zomers weer , meer of minder zin?

17-06-2019 15:58 30 berichten
Alle reacties Link kopieren
Met dit zomerse , broeierige weer krijg ik vanzelf meer zin, jullie?
of vinden jullie zweten, aan elkaar plakken , etc juist een libidokiller?
Alle reacties Link kopieren
Nope, ik vind zweterige seks heerlijk, voelt op de 1 of andere manier nog intiemer. Bovendien vind ik het erg suf om vies te zijn van zweet of andere lichaamssappen van iemand waar je sex mee hebt. Sowieso is dit weer lustopwekkender dan de winter voor mij, schaarsgeklede dames, meer te doen overal en merk ook dat ikzelf een stuk opgewekter en actiever ben.

Geniet ervan!
If it weren't for the amazing double standard, you would have no standard at all...
Ik heb in de zomer ook een hoger libido. Komt volgens mij ook door de mensen om je heen. Zijn bloter gekleed en vrolijker.
Meer! Inderdaad door meer energie en vrolijkheid om je heen
Minder, ik word altijd doodmoe als het zo warm is.
Alle reacties Link kopieren
..
anoniem_387108 wijzigde dit bericht op 18-06-2019 10:24
90.70% gewijzigd
Torenhoog. De schaarse kledij, de zwoele hitte, vakantiesfeer en vrijheid om tot laat buiten te zijn roepen allemaal de wildste ideeën op. Ik verkeer in quasi constante paraatheid.
Alle reacties Link kopieren
Ik twijfel nog
Een inschattingsfout kan heel snel fataal zijn bij wat wij doen
Ligt eraan. Warme slaapkamer vlak voor het slapen vind ik wat minder
Minder. Veel minder. 'Zwoel' ervaar ik als plakkerig, klam en benauwd. Ik kan me er in de winter juist meer bij voorstellen: lekker vroeg donker, fris en guur en dat je dan gezellig wat eerder onder de wol kruipt en er van het een het ander komt enzo.

Maar in van die typische gore plaknachten in hartje zomer... nee dank je. Dan wil ik gewoon languit verspreid en dwars over mijn bed heen liggen. Met een beetje pech de ventilator op de hoogste stand erop. Het idee dat ik dan ook nog moet vrijen... oh nee. Liever niet dan wel zeg maar.

En schaarse kledij... Het is hier geen Miami Beach of wat dan ook, dus dat werkt ook eerder averechts als het om lustopwekkend gaat.

Verder ben ik best gezellig hoor ;-D
Oh en ik ben ook echt een herfst-en wintermens en bang voor zweet en stank :$ dus dat helpt natuurlijk ook niet echt.

Van hoge temperaturen en het felle lange licht word ik meer gaar en hangerig dan iets anders, in de winter daarentegen heb ik energie voor tien en is niets me teveel bij wijze van spreken.
Nehemah schreef:
17-06-2019 23:04
Oh en ik ben ook echt een herfst-en wintermens en bang voor zweet en stank :$ dus dat helpt natuurlijk ook niet echt.

Van hoge temperaturen en het felle lange licht word ik meer gaar en hangerig dan iets anders, in de winter daarentegen heb ik energie voor tien en is niets me teveel bij wijze van spreken.
Hier precies hetzelfde. Loop ook de hele dag met een zonnebril op vanwege het felle licht, vreselijk moe word ik er van. Geef mij maar herfst/winter.
Suzan_1991 schreef:
17-06-2019 23:10
Hier precies hetzelfde. Loop ook de hele dag met een zonnebril op vanwege het felle licht, vreselijk moe word ik er van. Geef mij maar herfst/winter.
Zonnebril heb ik vorige week ontdekt! (Ik dacht namelijk altijd dat het me niet stond, maar zie er eigenlijk ontzettend cool uit met deze ;-D )

En zweet en plakweer vind ik echt vies en smerig.
Meer ijs.
anoniem_385715 wijzigde dit bericht op 17-06-2019 23:47
28.57% gewijzigd
Nehemah schreef:
17-06-2019 23:16
Zonnebril heb ik vorige week ontdekt! (Ik dacht namelijk altijd dat het me niet stond, maar zie er eigenlijk ontzettend cool uit met deze ;-D )

En zweet en plakweer vind ik echt vies en smerig.
Ik heb ook nog eens een tuin op het zuiden waaraan de woonkamer, keuken en slaapkamer liggen. Alle kamers hebben aan die kant bijna alleen glas. Het is niet om uit te houden in de zomer. Het lijkt binnen soms wel warmer dan buiten. Seks in een benauwde, 30+ graden kamer zie ik echt niet zitten, bah. En dan ook nog aan de leren bank vastgeplakt zitten, au :'(
Suzan_1991 schreef:
17-06-2019 23:27
Ik heb ook nog eens een tuin op het zuiden waaraan de woonkamer, keuken en slaapkamer liggen. Alle kamers hebben aan die kant bijna alleen glas. Het is niet om uit te houden in de zomer. Het lijkt binnen soms wel warmer dan buiten. Seks in een benauwde, 30+ graden kamer zie ik echt niet zitten, bah. En dan ook nog aan de leren bank vastgeplakt zitten, au :'(
O bah, een leren bank! Of het voelt koud of het plakt (en ik vind het niet mooi) dus ben erg blij met mijn stoffen hoekbank :) Buitenruimte heb ik gewoon niet dus dat is lekker makkelijk ;-D zet wel eens een tuinstoel bij de voordeur neer, als het dan is afgekoeld even lekker buiten zitten. Blikje drinken, sigaretten en asbak mee en ik zit daar prima.

Tuin op het zuiden waar alles aan grenst is inderdaad balen! Hier op de woonkamer staat ook de hele dag de zon te bakken en achter glas wordt het inderdaad snel warm. Maar mijn slaapkamer grenst aan de binnenplaats van het appartementengebouw en is omgeven door nog meer hoge gebouwen. Dus daar komt gelukkig geen zon :yes:
Nehemah schreef:
17-06-2019 23:34
O bah, een leren bank! Of het voelt koud of het plakt (en ik vind het niet mooi) dus ben erg blij met mijn stoffen hoekbank :) Buitenruimte heb ik gewoon niet dus dat is lekker makkelijk ;-D zet wel eens een tuinstoel bij de voordeur neer, als het dan is afgekoeld even lekker buiten zitten. Blikje drinken, sigaretten en asbak mee en ik zit daar prima.

Tuin op het zuiden waar alles aan grenst is inderdaad balen! Hier op de woonkamer staat ook de hele dag de zon te bakken en achter glas wordt het inderdaad snel warm. Maar mijn slaapkamer grenst aan de binnenplaats van het appartementengebouw en is omgeven door nog meer hoge gebouwen. Dus daar komt gelukkig geen zon :yes:
Ik vind het ook niet mooi, maar wel ideaal met kinderen en honden, doekje erover en klaar. Ik heb tijdelijk een stoffen bank gehad, die is weer heel snel de deur uit gegaan.

Wij hebben overigens ook wel een koelere kamer aan de andere kant van het huis, maar die is voor de kinderen dus wij hebben pech :cry:
Met kinderen en honden kan ik het me inderdaad heel goed voorstellen. De meeste mensen die ik ken met (kleine) kinderen en honden hebben inderdaad een leren bank bedenk ik me nu ineens. Ik heb alleen een kat (die nu wel in de rui is, dus iedere dag de kat borstelen met zijn kattenborstel en de bank stofzuigen met opzetstuk is geen overbodige luxe, maar dat heb ik er wel voor over :) )

Sorry voor de offtopic :$
Alle reacties Link kopieren
Nehemah schreef:
17-06-2019 23:16
Zonnebril heb ik vorige week ontdekt! (Ik dacht namelijk altijd dat het me niet stond, maar zie er eigenlijk ontzettend cool uit met deze ;-D )

En zweet en plakweer vind ik echt vies en smerig.
Puur uit interesse, wat vind je zo vies aan zweet/klamme seks? Ik snap trouwens best dat je niet in continue zweetlucht en dergelijke wil zitten, daar houdt denk ik niemand van. Maar een klamme sekspartij waarin je zweetbedruipt in elkaar opgaat, stoort het je dan echt dat er wat druppels zweet bij komen kijken? En wat precies is het dan wat je stoort, de gedachte of het gevoel?

Ik vraag het omdat ik me er zo weinig bij voor kan stellen, ik heb nog nooit een repulsief gevoel gehad bij een zweterige seksbeurt, vind het juist wel iets van dierlijke opwinding hebben, draagt voor mij eerder bij aan goede seks dan dat het er wat aan afdoet. Desalniettemin ben ik erg geinteresseert waardoor dit bij somige mensen anders is.
If it weren't for the amazing double standard, you would have no standard at all...
Alle reacties Link kopieren
Ik heb de heule dag zin bij deze temperaturen :yes:
Alle reacties Link kopieren
Ik heb ook veel meer zin. De zon maakt me geil, de vrouwen zien er meer sexy uit in jurkjes en rokjes. Ik heb niets tegen vers zweet dus alle ingrediënten voor meer lust
koekies zijn lekker
Duder1987 schreef:
18-06-2019 09:41
Puur uit interesse, wat vind je zo vies aan zweet/klamme seks? Ik snap trouwens best dat je niet in continue zweetlucht en dergelijke wil zitten, daar houdt denk ik niemand van. Maar een klamme sekspartij waarin je zweetbedruipt in elkaar opgaat, stoort het je dan echt dat er wat druppels zweet bij komen kijken? En wat precies is het dan wat je stoort, de gedachte of het gevoel?

Ik vraag het omdat ik me er zo weinig bij voor kan stellen, ik heb nog nooit een repulsief gevoel gehad bij een zweterige seksbeurt, vind het juist wel iets van dierlijke opwinding hebben, draagt voor mij eerder bij aan goede seks dan dat het er wat aan afdoet. Desalniettemin ben ik erg geinteresseert waardoor dit bij somige mensen anders is.
De vraag was niet aan mij, maar ik vind het ook niet lekker. Ik vind het zo'n vies gevoel, dus als het zonder zweet kan, graag.
Nehemah schreef:
17-06-2019 23:34
O bah, een leren bank! Of het voelt koud of het plakt (en ik vind het niet mooi) dus ben erg blij met mijn stoffen hoekbank :) Buitenruimte heb ik gewoon niet dus dat is lekker makkelijk ;-D zet wel eens een tuinstoel bij de voordeur neer, als het dan is afgekoeld even lekker buiten zitten. Blikje drinken, sigaretten en asbak mee en ik zit daar prima....
Leren bank en zweten is kleven en schuren, laat maar.

Geen verschil in libido, vrouwen zijn altijd mooi.
Alle reacties Link kopieren
Suzan_1991 schreef:
18-06-2019 11:00
De vraag was niet aan mij, maar ik vind het ook niet lekker. Ik vind het zo'n vies gevoel, dus als het zonder zweet kan, graag.
Bedankt voor de reactie. Wat aan het gevoel stoort je dan als ik even door mag vragen. Dat je hier en daar een druppel voelt en dat leidt je af of is het dan toch de gedachte die erachter zit?
If it weren't for the amazing double standard, you would have no standard at all...
Orișa schreef:
17-06-2019 23:18
Meer ijs.

Op de tepels?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven