Lijf & Lijn alle pijlers

Liposculptuur benen

08-02-2020 21:43 19 berichten
Alle reacties Link kopieren
He girls

Heeft er iemand ervaring met liposculptuur? Ik vraag me af of het echt zichtbaar resultaat geeft. Ik heb 2 maart een consultatie en zou graag mijn knieën en bovenbenen laten doen spannend!
Alle reacties Link kopieren
Ik, nog nooit zoveel pijn gehad !
Nooit doen zonder volledige narcose. Dat had ik gedaan, maar het herstel ook echt veel pijn gehad. Op dag 10 echt zitten huilen van de pijn. Ook lipo op de buik gehad. Toen zat ik na 2 dagen weer op de fiets.
Lees je vooral goed in !
Niet iedereen heeft een briljant motto
Alle reacties Link kopieren
Je bedoelt consult?
Ik zou vooral niet naar België gaan. Is wel goedkoper maar lees maar eens op dit forum over mensen die naar België zijn geweest. Dan ga je echt niet meer🙈
Rodekrullen schreef:
08-02-2020 23:18
Ik, nog nooit zoveel pijn gehad !
Nooit doen zonder volledige narcose. Dat had ik gedaan, maar het herstel ook echt veel pijn gehad. Op dag 10 echt zitten huilen van de pijn. Ook lipo op de buik gehad. Toen zat ik na 2 dagen weer op de fiets.
Lees je vooral goed in !
Hoe kwam het dat het bij de benen pijn deed en bij je buik niet?
Alle reacties Link kopieren
Woman1 schreef:
08-02-2020 23:32
Je bedoelt consult?
Ik zou vooral niet naar België gaan. Is wel goedkoper maar lees maar eens op dit forum over mensen die naar België zijn geweest. Dan ga je echt niet meer🙈
Een consultatie is correct Nederlands hoor. Misschien niet in gebruik in NL? In B hoor ik 'consult' nooit.

Over liposculptuur weet ik niet veel, enkel dat mijn vriendin het liet doen (hier in B ) met heel mooi resultaat, de 'rijbroek'.
attraverso wijzigde dit bericht op 09-02-2020 12:59
0.10% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Sophiever schreef:
09-02-2020 09:55
Hoe kwam het dat het bij de benen pijn deed en bij je buik niet?
Geen idee. Ik had me ingelezen en daaruit begreep ik dat de behandeling zelf te pijnlijk was zonder narcose,
dus € 450,00 extra betaald. Maar dat het zo zou opzwellen van het vocht na de operatie, had ik niet verwacht.
Niet iedereen heeft een briljant motto
Alle reacties Link kopieren
Je moet er wat voor overhebben, des te fijner is het als je toch eindelijk met dunne benen kan lopen. Moet je wel je dieet blijvend aanpassen lijkt mij.

Kan me overigens best voorstellen dat de liposuctie op vele plaatsen structuren vernielt (dat kan je ook zien trouwens; brrr) en dat dit dan door je lichaam moet worden opgelost.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Alle reacties Link kopieren
Woman1 schreef:
08-02-2020 23:32
Je bedoelt consult?
Ik zou vooral niet naar België gaan. Is wel goedkoper maar lees maar eens op dit forum over mensen die naar België zijn geweest. Dan ga je echt niet meer🙈
Nee ik bedoel consultatie hoor ;)!
Alle reacties Link kopieren
Rodekrullen schreef:
08-02-2020 23:18
Ik, nog nooit zoveel pijn gehad !
Nooit doen zonder volledige narcose. Dat had ik gedaan, maar het herstel ook echt veel pijn gehad. Op dag 10 echt zitten huilen van de pijn. Ook lipo op de buik gehad. Toen zat ik na 2 dagen weer op de fiets.
Lees je vooral goed in !
Ohnee nu maak ik me toch zorgen haha. Heb dinsdag 24 maart een afspraak bij dokter Kroll in Maastricht. 4 zones en best prijzig. Ken je toevallig het lipocentrum in Maastricht?
Alle reacties Link kopieren
Rodekrullen schreef:
08-02-2020 23:18
Ik, nog nooit zoveel pijn gehad !
Nooit doen zonder volledige narcose. Dat had ik gedaan, maar het herstel ook echt veel pijn gehad. Op dag 10 echt zitten huilen van de pijn. Ook lipo op de buik gehad. Toen zat ik na 2 dagen weer op de fiets.
Lees je vooral goed in !
Heb ook beide tegelijk gehad en ik vond de pijn wel te doen met paracetamol. Heb ook geen narcose gehad maar plaatselijke verdoving, op een paar onverdoofde plekken na (dat deed wel echt pijn!) was dat prima.

De druk en stijfheid in je benen van het wondvocht en dergelijke is wel enorm, ik kon de eerste 2 weken niet hurken. 3 weken vakantie waren wel noodzakelijk. En de zeurende stijfheid/herstellende zenuw tintelingen duren echt weken voor het wegblijft, dat had ik onderschat.

Hou wel in gedachten dat je geen perfecte benen krijgt, maar een verbeterde versie van wat je hebt.
Alle reacties Link kopieren
Rodekrullen schreef:
08-02-2020 23:18
Ik, nog nooit zoveel pijn gehad !
Nooit doen zonder volledige narcose. Dat had ik gedaan, maar het herstel ook echt veel pijn gehad. Op dag 10 echt zitten huilen van de pijn. Ook lipo op de buik gehad. Toen zat ik na 2 dagen weer op de fiets.
Lees je vooral goed in !
Bij lipo mag je pas na twee weken weer fietsen.

Ik heb recent lipo gehad voor mijn buik, maar vind zelf de nadelen wel erg groot. Je hebt echt het gevoel alsof je door een vrachtwagen bent aangereden (kan me voorstellen dat benen pijnlijker zijn) en wanneer je weer in vet aankomt, worden deze op andere plekken opgeslagen waardoor je vreemde vormen kan krijgen.
Alle reacties Link kopieren
Rodekrullen schreef:
08-02-2020 23:18
Ik, nog nooit zoveel pijn gehad !
Nooit doen zonder volledige narcose. Dat had ik gedaan, maar het herstel ook echt veel pijn gehad. Op dag 10 echt zitten huilen van de pijn. Ook lipo op de buik gehad. Toen zat ik na 2 dagen weer op de fiets.
Lees je vooral goed in !
He rode krullenbol :)

Nog even een vraagje, zie je wel duidelijk resultaat aan je benen? En merkt je het nadien ik je kleren enz?

Alvast dankjewel voor je reactie !
Alle reacties Link kopieren
Lipo Maastricht ken ik niet.
Ik ben destijds naar clinics Aesthetica in Antwerpen geweest.

Ik zag wel resultaat.
Maar afvallen lukte niet.
Sterker nog in de jaren erna kwam ik alleen maar aan.

Nu 1,5 jaar na een maagverkleining heb ik mijn mooie slanke lichaam.
Niet iedereen heeft een briljant motto
Alle reacties Link kopieren
Oke ben blij voor je dat je je doel eindelijk bereikt hebt!

Mijn BMI is normaal het is meer voor een spleet tussen mijn bene te verkrijgen en wat correctie aan de buitenkant.. hoop dat ik verschil ga zien want betaal €3500 ( ook wel zone bilplooi en heel mijn knie)

En hoezo moest je erna nog afvallen dan? Omdat je echt zwaarder was of hoe moet ik het zien. Sorry voor de vragen

Groetjes
Alle reacties Link kopieren
Tijdens mijn lipo voor buik 2009 en benen 2011 was ik met 1.65 rond de 80-85 kilo.
Helaas kwam ik in de jaren daarna alleen maar aan, en werd ik dikker en dikker. In 2018 uiteindelijk in België in het Stuivenberg ZH een GBP laten doen met 94 kilo.
Nu al 7 maanden stabiel op 58.
Dat gat herken ik.

Bij mij waren mijn benen zo dik dat ik altijd een legging aan moest.
Op vakantie ging ik ooit even een stukje lopen met mijn zoon.
Dat ging verder dan gepland en ik moest echt in een winkel een legging kopen om brandblaren te voorkomen.
Niet iedereen heeft een briljant motto
Alle reacties Link kopieren
Anneke1993 schreef:
08-03-2020 03:01
Oke ben blij voor je dat je je doel eindelijk bereikt hebt!

Mijn BMI is normaal het is meer voor een spleet tussen mijn bene te verkrijgen en wat correctie aan de buitenkant.. hoop dat ik verschil ga zien want betaal €3500 ( ook wel zone bilplooi en heel mijn knie)

En hoezo moest je erna nog afvallen dan? Omdat je echt zwaarder was of hoe moet ik het zien. Sorry voor de vragen

Groetjes
:woa:

En daarvoor neem je zoveel risico?????
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Alle reacties Link kopieren
2 maart is al geweest dus heel benieuwd naar TO haar verhaal.
Ikzelf lipo laten doen aan heupen en bovenbenen bij de bekende kliniek met de V.
Erg tevreden. PIjn: ja, ongemak: ja, bont en blauw: ja. Maar uiteindelijk is het zo mooi genezen en blijvend qua resultaat dat ik heel blij ben.

Dit jaar ook een lipo aan kin en hals gehad aldaar en dat was echt peanuts vergeleken met de vorige.

Lipo is trouwens echt geen middel of af te vallen maar echt om plaatselijke vetophopgingen te verminderen die er op andere manier niet afgaan. En dit bij mensen met een gezond BMI.
Bij V wordt je echt niet geholpen als je bv obesitas bent en denkt zo even makkelijk af te kunnen vallen en terecht...daar is het ook niet voor bedoeld.
Ik weet niet hoe dit in Belgie gaat, los daarvan zou ik dergelijke ingrepen nooooooit in het buitenland laten doen brrrrr, goedkoop is wat mij betreft vaak duurkoop en je hebt maar 1 lijf maar dat is persoonlijk.
De beste stuurlui, zitten op het Viva forum.
Anneke1993 schreef:
08-03-2020 03:01
Oke ben blij voor je dat je je doel eindelijk bereikt hebt!

Mijn BMI is normaal het is meer voor een spleet tussen mijn bene te verkrijgen en wat correctie aan de buitenkant.. hoop dat ik verschil ga zien want betaal €3500 ( ook wel zone bilplooi en heel mijn knie)

En hoezo moest je erna nog afvallen dan? Omdat je echt zwaarder was of hoe moet ik het zien. Sorry voor de vragen

Groetjes
Een thighgap bedoel je?
o_o
Alle reacties Link kopieren
een spleet tussen uw benen dat je wss niet eens ziet met kleren aan, wat een waste of money en vooral veel pijn voor zogezegd schoonheidsideaal, moest je nou een topmodel zijn in LA. maar je bent een doorsnee hollandse vrouw.
waarom doe je dat uw eigen aan!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven