Ik heb het verpest bij leuke man tijdens uitgaan

15-12-2019 18:47 105 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi iedereen,

Zaterdagnacht ben ik uitgegaan en had een super knappe man leren kennen, ik was meteen helemaal verliefd. Ik zou eigenlijk maar even blijven in die club omdat ik nog met andere vrienden had afgesproken die in een andere club waren, maar omdat ik zo leuk met hem aan het praten was bleef ik maar hangen...was echt helemaal gek op hem meteen al! Ik zei dat ik helaas maar even kon blijven en dat vond hij jammer, hij vroeg daarom mijn nummer zodat we nog contact konden houden, daarna dacht ik van 'waarom zou ik nu al weggaan met zo'n knappe man hier in de club' dus ik bleef nog gezellig. Na gezellig gedanst en gepraat te hebben vroeg ik aan hem of hij gezellig mee wilde gaan naar mijn vrienden in de andere club, dat wilde hij wel. Hij ging mee en daar nog leuk samen gehad, ik voelde die nacht de alcohol wel echt ontzettend goed ik had voor het uitgaan nog met vrienden afgesproken bij een bar en die zijn nogal royaal in drank bestellen en het ging maar door en door vanwege een verjaardag, shotjes hier cocktailtjes daar (ja veel spijt van.......maar dat is achteraf). Om het verhaal kort te maken, na het uitgaan gingen we nog wat eten samen en daarna ging ik met hem mee naar huis we hadden namelijk zo'n enorme klik (had het niet moeten doen, maarja dit is ook weer achteraf). We praatten gezellig na bij hem thuis en opeens voel ik me toch dizzy worden van de alcohol, ik werd helemaal niet goed, super duizelig en helemaal naar van de alcohol (had ook van alles door elkaar gedronken, zo slecht) schaamde echt ontzettend bij hem. We gingen in zijn bed liggen omdat het daar warmer was, ik had het ontzettend koud namelijk en omdat ik niet goed was, was het wel fijn om samen warm in bed te liggen.... hij wilde graag meer en ik niet want ik was ten eerste helemaal niet goed alles draaide in mijn hoofd was echt bang om K.O. te gaan en ten tweede ik ken hem nauwelijks, maar wilde wel graag gewoon lekker knuffelen en warmte. Opeens zei ik sorry ik ben zo moe en viel ook haast weg, toen zei hij is goed lieverd en we gingen al knuffelend slapen. De volgende dag werden we wakker en praatten wat na, maar hij was heel erg afstandelijk merkte ik, hij raakte me niet aan en zoende me ook niet meer, ik ging ook al gauw naar huis. Nu vraag ik me af heb ik zijn ego gekwetst omdat ik geen seks wilde of is hij helemaal op me afgeknapt omdat ik me zo slecht voelde en dronken was (totaal niet classy, schaam me ook kapot nu). Ik weet dat ik niet naar zijn huis had moeten gaan en het classy had moeten houden, maarja het is nou eenmaal zo gelopen... blame it on the alcohol i guess. Ik vind hem echt ontzettend leuk!!! Ik heb ook niets meer van hem gehoord op whatsApp, moet ik hem nu een berichtje sturen? of??? ik heb het echt verpest volgens mij door zo dronken te zijn geweest... graag jullie advies

Liefs, Yvette
Alle reacties Link kopieren
tom30 schreef:
17-12-2019 15:51
yvvieyvv hoe is het nou afgelopen?
geappt, maar hij is erg kortaf... jammer.... door mijn gedrag denk ik is ie me meer gaan zien als 'foute partygirl' denk ik haha! maarja hopelijk vind ik weer een man waar ik meteen zo'n klik mee had.
Alle reacties Link kopieren
MissMaran schreef:
17-12-2019 15:26
Dit, gelukkig ben je goed weggekomen.
Ik ken een stel waarvan zij over zijn schoenen kotste in de disco hun eerste date, van de drank en die zijn al dertig jaar getrouwd.
haha wauw , kijk dat is dan echt real love! <3
Alle reacties Link kopieren
Therrie schreef:
17-12-2019 13:59
Hij is niet door gegaan toen je geen sex wilde
Heeft je niet stomdronken in een taxi gezet
Zo fout vindt ik deze man niet
Stuur hem gewoon berichtje sorry had teveel gedronken kunnen we het nog een keer nuchter over doen?
Lang niet elke man appt uitzichzelf
Nee hij was die nacht ook lief tegen me vond ik en respecteerde me verder ook. maarja.... als ik iemand leuk vindt lijkt er altijd wel iets geks bij me te gebeuren :p
Alle reacties Link kopieren
yvvieyvv schreef:
17-12-2019 23:57
geappt, maar hij is erg kortaf... jammer.... door mijn gedrag denk ik is ie me meer gaan zien als 'foute partygirl' denk ik haha! maarja hopelijk vind ik weer een man waar ik meteen zo'n klik mee had.
Je voorgevoel klopt meestal wel.
Maar haal jezelf niet zo naar beneden. Dat is echt nergens voor nodig.

Toch kunnen mannen soms erg kortaf lijken op de app maar valt het wel mee.

Wat had je hem gestuurd?
trien30 wijzigde dit bericht op 18-12-2019 10:54
8.02% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
yvvieyvv schreef:
17-12-2019 23:57
geappt, maar hij is erg kortaf... jammer.... door mijn gedrag denk ik is ie me meer gaan zien als 'foute partygirl' denk ik haha! maarja hopelijk vind ik weer een man waar ik meteen zo'n klik mee had.
Jij bent geen foute partygirl en hij was serieus alleen maar op sex uit, dat hij jouw grens heeft gerespecteerd is alleen maar normaal anders was hij een verkrachter geweest.

Hou op het bij jou zelf te zoeken, deze gast staat volgende week weer in de kroeg op zoek naar een neukertje, je kan hem ook zien als een foute partygast?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven