Echte liefde?

18-11-2019 19:10 34 berichten
Een hele korte vraag: hoe herkenden jullie echte liefde?
Wanneer had je door: met deze persoon heb ik zin om mijn leven te delen?
Ik geloof niet in echte liefde.
Ja, doei.
Dit topic ga je zeker ook leeggooien.

Edit: als je 20 bent, hoef je nog niet 'de ware' gevonden te hebben.
anoniem_391135 wijzigde dit bericht op 18-11-2019 19:14
43.03% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Nooit echt een besef moment gehad. Ik wilde vanaf het begin bij hem zijn en blijven. En dat heb ik nu nog na 14 jaar.
Wanneer je het jezelf niet afvraagt dan weet je dat het goed zit.
Odense2 schreef:
18-11-2019 19:12
Ja, doei.
Dit topic ga je zeker ook leeggooien.

Edit: als je 20 bent, hoef je nog niet 'de ware' gevonden te hebben.
Het was gewoon een open vraag hoor, meer niet.
Toen ik hem baarde.
TO, door al je berichten te wissen wordt je slechte relatie echt niet opeens succesvol. Hoeveel vragen ga je stellen voordat je beseft dat je relatie niet deugt?
Alle reacties Link kopieren
Bij mij in één oogopslag maar het heeft niet langer dan 3 jaar geduurd toen gingen we bijna met slaande ruzie uit elkaar.
:heart: Love :heart:
.
Vanaf het moment dat ik hem zag dacht ik wow. Toen ik hem beter leerde kennen wist ik het zeker.
Ik heb hem niet herkend.

Ik was alleen zeer per ongeluk na 9 jaar getrouwd.
En nog altijd getrouwd.
Marnamai schreef:
18-11-2019 19:17
Ik heb hem niet herkend.

Ik was alleen zeer per ongeluk na 9 jaar getrouwd.
En nog altijd getrouwd.
:)
Wij zijn 35 jaar getrouwd. Hebben nooit ruzie, zijn elkaars beste maatjes en vrijen nog steeds de sterren van de hemel. Maar of dit echte liefde is? Geen idee.
Alle reacties Link kopieren
Mijn neef laat zich elke dag het leven zuur maken door een vrouw die hij zijn grote liefde noemt. Dus voor mij geen grote liefde!
kerst schreef:
18-11-2019 19:22
Mijn neef laat zich elke dag het leven zuur maken door een vrouw die hij zijn grote liefde noemt. Dus voor mij geen grote liefde!
Niet elke grote liefde ziet er identiek uit.

De pizza van Pizza Hut ziet er ook anders uit dan de pizza die je in Italië krijgt.
Alle reacties Link kopieren
Maud*de*Braose schreef:
18-11-2019 19:22
Wij zijn 35 jaar getrouwd. Hebben nooit ruzie, zijn elkaars beste maatjes en vrijen nog steeds de sterren van de hemel. Maar of dit echte liefde is? Geen idee.
Zo te horen niet. Klinkt erg vlak.
Sudrì schreef:
18-11-2019 19:16
Toen ik hem baarde.
Jup, drie keer onvoorwaardelijke liefde.
Alle reacties Link kopieren
Marnamai schreef:
18-11-2019 19:24
Niet elke grote liefde ziet er identiek uit.

De pizza van Pizza Hut ziet er ook anders uit dan de pizza die je in Italië krijgt.
huh? Je bedoelt hij vind het stiekum leuk dat zijn grote liefde zijn leven elke dag verpest?
Nou, ieder zijn meug hoor.
Hatchi schreef:
18-11-2019 19:16
TO, door al je berichten te wissen wordt je slechte relatie echt niet opeens succesvol. Hoeveel vragen ga je stellen voordat je beseft dat je relatie niet deugt?
Dat was niet mijn bedoeling daarmee. Ik dacht dat je forums kon afsluiten (ben vrij nieuw hier) maar zag dus dat dit niet ging. Vind het een beetje jammer dat ik me ervoor moet verantwoorden, maar misschien ken ik de gebruiken op dit forum nog niet voldoende, sorry.
Voor mij is dit forum een manier om verschillende visies te horen op een anonieme manier. Ik vind het dus ook leuk als jij reageert, waarvoor dank!
Lillybit schreef:
18-11-2019 19:27
Jup, drie keer onvoorwaardelijke liefde.
Mooi <3
kerst schreef:
18-11-2019 19:28
huh? Je bedoelt hij vind het stiekum leuk dat zijn grote liefde zijn leven elke dag verpest?
Nou, ieder zijn meug hoor.
Blijkbaar wel.

Maar dat wil niet zeggen dat jij geen grote liefde mag hebben, maar dan liefst wel een normaler exemplaar.
Alle reacties Link kopieren
hoe herkende jij echte liefde?
Wanneer had je door: met deze persoon heb ik zin om mijn leven te delen?
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
Echte liefde is een keuze. Als je rond blijft kijken vind je altijd wel iets anders. Toen ik mijn partner tegen kwam en verliefd werd klopte alles voor mij. We hebben het gezellig samen, we kunnen praten lachen maar ook huilen samen, er is begrip rust liefde ruimte om jezelf te zijn. Hij doet moeite voor dingen die mij gelukkig maken zoals mijn paarden. Hij steunt dat zoals ik zijn hobby’s steun en dus koos ik dit is hem. Hier ga ik voor
En nu 5,5 jaar later nog steeds vlinders in mijn buik van hem en nog steeds hebben we het zo fijn samen nu met onze dochter en een tweede onderweg.
where ever you go, go with your heart
Alle reacties Link kopieren
Sudrì schreef:
18-11-2019 19:16
Toen ik hem baarde.
Mooi antwoord :)
Onvoorwaardelijke liefde bij een man nog niet meegemaakt, wel van mijn hondenkind :love: daar kan geen vent tegen op :mrgreen:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven