Entertainment alle pijlers

Een Huis Vol - deel 4 (ZONDER SPOILERS)

22-12-2019 22:43 3007 berichten
Klets hier mee over de families uit Een Huis Vol.

Geen spoilers s.v.p.

Gezinnen van seizoen 2019-2020
  • Familie Buddenbruck, ook wel afgekort als BB. Rob en Thaila verhuizen van Heerlen naar Duitsland en nemen al hun hoofdbonkende, schreeuwende, kopstootgevende kinderen mee (10-11 stuks)
  • Familie Kraan: Samengesteld gezin van Linda en Ivan uit Boskoop, 7 kinderen en 1 op komst.
  • Familie Jelies: Gelovig gezin uit Tollebeek, met vader Johan en moeder Janneke, 8 kinderen.
Gezinnen uit eerdere seizoenen die nog wel eens ter sprake komen:
- Familie Baumgard, bekend van lekkere Eugene en het bakimperium van Samantha
- Familie Deijs, Marcel en Ingridt en heel veel kinderen en Jordi.
- Familie Adema, het gezin met de vierling
- Nadine Quaedackers en haar kinderen
- Familie Nagelkerke, bekend als Nagelkerke BV
- Papa Pay en zijn 5 lieve kinderen
- Familie Vink
Alle reacties Link kopieren
Cookielover schreef:
06-04-2020 16:11
BRUGKLASSER STAN VERKERING MET IEMAND UIT DE VIERDE KLAS!?

De titel van de vlog van vandaag :facepalm:
Arm kind :facepalm:
Het is beter om een kaars aan te steken dan de duisternis te vervloeken.
Alle reacties Link kopieren
Vervolgens even een stukje vlog gekeken maar het ging er enkel om dat Jan en Sofie drie jaar schelen, dus als Stan met iemand uit de vierde verkering zou krijgen, zou het precies hetzelfde zijn. Het andere voorbeeld was dat Merel die in de derde zit verkering zou krijgen met iemand uit de zesde. Er heeft dus niemand verkering daar en ook geen crush.

Het gaat dus helemaal nergens over, beetje à la Telegraaf. EEN KOP MET IETS SPECTACULAIRS ZODAT DE MENSEN DE VLOG GAAN KIJKEN.
Alle reacties Link kopieren
Oh , een publiekstrekker..
dat DOE je toch niet ? Die jongen is al heel onzeker..
zielig.
Ik twijfel of ik er een gokje aan waag straks ,ff mijn hoofd leegmaken met zo'n vlog.Is lang geleden.
Een dag zonder latte anais, is als een vrieskist zonder ais.
Alle reacties Link kopieren
Byrma schreef:
06-04-2020 17:04
Oh , een publiekstrekker..
dat DOE je toch niet ? Die jongen is al heel onzeker..
zielig.
Ik twijfel of ik er een gokje aan waag straks ,ff mijn hoofd leegmaken met zo'n vlog.Is lang geleden.
Je hoofd raakt er niet erg leeg van ben ik bang, ik zat te kijken maar zat ondertussen gewoon aan andere dingen te denken, het is zooo saai.
Cookielover schreef:
06-04-2020 11:06
De echte reden zal wel zijn dat ze daardoor meer geld verdienen.
Youtube betaalt volgens YouTube Help (lang leve Google) hun niet voor abonnees maar voor views waar een advertentie bij getoond wordt: https://support.google.com/youtube/answer/72857?hl=nl

Nagenoeg elke youtuber roept zijn of haar kijkers op tot abonneren. Indirect gevolg is waarschijnlijk dat er structureel wat meer views komen en direct gevolg daarvan is dat opbrengsten kunnen stijgen. Mensen vragen om te abonneren is nooit een probleem behalve als je familievlogger bent want dan is elke euro die je verdient met vloggen uitbuiting van je kinderen? Ik probeer me in te beelden waarom het zo problematisch is dat zij... zoals elke andere youtuber... kijkers uitnodigen tot abonneren.
Cookielover schreef:
06-04-2020 11:06
Dit is ook wel interessant: https://www.intermediair.nl/beroepen-fu ... an-youtube
Een vierenhalf jaar oud artikel over een markt die voortdurend in ontwikkeling is.

Als ik hier in de buurt een wandeling maak in het Beekbergerwoud en dat pas vijf jaar later weer doe, dan liggen er waarschijnlijk nog precies dezelfde wandelpaadjes. In vijf jaar op YouTube verandert er waarschijnlijk heel wat meer.

Hier een nederlandse youtuber met bijna 70.000 abonnees die aan de advertenties niet genoeg verdient om ervan rond te komen: https://www.youtube.com/watch?v=8bz0vWX ... u.be&t=254
Je zou het eigenlijk moeten melden bij YT, in grote getallen.
Want het is clickbait. En dat is verboden volgens de voorwaarden van YT, en YT hanteert daar best wel heel streng de regels in, en worden de "inkomsten" welke met een bepaalde video worden verdiend, niet uitbetaald.

Ik heb in vedergeval er alvast een aantal gemeld.
Alle reacties Link kopieren
Pingu schreef:
06-04-2020 16:15
Nee, fak, echt? Dit is nog nooit vertoond! Ouders die het privéleven van hun EIGEN KIND zitten te Evert Santegoedsen!

En de dokter heb ik ook geblockt, héérlijk.

Ik ook. Heerlijk zonder die betweter.
Alle reacties Link kopieren
Utakar schreef:
06-04-2020 17:38
Je zou het eigenlijk moeten melden bij YT, in grote getallen.
Want het is clickbait. En dat is verboden volgens de voorwaarden van YT, en YT hanteert daar best wel heel streng de regels in, en worden de "inkomsten" welke met een bepaalde video worden verdiend, niet uitbetaald.

Ik heb in vedergeval er alvast een aantal gemeld.
Ik kende het woord niet, maar inderdaad. Waar kan je dat melden? Dan doe ik het ook.
Cookielover schreef:
06-04-2020 18:17
Ik kende het woord niet, maar inderdaad. Waar kan je dat melden? Dan doe ik het ook.
Gemelde video's worden zeven dagen per week en 24 uur per dag beoordeeld door YouTube-medewerkers. Nadat een video naar YouTube is geüpload, kan deze op elk moment worden gemeld. Na de melding wordt de video door YouTube-medewerkers beoordeeld. Als ons beoordelingsteam geen overtredingen vaststelt, blijft de video op onze site staan, hoe vaak deze ook wordt gemeld.

Ga naar de video die je wilt melden.
Tik bovenaan de video op Meer .
Tik op Melden .
Selecteer de reden voor de melding.
Alle reacties Link kopieren
Even puur nieuwsgierigheid, wat vinden jullie hier dan van de Bellinga familie?
Lieke000 schreef:
06-04-2020 18:30
Even puur nieuwsgierigheid, wat vinden jullie hier dan van de Bellinga familie?
Wow, wat heb jij allang een account, en waarom reageer je nu, en expliciet in dit topic?
Alle reacties Link kopieren
Lieke000 schreef:
06-04-2020 18:30
Even puur nieuwsgierigheid, wat vinden jullie hier dan van de Bellinga familie?
Wtf, mods omgekocht en aanmelddatum laten veranderen ofzo? En Bellinga's zijn offtopic, want dat is geen huis vol.
Alle reacties Link kopieren
Geweldige tip, ik heb de dokter ook geblokt.

*reactie aangepast:niet relevant*
sushibar36 wijzigde dit bericht op 06-04-2020 19:57
29.25% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Cookielover schreef:
06-04-2020 17:06
Je hoofd raakt er niet erg leeg van ben ik bang, ik zat te kijken maar zat ondertussen gewoon aan andere dingen te denken, het is zooo saai.
Ik ben afgehaakt nadat Sofie in beeld kwam ,helemaal weggedoken als Quasimodo in haar winterjas en shawl vertellend .:Hèt... ìs.. ìn-mìddels denk ik ... Ehm vier uur ?!(hoge lange uithaal)Uh Jan en ik hebben vàn-dáág ehm allebei ùùùh gewerkt op kàntóór uhm ènnem Jan heeft boodschapjes gedaan ,die was op de bàkfiets want zijn band was kapòt ennem nou ja niet kapot maar liep langzaam leeg enne uh hij dacht uh dan zet ik hem in Oudenbosch bij uhm (haalt een teug adem en luidruchtig speeksel op)en de fietsenmaker is nu uhm dicht begreep ik.(denk dat hij een camera draagt ,die zij op app kan volgen) dus heeft hij de andere bakfiets (hoge uithaal)weer mee terug eh ja enne uh dus is ie op de fiets terug naar de camping ehm enne de boodschapjes staan bij mij in de auto enne eh ik ga ook terug naar de camping eh want de meiden wilden nog iets gaan bakken(dus de camera moet er op) ennem..(diepe zucht ,lege blik )dus we zulle eens kijke wat ze eh vandaag gedaan hebben aan school.Ik heb niet meer gekeken na dat vage oninteressante verhaal over een bakfiets en een man die boodschapjes heeft gedaan.Het enige grappige is dat ik weet dat jullie er ook zo naar kijken als ik doe.Zij denkt ècht dat het mensen boeit ,die platte band en de boodschapjes..
Een dag zonder latte anais, is als een vrieskist zonder ais.
Alle reacties Link kopieren
Geblocked ;

Zien zij dan ook niet wat jij hier typt ?
Een dag zonder latte anais, is als een vrieskist zonder ais.
Alle reacties Link kopieren
Andrieske ga ik niet blokkeren, dat vind ik onzin.
Alle reacties Link kopieren
Sushibar36 schreef:
06-04-2020 18:53
Geweldige tip, ik heb de dokter ook geblokt.

*reactie aangepast.
Alle reacties Link kopieren
Freules, hoe moet ik die dokter blokken?
Alle reacties Link kopieren
Dubbel
sushibar36 wijzigde dit bericht op 06-04-2020 20:26
94.52% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
lieverdanlief schreef:
06-04-2020 19:58
Freules, hoe moet ik die dokter blokken?
Op de naam gaan en blokkeren
ik heb dat niet gedaan ,ik kan ook negeren zonder dat knopje.Ik vraag me af of diegene dan wel nog jouw reacties kan lezen.
Een dag zonder latte anais, is als een vrieskist zonder ais.
Alle reacties Link kopieren
Lieke000 schreef:
06-04-2020 18:30
Even puur nieuwsgierigheid, wat vinden jullie hier dan van de Bellinga familie?
Trap maar af.
Alle reacties Link kopieren
Was er niet een soort regel dat wanneer een account lange tijd niet actief was, het account na waarschuwingen via mailtjes op anoniem werd gezet? Ik dacht dat ik een keer zoiets had gelezen in het moderator topic. Dan zou iemand die zich in 2004 heeft aangemeld niet pas zijn eerste reactie in 2020 kunnen plaatsen toch? Ik ga het wel even navragen.
Utakar schreef:
06-04-2020 17:38
Je zou het eigenlijk moeten melden bij YT, in grote getallen.
Want het is clickbait. En dat is verboden volgens de voorwaarden van YT, en YT hanteert daar best wel heel streng de regels in
Hanteert of handhaaft? En waar in de voorwaarden zegt youtube dat je geen clickbait titels mag gebruiken? Clickbait titels kunnen nog steeds een accurate weergave van de inhoud van een video zijn. Ze geven als tip (wat anders dan een verbod) om geen clickbait titels te gebruiken.

Dit geeft youtube aan:

"Misleidende metadata of thumbnails: Het gebruik van een bepaalde titel, thumbnail, beschrijving of tags om gebruikers te laten geloven dat de content iets anders is dan wat deze in werkelijkheid is."

(https://support.google.com/youtube/answer/2801973?hl=nl)

Ik zie geen problemen met de titels van dit Brabantse gezin. Als deze titels al misleidend zouden zijn, dan kan megapopulaire youtube Gio wel inpakken met dit soort titels:

SLECHT NIEUWS GEKREGEN.. met een sippe foto erbij (https://www.youtube.com/watch?v=YdLFziU3Et0)

Het slechte nieuws was dat hij z'n tweede (niet eerste maar z'n TWEEDE) appartement toch niet ging kopen.

Dat is clickbait. Toch zie ik reclames in die video voorbij komen. Waar is de strenge 'hantering' ;-) door youtube?
Alle reacties Link kopieren
Roseaux schreef:
06-04-2020 20:27
Trap maar af.
Ik kijk er nooit naar ,er is ergens een topic over familie vloggers .
Een dag zonder latte anais, is als een vrieskist zonder ais.
dat sofie geen vriendinnen heeft zegt alles

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven