Singles Unite : deel 5!!! 😄

21-11-2020 11:01 3004 berichten
Alle reacties Link kopieren
En doorrrrrr met deel 5 ....

De dagelijkse beslommeringen van ons singles.
Alle reacties Link kopieren
Julus schreef:
21-11-2020 21:29
Dat is ook lastig. Maar er zijn goede tips gegeven. Er is een app waar je ook alleen vriendschap kunt zoeken. Volgens mij was het Bumble.
Je kunt in principe natuurlijk op iedere dating-app alleen vriendschap zoeken.
I'm not a big fish, William. I'm Moby Dick.
tomcat schreef:
21-11-2020 21:22
Ik heb dat ook wel..ik heb eigenlijk geen vrienden op het moment in de zin van even aan de koffie of een wijntje of even gaan wandelen ofzo..

En met corona ben je toch wel erg op jezelf aangewezen dan..geen vrienden om samen voetbal of F1 te kijken en ook geen kroeg waar je even heen fietst om daar te kijken en vrienden/vriendinnen te maken ofzo.
Ik ook niet en daarom zit ik bij nmlk.
Maar daar doe ik nu niks mee.
kantlijn schreef:
21-11-2020 21:26
Dan loop ik een beetje achter :-D

De reden dat Nasa niet met precisie landt heeft echter weldegelijk met zwaartekracht en efficiency te maken en niet zozeer met software. Hoe Musk dat dan wel kosteneffectief heeft kunnen krijgen weet ik niet.
Gaat mij meer om die hulpraketten..van Nasa vallen die gewoon in zee en van Musk landen ze volautomatisch netjes op een platform voor hergebruik..die beelden..echt je gelooft het niet..hoe kan zo'n ding zo landen zonder om te vallen hoe ze die 4 man weer terug naar aarde krijgen met de crew dragon dat moet nog blijken..maar de heenweg ging prima
Alle reacties Link kopieren
Ik begin de kroeg ook wel te missen, dat was toch de plek waar ik normaal gesproken met vrienden afsprak.
I'm not a big fish, William. I'm Moby Dick.
Alle reacties Link kopieren
Qiyara schreef:
21-11-2020 21:18
Pompoen online vriendinnen daten een optie? Via Viva of vriendinnenonline.nl

Vind ikzelf erg leuk om te doen zo nu en dan om m'n vriendenkring weer uit te breiden en nieuwe mensen te ontmoeten. Hou ik van.
Hele leuke mensen ontmoet en sommigen blijven na 8 jaar nog steeds hangen dus het is voor mij ook duurzaam.
Geen idee...ik zal even op die website kijken.

En ik merk ook dat als ik een cursus o.i.d. join om nieuwe mensen te leren kennen, lukt het nooit, want ik heb het gevoel dat mensen daar zitten voor de activiteit en niet zo zeer voor nieuwe vriendschappen (wat ook begrijpelijk is).
Alle reacties Link kopieren
tomcat schreef:
21-11-2020 21:33
Gaat mij meer om die hulpraketten..van Nasa vallen die gewoon in zee en van Musk landen ze volautomatisch netjes op een platform voor hergebruik..die beelden..echt je gelooft het niet..hoe kan zo'n ding zo landen zonder om te vallen hoe ze die 4 man weer terug naar aarde krijgen met de crew dragon dat moet nog blijken..maar de heenweg ging prima
Ik zal het straks in de rust van Barca-Atletico eens bekijken. Op zich vind ik die Musk een beetje een blaaskaakje maar hij probeert natuurlijk wel razend interessante dingen en durft zijn nek uit te steken voor nieuwe technologie.
I'm not a big fish, William. I'm Moby Dick.
Alle reacties Link kopieren
Jeetje deel 5 alweer, gaat hard!

Qua sociaal leven merk ik eigenlijk weinig van Corona, ik moet zeggen dat ik mijn vriendinnen (individueel) de laatste tijd juist veel vaker heb gezien en dat de band sterker is geworden. Ook die ik tijdje niet heb gesproken heb ik afgelopen weken weer gezien en was heel fijn. Wellicht komt het ook juist doordat er minder afleiding is, het inplannen van iets gaat nu veel makkelijker.

En wellicht is het voor vrouwen ook anders, zijn al snel tevreden om gewoon even met thee/wijn bij te kletsen of filmpje te kijken. Voor mij dan in ieder geval 😁 Het hoeft niet persé in een café te zijn of de hort op.

@Amme, leuk om weer een update van je te lezen! En herkenbaar, kreeg ook de vraag of mijn ouders de eigenaar waren het mijn huis 🙈 Maar voelde ook heel trots om te zeggen dat ik zowel de eigenaar als bewoonster ben!
kantlijn schreef:
21-11-2020 21:35
Ik zal het straks in de rust van Barca-Atletico eens bekijken. Op zich vind ik die Musk een beetje een blaaskaakje maar hij probeert natuurlijk wel razend interessante dingen en durft zijn nek uit te steken voor nieuwe technologie.
Ik roep wel dat ie geen auto's kan maken maar qua zelfrijdende auto..die tesla van hem komt toch een eind
Julus schreef:
21-11-2020 21:31
Ik ook niet en daarom zit ik bij nmlk.
Maar daar doe ik nu niks mee.
Ik had ook een vriendengroepje via nmlk maar dat was op dansfeesten...heb ze sinds februari niet meer gezien in het echt..we zijn nu facebook buddies zeg maar
kantlijn schreef:
21-11-2020 21:35
Ik zal het straks in de rust van Barca-Atletico eens bekijken.
Kijken we toch nog samen ;-D ik kijk ook barca
Alle reacties Link kopieren
tomcat schreef:
21-11-2020 21:41
Kijken we toch nog samen ;-D ik kijk ook barca
Dat blijft 0 - 0 vrees ik ;)
I'm not a big fish, William. I'm Moby Dick.
Alle reacties Link kopieren
kantlijn schreef:
21-11-2020 21:31
Je kunt in principe natuurlijk op iedere dating-app alleen vriendschap zoeken.

Dat is waar maar dan moet je of 'vrouwen' aankruisen (anders krijg je alleen mannen als matches), en die willen toch een relatie (of, in ieder geval, 99% die ik heb gesproken wel).
Alle reacties Link kopieren
Julus schreef:
21-11-2020 21:31
Ik ook niet en daarom zit ik bij nmlk.
Maar daar doe ik nu niks mee.

Same here, sinds februari denk ik niets meer gedaan via nmlk.
Zag net een filmpje van Carlo voorbij komen op fb over een disco bingo in de buurt van Utrecht op een parkeerterrein in auto's.
Dat trekt mij dan weer niet.

Ik spreek af en toe nog wel af met een vriendin.
of iemand die ik ken via nmlk

maar mis de etentjes, borrels en de pubquizen die ik deed via NMLK
Vivi3338 schreef:
21-11-2020 21:37
Jeetje deel 5 alweer, gaat hard!

Qua sociaal leven merk ik eigenlijk weinig van Corona, ik moet zeggen dat ik mijn vriendinnen (individueel) de laatste tijd juist veel vaker heb gezien en dat de band sterker is geworden. Ook die ik tijdje niet heb gesproken heb ik afgelopen weken weer gezien en was heel fijn. Wellicht komt het ook juist doordat er minder afleiding is, het inplannen van iets gaat nu veel makkelijker.

En wellicht is het voor vrouwen ook anders, zijn al snel tevreden om gewoon even met thee/wijn bij te kletsen of filmpje te kijken. Voor mij dan in ieder geval 😁 Het hoeft niet persé in een café te zijn of de hort op.
Hier hetzelfde. Vind het wel gezellig en knus.
En heb nu een bordspel clubje opgericht met 3 andere dames. Ook door corona, hebben we dat ontdekt.
En gelijk weer nieuwe mensen in m'n leven. M'n vriendin nam een vriendin mee en ik. En dat klikte goed, dus gelijk weer sociale uitbreiding. Leuk :)
Alle reacties Link kopieren
Julus schreef:
21-11-2020 21:25
Join the club!
Zolang je geen relatie hebt is een fwb best leuk en handig. Zolang iemand je niet in de weg zit. Dus geen onrust veroorzaakt of je tegenhoudt om echt open te staan voor een relatie. En als hij weinig toevoegt..tja. is dat het geval?

Oftewel: wat brengt hij je? Kost het energie of levert het iets op?
Dank!
Hij brengt wat afleiding, gezelligheid. Ik ben even geen moeder of overwerkte werknemer.
kantlijn schreef:
21-11-2020 21:43
Dat blijft 0 - 0 vrees ik ;)
nope..maar vraag mij niet wat ter steegen aan het doen was
Alle reacties Link kopieren
tomcat schreef:
21-11-2020 21:50
nope..maar vraag mij niet wat ter steegen aan het doen was
Die verveelde zich waarschijnlijk en ging toen lekker een stukje lopen.
I'm not a big fish, William. I'm Moby Dick.
Julia_20 schreef:
21-11-2020 21:46
Same here, sinds februari denk ik niets meer gedaan via nmlk.
Zag net een filmpje van Carlo voorbij komen op fb over een disco bingo in de buurt van Utrecht op een parkeerterrein in auto's.
Dat trekt mij dan weer niet.

Ik spreek af en toe nog wel af met een vriendin.
of iemand die ik ken via nmlk

maar mis de etentjes, borrels en de pubquizen die ik deed via NMLK
Ja ik zag het ook. Dat je dan in je auto blijft zitten en een quiz speelt en moet toeteren. Zoiets. Vind ik ook niks.
Ik heb deze zomer wel heel veel leuke dingen met ze gedaan. Maar veel is nu online en ik wil 's winters vooral binnen blijven.

Appen of bellen met vrienden, met collega's en hier schrijven is voor mij nu voldoende. En ik ga vanaf komende week met collega's wandelen. Morgen komt een vriendin langs en volgend weekend familie. Dat is genoeg voor mij.

Ik zou niet eens 10 vrienden kunnen onderhouden, mentaal gezien.
Qiyara schreef:
21-11-2020 21:48
Hier hetzelfde. Vind het wel gezellig en knus.
En heb nu een bordspel clubje opgericht met 3 andere dames. Ook door corona, hebben we dat ontdekt.
En gelijk weer nieuwe mensen in m'n leven. M'n vriendin nam een vriendin mee en ik. En dat klikte goed, dus gelijk weer sociale uitbreiding. Leuk :)
Leuk zeg! Vaak komt het via via op je pad.
fladder schreef:
21-11-2020 21:48
Dank!
Hij brengt wat afleiding, gezelligheid. Ik ben even geen moeder of overwerkte werknemer.
Ik zeg: houden! :)
Zeker in deze tijd.
Alle reacties Link kopieren
Nou ik zou niet weten wat ik nu zonder NMLK zou moeten. Hm..dat klinkt wel dramatisch.. Vandaag bijna de hele dag buiten geweest, lekker gewandeld en bijgekletst. Morgen weer met een ander groepje. Vind het gezellig en fijn om veel buiten te lopen. Vaak meld ik me last minute aan.
Alle reacties Link kopieren
Julus schreef:
21-11-2020 22:02
Ja ik zag het ook. Dat je dan in je auto blijft zitten en een quiz speelt en moet toeteren. Zoiets. Vind ik ook niks.
Ik heb deze zomer wel heel veel leuke dingen met ze gedaan. Maar veel is nu online en ik wil 's winters vooral binnen blijven.

Appen of bellen met vrienden, met collega's en hier schrijven is voor mij nu voldoende. En ik ga vanaf komende week met collega's wandelen. Morgen komt een vriendin langs en volgend weekend familie. Dat is genoeg voor mij.

Ik zou niet eens 10 vrienden kunnen onderhouden, mentaal gezien.
Ik zat hier gelijk te tellen. Al zou ik er 10 in de week moeten zien of contacten zou ik dat ook niet redden.
Merk nu al dat ik 's avonds soms geen zin heb als ik uit mijn werk kom.

Maar op een paar na zijn mijn vrienden een deel van een stel. En single , stellen en weekenden....werkt vaak niet altijd samen.
Alle reacties Link kopieren
En oja van Hjem til jul komt deel 2 uit half december.
Alle reacties Link kopieren
tomcat schreef:
21-11-2020 21:22
Ik heb dat ook wel..ik heb eigenlijk geen vrienden op het moment in de zin van even aan de koffie of een wijntje of even gaan wandelen ofzo..

En met corona ben je toch wel erg op jezelf aangewezen dan..geen vrienden om samen voetbal of F1 te kijken en ook geen kroeg waar je even heen fietst om daar te kijken en vrienden/vriendinnen te maken ofzo.
Eens, heb een paar vrienden en vriendinnen die ik veel zie, maar ook die hebben een leven en partner.

Was vanmiddag ff bij de ouders van een goede vriendin en die zeiden wel: met kerst kom je hier hoor! Dat is wel weer tof.
Alle reacties Link kopieren
Limo76 schreef:
21-11-2020 22:47
Eens, heb een paar vrienden en vriendinnen die ik veel zie, maar ook die hebben een leven en partner.

Was vanmiddag ff bij de ouders van een goede vriendin en die zeiden wel: met kerst kom je hier hoor! Dat is wel weer tof.
Dat is wel heel lief van ze.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven