Entertainment alle pijlers

Masterchef Australië 2019

20-08-2019 19:38 219 berichten
Maandag 26 augustus net 5 19.30

Wie kijkt mee?

( met daarvoor om 18.30 een nieuwe My kitchen rules!)
anoniem_277465 wijzigde dit bericht op 20-08-2019 19:56
36.91% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
MevrouwJack schreef:
06-09-2019 00:05
Ik bedacht dat als ik toch niet ga kijken ik best even een rondje kon googlen, hoef niet bang te zijn voor spoilers immers: Poh Ling Yeow, Curtis Stone en Maggie Beer zouden de nieuwe presentatoren worden. Wordt door meerdere (kleinere) media gemeld maar is niet bevestigd door henzelf, dus weet niet wat ervan waar is.

Bijzonder trio zo als combinatie. Maggie Beer zit enorm in mijn irritatiezone, té blij ;-D
Dacht dat je bedoelde met 'niet bang te zijn voor spoilers', dat de serie in Australië nog bezig was en geen winnaar bekend.... :whistle:
Ik heb het nu dus voor mezelf gespoilert :facepalm:

Omdenken: nu kan ik wel meer op deze kandidaat letten en kijken of deze persoon het hele seizoen zo goed kookt...zoiets... :P
"I love not Man the less, but Nature more..."
Alle reacties Link kopieren
PimPom schreef:
06-09-2019 11:57
Dacht dat je bedoelde met 'niet bang te zijn voor spoilers', dat de serie in Australië nog bezig was en geen winnaar bekend.... :whistle:
Ik heb het nu dus voor mezelf gespoilert :facepalm:

Omdenken: nu kan ik wel meer op deze kandidaat letten en kijken of deze persoon het hele seizoen zo goed kookt...zoiets... :P
Ow sorry! Had niet bedacht dat je het ook zo kon opvatten
Tjezus, wat vals
Alle reacties Link kopieren
PimPom schreef:
06-09-2019 11:57
Dacht dat je bedoelde met 'niet bang te zijn voor spoilers', dat de serie in Australië nog bezig was en geen winnaar bekend.... :whistle:
Ik heb het nu dus voor mezelf gespoilert :facepalm:

Omdenken: nu kan ik wel meer op deze kandidaat letten en kijken of deze persoon het hele seizoen zo goed kookt...zoiets... :P
Of je gaat er op letten of er eens iemand niet politiek correct gaat roepen dat het helemaal niet erg is, alsz e verliezen. Maar gewon ronduit zegt: ik vind het K.
Of gaan turven hoe vaak het woord "perfect"of "trots familielid" langskomt
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Alle reacties Link kopieren
Is Poh vaste begeleider dan dit seizoen en Shannon niet 🙁? Maggie Beer vind ik leuk hoor, maar Curtis leuker 😋. Over Poh heb ik niet echt een mening geloof ik.
If you can't make it good, at least make it look good. (Bill Gates)
Alle reacties Link kopieren
Ik vind Poh zo niet leuk.
Alles komt goed, alleen de rest niet
Alle reacties Link kopieren
MevrouwJack schreef:
06-09-2019 12:34
Ow sorry! Had niet bedacht dat je het ook zo kon opvatten

Maakt niet uit joh! Ik had je gewoon verkeerd begrepen en het artikel dat ik aanklikte had als kop iets over de wisseling van jury, maar daaronder stond een foto met de winnaar van dit jaar :facepalm:
"I love not Man the less, but Nature more..."
Alle reacties Link kopieren
volgens mij is het nog nooit gebeurd dat bij de eerste groepsopdracht de teams zo dicht bij elkaar zaten en ze zo enthousiast waren
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Alle reacties Link kopieren
er waren geen gekke fouten of verprutst vlees, als het zo blijft wordt het moeilijk voor de jury. Ze hebben nu alleen maar gewonnen omdat de gerechten allemaal goed te combineren waren.
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Ik heb even een vraagje over dit programma. Ik ben niet zo'n kenner.

Tijdens de auditie komen de kandidaten binnen met een amateurgerecht. Een paar afleveringen later zetten ze ineens gerechten neer op topchef-niveau. Krijgen ze tussen de opdrachten door kookles of zo? Het kan toch nooit dat een stel amateurkoks zulke ingewikkelde gerechten zo perfect kan maken?
Alle reacties Link kopieren
RikM schreef:
12-09-2019 19:47
Ik heb even een vraagje over dit programma. Ik ben niet zo'n kenner.

Tijdens de auditie komen de kandidaten binnen met een amateurgerecht. Een paar afleveringen later zetten ze ineens gerechten neer op topchef-niveau. Krijgen ze tussen de opdrachten door kookles of zo? Het kan toch nooit dat een stel amateurkoks zulke ingewikkelde gerechten zo perfect kan maken?
als je naar de gerechten kijkt die ze met de voorronden maken, zijn daar ook veel al niet meer op amateurniveau, maar je hebt de masterclasses en tussendoor krijgen ze ook veel tips en tricks, Verder zitten ze samen in 1 huis en zijn ze volgens mij dag en nacht met koken bezig
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Ik vind Nigella er niet zo gezond uitzien dit jaar. Ze lijkt ook niet zo happy als andere jaren. Of lag het aan mij?
Ben benieuwd naar vanavond. Die estafette rondes vind ik altijd erg leuk. Gaat altijd fout. :rofl:
Dat ze het hoofdingredient verkeerd doorgaven (of verkeerd werd gehoord) bij die estafette vond ik wel lachen. Die gast stond er ook als 'n zombi bij te kijken toen die meid hem het gerecht uitlegde ;-D
Ja steranijs ofzo. Geen pistache haha. Sukkels.

Ik vond de pressure test een beetje mwah. Gebraden kip? Echt?
Nigella lacht steeds alsof ze onder de botox zit. Alsof het haar echt moeite kost.
Alle reacties Link kopieren
Ik vond het ook saai. Een gebraden kip volgens recept. Dat is toch niet spannend.

Ik weet niet hoe ze heet maar ik had gehoopt dat het meisje dat de teamcaptain was van het groene team zou afvallen. Dat had ze naar mijn mening verdiend omdat ze geen verantwoordelijkheid had genomen bij de estafette opdracht.
Madrid87 schreef:
17-09-2019 06:55
Ja steranijs ofzo. Geen pistache haha. Sukkels.

Ik vond de pressure test een beetje mwah. Gebraden kip? Echt?
Nigella lacht steeds alsof ze onder de botox zit. Alsof het haar echt moeite kost.
Ze ziet er een beetje ziekelijk uit. Misschien door al die coke? Sinds ik dat eenmaal gelezen had bekijk ik haar toch anders. Vroeger zag ze er een stuk bourgondischer en beter uit.
Alle reacties Link kopieren
Terrecht dat team rood gisteren verloren heeft
Koken voor zo veel mensen en dan niet proeven en kijken of het eten gaar is.
Een kus is een indruk, die met nadruk vraagt om een herdruk
Alle reacties Link kopieren
mama-inge schreef:
19-09-2019 19:34
Terrecht dat team rood gisteren verloren heeft
Koken voor zo veel mensen en dan niet proeven en kijken of het eten gaar is.
er wordt nog steeds in al die kookwedstrijdprogramma's te weinig geproefd . Met "geen tijd"als eerste smoes op de lijst
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Zoveel tijd is er niet voor nodig om te proeven. Dus dat soort smoesjes hoef je niet mee aan te komen.
Alle reacties Link kopieren
Met de eliminatie ronde gisteren konden ze het gisteren wel
En toen hadden ze ook weinig tijd.
Zag het ene na het andere lepeltje richting mond gaan.
Een kus is een indruk, die met nadruk vraagt om een herdruk
De workshops vind ik nooit veel aan.
Alle reacties Link kopieren
Hier ook...ben maar even gaan douchen en zat klaar voor de mysterybox ;-D
"I love not Man the less, but Nature more..."
gizzmo-returns schreef:
23-09-2019 19:56
De workshops vind ik nooit veel aan.

Een topchef die een salade maakt kan mij ook niet echt boeien...
Alle reacties Link kopieren
Eigenlijk niets gemist dus.
Stond met een vriendin te kletsen en was de tijd vergeten

Tja die laatste 10 minuten de mystery box, vind dat dan geen toegevoegde waarde, ze beginnen met koken en dan is de uitzending afgelopen
Een kus is een indruk, die met nadruk vraagt om een herdruk
Wat een ding hee. Blij dat ik die niet hoef na te maken. :-[
RikM schreef:
25-09-2019 19:41
Wat een ding hee. Blij dat ik die niet hoef na te maken. :-[
Lijkt me niet zo lekker eigenlijk

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven