Mode & Beauty alle pijlers

Pumps bij cocktailjurk

11-01-2020 23:13 54 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie helpt mij mee met het zoeken van de juiste schoen, onder deze cocktailjurk.
Ik heb geen lange benen, dus wil wel een hak. Helaas kan ik niet lopen op hele hoge dunne naaldhakken. Ook geen open teen ivm een panty.
Zoek iets elegants, maar welke kleur, dacht zelf blauw of wat past er ook leuk bij?
En een panty/kousen dacht ik een nude kleur, maar daarvoor sta ik ook open

https://m.aboutyou.nl/p/chi-chi-london/ ... ss-4487295
Hmmm plaatje plakken lukt geloof ik niet.
niehow wijzigde dit bericht op 11-01-2020 23:16
7.91% gewijzigd
Ik zou voor zwarte pumps gaan. Zwart past overal bij en kun je later ook nog dragen.
Zelf ben ik fan van de Tamaris Hearth&Sole pumps. Door het voetbed voel je amper dan je op hakken loopt en krijg ik ook geen last van mijn voeten na lang staan en lopen. Iets wat ik wel vaak heb bij andere merken pumps/hakken.
Alle reacties Link kopieren
Zilverkleur of nude pumps
Als je voor nude gaat en de kleur panty hetzelfde is, lijken je benen langer. Bij een donkere kleur krijg je een groot contrast met je benen, tenzij je ook een donkere panty neemt.
Alle reacties Link kopieren
Nee! Geen nude schoenen. Lelijk :whip:

Ik zou dezelfde kleur kiezen als de jurk, geen nieuwe kleur toevoegen, dat leidt af. Mooie jurk trouwens! Wat is de gelegenheid?
https://www.bol.com/nl/p/unisa-vrouwen- ... gLe5PD_BwE

Deze vind ik erg mooi. Maar ik hou van kleur combineren. Weet niet wat jij ervan vindt.
Alle reacties Link kopieren
Ik zou voor nude kiezen.
Alles in 1 kleur is erg saai en een beetje tuttig.
Bij donkerblauw vind ik wit, nude of cognac mooi. Licht of donkerblauw zou ook nog kunnen. Welke kleur tas heb je?
Alle reacties Link kopieren
knalroze schoenen, tas en nagels
Don't cry, buy a bag and move on.
Alle reacties Link kopieren
Dank je wel voor de reacties.
De gelegenheid is een bruiloft.
Ik vind het nog lastig met de schoenen, wil er natuurlijk niet truttig uit zien.
Pumps kan dat dan ook nog met zo'n riempje om je enkel, of lijkt je dan weer kleiner.
Zilver vind ik niet mooi voor pumps, roze is denk ik niet helemaal mijn kleur, vind het wel leuk om inderdaad tas en schoenen op elkaar af te stemmen.
Cognac is wel mijn lievelingskleur....
Mochten jullie nog plaatjes willen plakken, dan graag..
Alle reacties Link kopieren
niehow schreef:
12-01-2020 10:17
Pumps kan dat dan ook nog met zo'n riempje om je enkel, of lijkt je dan weer kleiner.
Ja dan lijk je kleiner. Maar staat wel erg netjes/chique.

Eigenlijk moet je even met de jurk naar een winkel, even uitproberen wat mooi staat.
Moeilijk is dat he? Ik weet niet of een riempje om de enkel kleiner maakt, maar ik vind het wel minder truttig dan gewone pumps. Naarmate de hakken hoger worden neemt de truttigheid ook af, maar helaas ook het loopcomfort.

Ik vind jouw jurk trouwens ook heel mooi. Daar hoef je niet de aandacht van af te leiden door je schoenen, dus ik blijf bij nude. Eventueel van lakleer.
Alle reacties Link kopieren
Zilver, koper, of een felle kleur. Nude of cognac lijkt me nogal saai. Een uitbundige kitten heel (smal maar laag) kan ook leuk zijn. Je hebt ze soms met kanten inzet.

Tas en schoenen op elkaar afstemmen vind ik het toppunt van truttigheid en zou ik vermijden. Liever tas in kleur van jurk en schoenen anders.
Alle reacties Link kopieren
Kan zo'n hak?


Afbeelding
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Alle reacties Link kopieren
Nouschi schreef:
12-01-2020 11:30
Kan zo'n hak?


Afbeelding
Ja dat vraag ik mij dus ook af, of is dat weer te lomp.
Alle reacties Link kopieren
Afbeelding
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Alle reacties Link kopieren
niehow schreef:
12-01-2020 11:37
Ja dat vraag ik mij dus ook af, of is dat weer te lomp.

Ik bedoel of je daar op kunt lopen? Ze zijn idd een beetje lomp.
nouschi wijzigde dit bericht op 12-01-2020 13:46
0.78% gewijzigd
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Alle reacties Link kopieren
Nude kan niet in de winter,

Ik ben zelf best truttig dus ik snap niet waarom je dat niet zou willen.
Mijn keus zou zijn blauw met iets fleurigs zoals een strik:

Afbeelding
Vroeger toen de zee nog schoon was en seks vies....
Zoiets misschien. Niet heel hoog en best een stevige hak.

Afbeelding

Afbeelding

Ik vind zelf hakken en bijpassende tas wel wat hebben. Er zijn wel merken die setjes verkopen. Dune bijvoorbeeld of Peter Kaiser. Je kan zelf zoeken.

Fuchsia vind ik ook mooi. Die kleur combineer ik ook wel met een blauwe jurk.
lot75 schreef:
12-01-2020 11:11
Moeilijk is dat he? Ik weet niet of een riempje om de enkel kleiner maakt, maar ik vind het wel minder truttig dan gewone pumps. Naarmate de hakken hoger worden neemt de truttigheid ook af, maar helaas ook het loopcomfort.

Ik vind jouw jurk trouwens ook heel mooi. Daar hoef je niet de aandacht van af te leiden door je schoenen, dus ik blijf bij nude. Eventueel van lakleer.
Ik vind een riempje juist megatruttig! Wat prima is als je dat graag wil, maar met toch al kleine benen vind ik altijd dat het een beetje plomp eruit ziet. Zeker als je niet zo’n hoge hak doet.

Qua kleur: zelf zou ik voor een knalkleur gaan, met zo hoog mogelijke had (waar je nog wel gemakkelijk op kan lopen). Of cognackleur. Nude in de winter en bij dit jurkje niet.
De gele optie hierboven van bol vind ik ook erg leuk!
De bovenste van safrat (ik kan niet quoten ivm plaatjesplakrechten) lijkt me mooi. En klassiek, kan je vaker aan.
Alle reacties Link kopieren
safrat schreef:
12-01-2020 12:41
Zoiets misschien. Niet heel hoog en best een stevige hak.

Afbeelding

Afbeelding

Ik vind zelf hakken en bijpassende tas wel wat hebben. Er zijn wel merken die setjes verkopen. Dune bijvoorbeeld of Peter Kaiser. Je kan zelf zoeken.

Fuchsia vind ik ook mooi. Die kleur combineer ik ook wel met een blauwe jurk.
Gelukkig nieuwjaar!
Alle reacties Link kopieren
safrat schreef:
12-01-2020 12:41
Zoiets misschien. Niet heel hoog en best een stevige hak.

Afbeelding

Afbeelding

Ik vind zelf hakken en bijpassende tas wel wat hebben. Er zijn wel merken die setjes verkopen. Dune bijvoorbeeld of Peter Kaiser. Je kan zelf zoeken.

Fuchsia vind ik ook mooi. Die kleur combineer ik ook wel met een blauwe jurk.
De bovenste vind ik mooi, maar daar kan ik denk ik niet heel goed op lopen.
Op die van Noushi, kan ik wel op lopen, maar vind ik misschien te lomp. Die andere met een bandje vind ik wel leuk, maar ben toch bang dat dat erg truttig wordt.
Ik heb nogal lastige voeten lees een hallux valgus. Ben super blij met jullie adviezen
Alle reacties Link kopieren
Magick88 schreef:
12-01-2020 11:07
Ja dan lijk je kleiner. Maar staat wel erg netjes/chique.

Eigenlijk moet je even met de jurk naar een winkel, even uitproberen wat mooi staat.
Ja of ik bestel thuis wat schoenen en ga dan kijken hoe het staat.
Alle reacties Link kopieren
pascha11 schreef:
12-01-2020 01:17
https://www.bol.com/nl/p/unisa-vrouwen- ... gLe5PD_BwE

Deze vind ik erg mooi. Maar ik hou van kleur combineren. Weet niet wat jij ervan vindt.
Vind ze een beetje gewoon, (het model) waarschijnlijk kan ik wel op deze hak lopen, maar de hoogte is wel de max voor me. Kleur vind ik zo zo, maar zal wel mooi staan met dat blauw.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven