er verder nooit iets uit je vagina? Als je geil bent voel je toch ook dat het in je onderbroek loopt? Of ben ik de enige die dat heeft?
anoniem_65537e7f5e90c wijzigde dit bericht op 14-06-2019 11:14
16.19% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
sophie_emma schreef:
14-06-2019 11:10
Meestal krijg je niet alles eruit met douchen, inderdaad, vooral als hij in doggy in me is klaargekomen, dan zit het dieper. Maar het gaat hem meer om de geile gedachte dat "alles" er nog in zit.

Tja, mannen.
Ik zet er wel even de douche op, straal wat naar binnen
Maar nog blubt het net als je in het Kruidvat loopt

Ik snap jouw man wel een beetje. Na hele goeie seks, vind ik het ook nog wel leuk aandenken, als ik keurig op mijn werk zit, en ineens restje voel
Ik ga niet meteen douchen, maar ik laat het ook niet zitten. Als mijn man daar een probleem mee zou hebben, had ie mooi pech.
Alle reacties Link kopieren
kindrebel schreef:
14-06-2019 11:13
Hoezo 'tja, mannen'?
Ik vind het ook geil als ik het er later nog uit voel lopen. Dat gebeurt overigens ook als ik me heb gedoucht. Het is meer een gegeven dan een keuze bij mij.
ja dat dus!
Je moet met sperma spelen op je lijf tot het is opgedroogd? :sick:

Wij gebruiken meestal een condoom, zo niet, dan direct een doekje eronder en naar het toilet. Ik vind het echt vies als er naderhand nog vocht of sperma uit me loopt en man vind het gelukkig ook geen bijster schoon idee.
Op mij klaarkomen hoeft hij niet te proberen, dat mag hij dan vooral bij zichzelf doen.
Alle reacties Link kopieren
lise1985 schreef:
14-06-2019 11:17
Je moet met sperma spelen op je lijf tot het is opgedroogd? :sick:
Ik moet niets, maar hij vindt het geil om te zien dat ik niet vies ben van zijn sperma en niet meteen alles zo snel mogelijk opruim. Het is ook niet dat ik het een probleem vind om het op of in me te hebben (hooguit lastig, als je een rokje aanhebt en dan iets voelt lopen), maar ik was gewoon benieuwd of deze voorkeur vaker voorkomt.
Alle reacties Link kopieren
sophie_emma schreef:
14-06-2019 11:21
Ik moet niets, maar hij vindt het geil om te zien dat ik niet vies ben van zijn sperma en niet meteen alles zo snel mogelijk opruim.
ook dat vind ik niet zo vreemd, ben nog nooit een man tegen gekomen, die het niet lekker vond, als je hem na het klaarkomen, toch nog even in je mond neemt
of, die het niet lekker vindt, als je na het beffen gewoon wil zoenen.
Alle reacties Link kopieren
:popcorn:
Niet douchen, wel beetje schoon vegen!
Alle reacties Link kopieren
justagirly schreef:
14-06-2019 11:40
:popcorn:
Niet douchen, wel beetje schoon vegen!
en de restjes over de popcorn?
Alle reacties Link kopieren
Suzan_1991 schreef:
14-06-2019 10:46
Ik ga nooit direct douchen. Heeft geen zin ook, het loopt er bij mij pas na een halve dag uit. Dat hij op me spuit komt bijna niet voor aangezien ik ga kokhalzen als ik sperma zie. Het is tijdens de sex allemaal geen probleem, maar als we klaar zijn en ik heb het dan op me, nee bah. Hij vindt het zelf ook vies.
Lekker geil allemaal.
Damned if I don’t

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven