Zoekfunctie forum.viva werkt slecht

19-11-2020 01:38 15 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hi!

Klopt het dat de zoekfunctie niet of slecht werkt? De toppics die via de zoekfunctie verschijnen komen allemaal uit 2017 of eerder.

Op Google krijg ik ook heel weinig te zien. Zit was vroeger anders. Ik heb het met meerdere termen getest. :-(

Werkt de zoekfunctie bij jou naar behoren?

Totaal aantal stemmen: 76

Ja (8%)
Afwisselend Geen stemmen
Nee (92%)
Zoekfunctie werkt al jaren niet en zal ook nog wel jaren niet werken.
Alle reacties Link kopieren
De zoekfunctie heeft nog nooit gewerkt. Als je een bepaald topic zoekt kun je beter zoeken via google.
De tand des tijds kan een antieke kast nou juist nét dat karakter geven. Zonde om over te schilderen. Avena.
Alle reacties Link kopieren
Zoeken via Google inderdaad, en dan met site:forum.viva.nl bij de zoekterm.
Alle reacties Link kopieren
Dat is altijd al geweest.
Denk aan de egels en eekhoorns in de herfst en winter.
Alle reacties Link kopieren
het hele forum werkt slecht
Hello, can you hear me?
Gras is groen.
Per ongeluk "ja" gekozen vanwege de titel (de rest niet gelezen).

Ik vermoed dat dat voor de rest ook geldt die op "ja" heeft gestemd
Alle reacties Link kopieren
Via Google werkt ook niet altijd. Als ik een specifiek topic zoek over bijvoorbeeld een tv programma dan zit er niks anders op dan de entertainment pijler doorspitten.
Alle reacties Link kopieren
Als de zoekfunctie Wel had gewerkt was je vast tegengekomen dat dit topic al 457 keer is gestart......
Alle reacties Link kopieren
De zoekfunctie werkt niet slecht, die werkt gewoon helemaal niet.

Dit is al heel lang bekend, staat al jaren op de buglist en Viva doet er al jaren niets aan.
Niet geschoten is altijd mis
Alle reacties Link kopieren
patchouli_ schreef:
19-11-2020 09:24
Als de zoekfunctie Wel had gewerkt was je vast tegengekomen dat dit topic al 457 keer is gestart......

;-D
De tand des tijds kan een antieke kast nou juist nét dat karakter geven. Zonde om over te schilderen. Avena.
Forumbeheer wil liever dat je een nieuw topic opent. Als je alles wat je wil weten in oude berichten terug kan vinden is het forum dood.
Klopt, ik heb het een paar keer geprobeerd, maar het werkt totaal niet. Eerst dacht ik dat het mijn eigen onhandigheid was. Die zoekfunctie gebruik ik nooit meer.
Als ik specifiek aanklik dat ik topics wil zoeken krijg ik alleen maar artikelen als resultaat :|

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven