Entertainment alle pijlers

Roddel, achterklap & riooljournalistiek deel 6!

10-04-2021 15:09 4290 berichten
Alle reacties Link kopieren
Afbeelding
Stressed is just desserts spelled backwards
Alle reacties Link kopieren
Nou idd zeg, kan ze over niks anders meer schrijven dan over haar scheiding en de nasleep? Al jarenlang hetzelfde verhaal, alleen in andere bladen.

Ik geef toe dat ik er destijds van gesmuld heb, maar die plaat is inmiddels meer dan grijs gedraaid.
.
Alle reacties Link kopieren
En dan ook nog heel zielig in tv shows op komen draven dat er zoveel mannen zijn die hetzelfde doen (gezin verlaten voor nieuwe vlam) en dat vindt iedereen normaal (volgens haar dan), maar als een vrouw het doet dan wordt het haar zwaarder aangerekend omdat ze vrouw is.

Ik vind er altijd wat van als iemand het gezin verlaat, man of vrouw. Maar waar ik vooral over val is dat ze schrijft over echte mensen, en dat het haar niet wat lijkt te doen dat ze die mensen daarmee langdurig kwetst.
Stressed is just desserts spelled backwards
Alle reacties Link kopieren
calvijn1 schreef:
11-04-2021 21:18
Nog nóóit van deze tante gehoord
Echt niet? Hoe is dat mogelijk! We hebben het hier ook zo vaak over haar gehad. En voorspeld dat ze énorme spijt zou krijgen plus een Mount Everest aan schuldgevoel naar haar kinderen. Wat dus ook gebeurd is.
.
Alle reacties Link kopieren
impala schreef:
12-04-2021 13:29
En voorspeld dat ze énorme spijt zou krijgen plus een Mount Everest aan schuldgevoel naar haar kinderen. Wat dus ook gebeurd is.
Volgens mij valt dat wel mee hoor.
Ik denk dat ze zelf helemaal niet bij de schrijver weg was gegaan als hij het niet had beëindigd.
Stressed is just desserts spelled backwards
Alle reacties Link kopieren
Maleficent schreef:
12-04-2021 13:33
Volgens mij valt dat wel mee hoor.
Ik denk dat ze zelf helemaal niet bij de schrijver weg was gegaan als hij het niet had beëindigd.
Precies. Ze was een beetje liefdesverslaafd aan die Peter schrijft ze later in andere stukjes. In hun relatie voelde ze zich altijd kwetsbaar en een beetje een verslagen hond. Altijd behoefte aan een aai over d'r bol en bang voor verlating. Wat uiteindelijk ook is gebeurd.
Alle reacties Link kopieren
impala schreef:
12-04-2021 13:23
Nou idd zeg, kan ze over niks anders meer schrijven dan over haar scheiding en de nasleep? Al jarenlang hetzelfde verhaal, alleen in andere bladen.

Ik geef toe dat ik er destijds van gesmuld heb, maar die plaat is inmiddels meer dan grijs gedraaid.
Nou ja, het is natuurlijk altijd al een oppervlakkige tante geweest die het eigenlijk vooral van haar leuke snoetje moest hebben. Toen ze begon was ze natuurlijk dat leuke jonge vrijgevochten ding dat zo lekker openhartig over seks en relaties schreef, en dat is ze nooit ontgroeid.

Ze lijkt ook niet meer te bieden te hebben dan dom gegiechel over seks en gezwijmel over kerels. Erg veel zit er niet in, zeg maar.
Am Yisrael Chai!
Alle reacties Link kopieren
Maleficent schreef:
12-04-2021 13:33
Volgens mij valt dat wel mee hoor.
Ik denk dat ze zelf helemaal niet bij de schrijver weg was gegaan als hij het niet had beëindigd.
Nee, ze vond het ook maar wat interessant dat ze met een Beroemde Schrijver ging.
Erg veel spijt naar haar kinderen lijkt ze sowieso nooit gehad te hebben, ook dat was vooral heel erg voor háár, dat ze hen in de steek liet om te neuken met een Beroemde Schrijver.
Am Yisrael Chai!
Alle reacties Link kopieren
Ik zag de foto bij de Telegraaf column. Ze is qua styling ook helemaal geTelegraafd zo te zien. In de Jan was ze altijd een beetje casual, de stadse schoolpleinmoeder zeg maar. En deze foto is qua looks wat volkser, meer ‘Gerda gaat op chic’.
Alle reacties Link kopieren
Lorelai schreef:
12-04-2021 13:56
Ik zag de foto bij de Telegraaf column. Ze is qua styling ook helemaal geTelegraafd zo te zien. In de Jan was ze altijd een beetje casual, de stadse schoolpleinmoeder zeg maar. En deze foto is qua looks wat volkser, meer ‘Gerda gaat op chic’.
:rofl:
Am Yisrael Chai!
Alle reacties Link kopieren
Maleficent schreef:
11-04-2021 22:27
Ik vind haar soms ontzettend naar schrijven over haar kinderen.
Het zal vast allemaal heel taboedoorbrekend zijn hoor, aangeven dat je heeeel veel tijd voor jezelf nodig hebt en dat je opvoeden zo moeilijk vindt en dat de kinderen nog steeds naar doen vanwege haar vlucht uit huis. Ik vind het alleen iets wat je bespreekt met een goede vriendin ofzo, niet deelt met de hele wereld.
Vreselijk die Suzanne Rethans. Overal kom je haar stukjes tegen en het ligt altijd aan een ander. Ik heb vroeger wel eens wat van haar gelezen toen ze nog bij die Pieter was. Toen was alles nog goed, ze sloten zich geregeld op in de bezemkast om even van bil te gaan. En oh wat was ze toch een hippe moeder die gewoon zei waar het op stond over haar kinderen (leuk voor die kinderen dan, not). En toen ze er eenmaal vandoor was met die schrijver deugde er ineens niet meer van haar ex en huwelijk. Kregen we weer iedere keer alles over de sex met de schrijver te lezen. Totdat die haar van de ene op de andere dag buiten zette en met een jongere vrouw verder ging, toen deugde er weer niets van de schrijver.
Daarna binnen de kortste keren die Hoes. En nu lezen we al jaren overal en nergens die hele geschiedenis van huwelijk tot Hoes.
Lijkt me verschrikkelijk voor die ex-man en kinderen.
En toch lees ik wel haar stukjes, al is het maar om me te ergeren :whistle:
Alle reacties Link kopieren
Maleficent schreef:
12-04-2021 13:33
Volgens mij valt dat wel mee hoor.
Ik denk dat ze zelf helemaal niet bij de schrijver weg was gegaan als hij het niet had beëindigd.
Nee. Maar ze zegt wel dat ze nu spijt heeft van de scheiding van Pieter. En schuldgevoel.
Ik heb zowat ál haar columns gelezen sinds 1985 ofzo, toen ze nog vrijgezel was en in de Flair schreef :) Tot en met de laatste in Saar en Telegraaf / Vrouw aan toe.

Ik heb ook haar bio van Sylvia Kristel gelezen. Had ik best wat van verwacht maar was vreselijk saai. Dat is knap hoor, een saai boek schrijven over het leven van Sylvia. Maar ze was duidelijk teveel fan.
impala wijzigde dit bericht op 12-04-2021 14:09
28.08% gewijzigd
.
Alle reacties Link kopieren
impala schreef:
12-04-2021 14:04
Nee. Maar ze, zegt wel dat ze nu spijt heeft. En schuldgevoel.
Ik heb zowat ál haar columns gelezen sinds 1985 ofzo, toen ze nog vrijgezel was en in de Flair schreef :) Tot en met de laatste in Saar en Telegraaf / Vrouw aan toe.
Ik vraag me wel af of ze er ook zo over was blijven door zemelen als ze er destijds met de buurman vandoor was gegaan in plaats van met Peter Buwalda.....
Nu melkt ze alles zo uit, ze blijft er maar over bezig.
Alle reacties Link kopieren
fruityjuice schreef:
12-04-2021 13:40
Precies. Ze was een beetje liefdesverslaafd aan die Peter schrijft ze later in andere stukjes. In hun relatie voelde ze zich altijd kwetsbaar en een beetje een verslagen hond. Altijd behoefte aan een aai over d'r bol en bang voor verlating. Wat uiteindelijk ook is gebeurd.
Ze heeft spijt van de scheiding van Pieter. Niet dat ze weg is bij Peter (of eigenlijk: hij bij haar) :)
.
Alle reacties Link kopieren
impala schreef:
12-04-2021 14:04
Nee. Maar ze zegt wel dat ze nu spijt heeft van de scheiding van Pieter. En schuldgevoel.
Ik heb zowat ál haar columns gelezen sinds 1985 ofzo, toen ze nog vrijgezel was en in de Flair schreef :) Tot en met de laatste in Saar en Telegraaf / Vrouw aan toe.

Heb jij op al die bladen een abonnement? Ik probeerde ook haar columns in de Telegraaf te lezen maar zit helaas achter een betaalmuur.
Alle reacties Link kopieren
impala schreef:
12-04-2021 14:12
Ze heeft spijt van de scheiding van Pieter. Niet dat ze weg is bij Peter (of eigenlijk: hij bij haar) :)
En zelfs dat probeert ze zo te draaien dat ze indertijd niet anders kon want zo ongelukkig en blablabla.
Nothing happens for a reason
Alle reacties Link kopieren
fashionvictim schreef:
12-04-2021 13:55
Nee, ze vond het ook maar wat interessant dat ze met een Beroemde Schrijver ging.
Erg veel spijt naar haar kinderen lijkt ze sowieso nooit gehad te hebben, ook dat was vooral heel erg voor háár, dat ze hen in de steek liet om te neuken met een Beroemde Schrijver.
Dit. En hij was heel bot tegen haar kinderen, zei ze zelf. En dan toch bij zo'n kerel blijven. :nooo:
Maar goed, zelf werd ze ok al snel weer ingeruild en wat dan over blijft zijn drie kinderen die weliswaar loyaal zijn naar hun moeder maar intussen wel beschadigd zijn.
Denk aan de egels en eekhoorns in de herfst en winter.
Alle reacties Link kopieren
Tsja...hoe lang kun je met zoiets bezig zijn. Ze lijkt wel een langspeelplaat die keer op keer het verhaal vertelt. Ook heeft ze meegedaan aan de docu 'Verlaten'.
Ga toch eens wat met je leven doen, denk ik dan.
Ozo.
Alle reacties Link kopieren
hallekie schreef:
12-04-2021 15:28
Tsja...hoe lang kun je met zoiets bezig zijn. Ze lijkt wel een langspeelplaat die keer op keer het verhaal vertelt. Ook heeft ze meegedaan aan de docu 'Verlaten'.
Ga toch eens wat met je leven doen, denk ik dan.
Vond ik een mooi stukje karma. Compleet verbijsterd zijn dat je ineens verlaten wordt, terwijl ze dat zelf ook had gedaan.

Maar dat was anders natuurlijk want ze was geen blije moeder meer :bonk:
Stressed is just desserts spelled backwards
Alle reacties Link kopieren
Ik heb vaag van de naam van deze mevrouw gehoord, maar verder niets meer over gelezen.
Ik geloof dat ik dat maar zo moet houden.
Mijn posts gaan niet over jou. Maar als je je aangesproken voelt, voel je je kennelijk aangesproken. Doe daar iets mee.
Alle reacties Link kopieren
koreana schreef:
12-04-2021 15:33
Ik heb vaag van de naam van deze mevrouw gehoord, maar verder niets meer over gelezen.
Ik geloof dat ik dat maar zo moet houden.
Hangt ervan af. Als je zin hebt om je eens lekker te ergeren zou ik het vooral doen :proud:
Het is echt the woman you love to hate.
Nothing happens for a reason
Alle reacties Link kopieren
juliet64 schreef:
12-04-2021 15:15
En zelfs dat probeert ze zo te draaien dat ze indertijd niet anders kon want zo ongelukkig en blablabla.
Nou ja, dat kan toch zo zijn?
Alleen de manier waarop, gewoon vertrekken naar je minnaar en je kinderen simpelweg achterlaten bij je man, dat was nogal bizar.
Al doen mannen dat natuurlijk aan de lopende band, daar heeft ze wel gelijk in dat ze die dubbele standaard aan de kaak stelt. Alleen, ze zouden dat allebei niet zo moeten doen !
.
Alle reacties Link kopieren
juliet64 schreef:
12-04-2021 15:52
Hangt ervan af. Als je zin hebt om je eens lekker te ergeren zou ik het vooral doen :proud:
Het is echt the woman you love to hate.
Ik heb geen haat ofzo. Wel een fascinatie. Of beter gezegd: hád.
Ik weet nu hoe het allemaal afgelopen is (daar was ik toch wel erg nieuwsgierig naar hoor, toen het nog in volle gang was) en ben er wel klaar mee.
impala wijzigde dit bericht op 12-04-2021 15:59
25.60% gewijzigd
.
Alle reacties Link kopieren
het dubbelspook
.
Alle reacties Link kopieren
Metallover schreef:
12-04-2021 14:28
Heb jij op al die bladen een abonnement? Ik probeerde ook haar columns in de Telegraaf te lezen maar zit helaas achter een betaalmuur.
Haha nee. Mijn ouders hebben een abo op de Telegraaf en daar lift ik digitaal op mee. Ik heb wel een abo op Saar. En haar columns in Jan las ik altijd in de supermarkt ;-) De Flair kocht ik destijds gewoon. Toen er nog geen internet was, was ik tijdschriftverslaafd. Volgens mij heeft ze ook nog in Viva geschreven maar dat weet ik niet meer zeker, maar daar heb ik ook lang een abo op gehad. In de tijd van Flair was ze net student af en ging ze opeens trouwen met die Pieter. Dat was ook een behoorlijk impulsieve actie.
.
Zij deed toch ook wat voor (het blad?) viva?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven