Hoes Wheely bug

21-01-2021 08:25 6 berichten
Alle reacties Link kopieren
Zijn die dingen een beetje makkelijk te verwisselen?

Ik wil een wheely bug op marktplaats kopen en ik zag nog een leuke losse hoes maar ik vraag me af hoe makkelijk die om te wisselen zijn in de praktijk. Als het zoiets is als een IKEA-meubelstuk in de bijbehorende hoes proppen laat ik het liever achterwege :lol:
Alle reacties Link kopieren
De hoes kan volgens mij alleen om de mol wheelybug heen. Wij hebben een muis en die bekleding kan er niet af.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb 4 jaar geleden ook een oud exemplaar opgeknapt met een nieuwe hoes en wieltjes. Kan me niet herinneren dat het moeilijk was. Het ding zag er meteen uit als nieuw! En nu, na 4 jaar racen, nog steeds trouwens...
Alle reacties Link kopieren
Bessss schreef:
21-01-2021 08:32
De hoes kan volgens mij alleen om de mol wheelybug heen. Wij hebben een muis en die bekleding kan er niet af.
Ik heb ook een muis en dat kan gewoon hoor! Niet onbeperkt wisselen zoals dat bij enkele hoezen kan, maar hij kan wel echt vervangen worden.
Alle reacties Link kopieren
Wij hebben er ook een van MP, de hoes is zacht knuffelachtig en kan er heel makkelijk af.
Alle reacties Link kopieren
Ok, goed om te weten! Dan kan ik kiezen tussen een aftandse 'stugge' hoes zoals de muis/lieveheersbeestje en die vervangen. Of een met een fluffy hoes en de hoezen nog af en toe omwisselen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven