“Normale” dingen die je raar/vies/gek vindt

29-04-2021 21:01 740 berichten
Ik zit een film te kijken en zoals wel vaker een scene waar iemand onwel wordt en over de wc hangt met de kop in de wc pot :sick: Ben ik de enige die dit heel vies vind om te zien? Lekker al die poepbacterieen zo dicht op je lip.

Of van die mensen die de schoenen vastpakken bij de zool wanneer ze die aan willen doen. Blegh.

Wat zijn dingen die normaal (lijken te) zijn voor de meeste mensen maar waar jij niets van snapt?
Alle reacties Link kopieren
schorpioentje28 schreef:
30-04-2021 01:39
Mensen die hun nagels knippen/lakken..doe dat lekker thuis. Hoewel ik 1x gefascineerd heb zitten kijken hoe in de file de man in de auto naast mij zijn linkervoet op het dashboard had en al rijdend z’n teennagels zat te knippen..heb me nog een tijdje af zitten vragen hoe het met z’n rechtervoet zat..had ie die thuis al gedaan en toen geen tijd meer, zou hij die op de parkeerplaats bij z’n werk/klant nog gaan doen..vragen, vragen...
Ook tijdens het rijden denk ik? Als hij links op het dashboard had was het een automaat. Als je dan van rechts je nagels knipt, kan je je auto wel even bedienen met links.
Alle reacties Link kopieren
aviv_13 schreef:
29-04-2021 23:37
Gek: mensen die de auto nemen op een afstand die ze kunnen lopen of fietsen. En dan niet omdat ze gehandicapt zijn, zware boodschappen moeten doen, of kinderen voor moeten halen, nee, gewoon zichzelf vervoeren over 2 km.
Haha dit ben ik!
Newgirlintown schreef:
30-04-2021 00:14
Afwassen in smerig afwaswater (dus zonder eerst voor te spoelen)

Andere mensen die op mijn WC poepen

Schoenen aan in huis

Eten waar andere mensen met hun handen aan hebben gezeten

Mensen die geen aparte doekjes gebruiken om
het toilet schoon te maken

Ooit het verhaal gehoord over een rancuneus kamermeisje die tandenborstels van de hotelgasten doopte in de WC pot van de hotelkamer en vervolgens desbetreffende tandenborstel weer netjes neerzette. Sindsdien verstop ik altijd mijn tandenborstel wanneer ik in een hotel verblijf ;-)
Haha! Ik doe precies hetzelfde om dezelfde reden :lol:
Alle reacties Link kopieren
Ik las net iemand die vertelde over nieuwe wc brillen op de wc doen in haar nieuwe huis. Ik heb dat dus met alles, ik zou nooit een vloer zoals tapijt oid willen overnemen of gordijnen/ rolgordijnen brrrr.. en muren schilderde wij ook altijd nadat we in een huis kwamen te wonen. Mijn schoonzus en zwager daarentegen, die hebben zowat alles overgenomen van de vorige bewoners, zelfs tot de decoratie aan de muur aan toe.
Voor iedereen een groene tuin
GroenTuintje schreef:
30-04-2021 07:08
Ik las net iemand die vertelde over nieuwe wc brillen op de wc doen in haar nieuwe huis. Ik heb dat dus met alles, ik zou nooit een vloer zoals tapijt oid willen overnemen of gordijnen/ rolgordijnen brrrr.. en muren schilderde wij ook altijd nadat we in een huis kwamen te wonen. Mijn schoonzus en zwager daarentegen, die hebben zowat alles overgenomen van de vorige bewoners, zelfs tot de decoratie aan de muur aan toe.
Ik heb dit ook. Ik vernieuw altijd de wc bril en het tapijt. Gordijnen enz neem ik nooit over en muren hoeven niet perse geschilderd als de kleur mooi is en de verf nog goed op de muur zit.
Ik vind het echt, van jongs af aan, heel smerig als oude mannen een softijsje eten. Ik vermijd echt van die ijssalons in de zomer, brrrr.

Ik ben er alleen nog niet achter vanaf welke leeftijd het is, maar in ieder geval vanaf een jaar of 70.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het ook echt heel goor als anderen op onze wc poepen. En bij iedere verhuis meteen een nieuwe wc-bril.

En als er toastjes met kaas of salade op tafel staan (voor alles een apart mes/vorkje) en iemand toch 1 mes gebruikt voor bv de blauwe kaas en de brie.

Op blote voeten lopen @( op het strand draag ik dus surfschoentjes.

Wat nog niet genoemd is volgens mij: gaan zitten op een stoel/bank en dat het dan nog warm is van je voorganger.

Rouwranden onder nagels :sick:

Witte mondhoeken, iew!
vroosje schreef:
30-04-2021 07:24
Ik vind het echt, van jongs af aan, heel smerig als oude mannen een softijsje eten. Ik vermijd echt van die ijssalons in de zomer, brrrr.

Ik ben er alleen nog niet achter vanaf welke leeftijd het is, maar in ieder geval vanaf een jaar of 70.

:D Grappig.
Alle reacties Link kopieren
Vies vind ik roken op tv. Of een detective die iets uit een asbak vist en zegt: Er waren hier gisteravond twee mensen en die ene was een vrouw want lippenstift. Getverderrie!

Afwassen, niet in een vies teiltje maar zo in de gootsteen met zo'n stop in de afvoer...

Raar vind ik mensen die een hond nemen en dan vervolgens minstens tien jaar geen stap kunnen zetten zonder dat dat beest mee moet. Waarom zou je jezelf dat aandoen?

Nog raarder vrouwen die borstvoeding geven. Een kind dat niet alleen over mee naar toe moet maar zelfs aan je lijf hangt. Hoe bedenk je het.

En ook raar vind ik mensen die naar een Spaanse badplaats of Grieks eiland op vakantie gaan en daar tussen de opgestapelde toeristen aan het strand gaan liggen en dan 's avonds lekker mensen kijken want dan is het zo gezellig druk op de boulevard bij de restaurantjes en winkeltjes. Da's toch geen vakantie? Dat is een straf.
óu sont les neiges d'antan

Rauw vlees, balkenbrij en zult. Zó smerig 🤢
merano schreef:
30-04-2021 07:37
Vies vind ik roken op tv. Of een detective die iets uit een asbak vist en zegt: Er waren hier gisteravond twee mensen en die ene was een vrouw want lippenstift. Getverderrie!

Afwassen, niet in een vies teiltje maar zo in de gootsteen met zo'n stop in de afvoer...

Raar vind ik mensen die een hond nemen en dan vervolgens minstens tien jaar geen stap kunnen zetten zonder dat dat beest mee moet. Waarom zou je jezelf dat aandoen?

Nog raarder vrouwen die borstvoeding geven. Een kind dat niet alleen over mee naar toe moet maar zelfs aan je lijf hangt. Hoe bedenk je het.

En ook raar vind ik mensen die naar een Spaanse badplaats of Grieks eiland op vakantie gaan en daar tussen de opgestapelde toeristen aan het strand gaan liggen en dan 's avonds lekker mensen kijken want dan is het zo gezellig druk op de boulevard bij de restaurantjes en winkeltjes. Da's toch geen vakantie? Dat is een straf.

Dat vind ik nou raar: mensen die borstvoeding geven raar vinden. Daar zijn die borsten toch voor gemaakt? Dat heeft de natuur toch zo geregeld?
Alle reacties Link kopieren
Mensen die ei, schimmelkaas of vis eten :pukey: De geur, het geluid, het beeld, de smaak, het idee, alles. Dan moet ik echt de ruimte verlaten.

En ja voeten, en het geluid van een nagelknippertje.

Ochtend adem en mensen die dan willen zoenen @(
"Wine in the morning, and some breakfast at night. Oh baby, I'm beginning to see the light!"
Alle reacties Link kopieren
Andersom schreef:
30-04-2021 07:46
Dat vind ik nou raar: mensen die borstvoeding geven raar vinden. Daar zijn die borsten toch voor gemaakt? Dat heeft de natuur toch zo geregeld?
Ja dat kind heeft nota bene maanden ín je lijf gegroeid.
Alle reacties Link kopieren
CHL schreef:
30-04-2021 07:50
Ja dat kind heeft nota bene maanden ín je lijf gegroeid.
Daarom vinden anderen het waarschijnlijk normaal, maar ik vind het raar. ;-)
óu sont les neiges d'antan

Alle reacties Link kopieren
merano schreef:
30-04-2021 07:59
Daarom vinden anderen het waarschijnlijk normaal, maar ik vind het raar. ;-)

Ik heb dat ook met borstvoeding. Zo niet wat voor mij en hoef het ook niet te zien.
Alle reacties Link kopieren
hondenmens schreef:
29-04-2021 23:07
Mijn moeder heeft ook een afkeer van navels, inclusief die van haarzelf. Niemand mag er ook aankomen.
Daar moet toch een medische term voor zijn... (ik kan het helaas niet googlen, want dan zie ik allemaal afschuwelijke plaatjes van navels ;))
Ik ben iig blij eindelijk eens van andere "lotgenoten" te horen!
Disclaimer: ik heb een mannelijk brein.
Alle reacties Link kopieren
Meeste mensen zijn dol op zwistal. Ik associeer zwitsal met stront, want die geur kwam mij altijd tegemoet met verschonen of als een baby nodig verschoont moet worden stront&zwitsal gemixt.
Alle reacties Link kopieren
Ooohhh ja... afwassen in de gootsteen zonder afwasteiltje. Ook heel smerig....
Alle reacties Link kopieren
VGM1980 schreef:
30-04-2021 08:59
Meeste mensen zijn dol op zwistal. Ik associeer zwitsal met stront, want die geur kwam mij altijd tegemoet met verschonen of als een baby nodig verschoont moet worden stront&zwitsal gemixt.
Ik heb er niet dat soort associaties bij, heb nog nooit een luier verschoond :P, maar vind het gewoon een vies luchtje.
Net als de geur van kokosvet. Echt smerig als iemand dat in zijn haar heeft of vol in de bodylotion zit en je zit ernaast in de tram ofzo.
.
Alle reacties Link kopieren
S7rin schreef:
30-04-2021 08:54
Daar moet toch een medische term voor zijn... (ik kan het helaas niet googlen, want dan zie ik allemaal afschuwelijke plaatjes van navels ;))
Ik ben iig blij eindelijk eens van andere "lotgenoten" te horen!
Ik heb dat alleen met uitpuilende navels. En in combinatie met de al eerder genoemde hoogzwangere buik is het extra erg.
impala wijzigde dit bericht op 30-04-2021 09:12
0.51% gewijzigd
.
Newgirlintown schreef:
30-04-2021 09:06
Ooohhh ja... afwassen in de gootsteen zonder afwasteiltje. Ook heel smerig....
Ik vind juist zo’n plastic teiltje ontzettend vies.
Alle reacties Link kopieren
PhiIae schreef:
29-04-2021 21:37
Katten zijn net zo vies.
Klopt, geeft mij hetzelfde gevoel, brr
Alle reacties Link kopieren
Blauwetrui schreef:
29-04-2021 21:39
Oh dat vind ik ook zo smerig! Of mensen die hun huisdier mee in bed nemen.
O, ja gatver, met die pootjes die even daarvoor nog op straat hebben gelopen
Alle reacties Link kopieren
novaviva schreef:
30-04-2021 09:11
Ik vind juist zo’n plastic teiltje ontzettend vies.
Ik zie echt niet wat het uitmaakt. Teiltje of gootsteenbak, zolang je het maar even schoonspoelt voor je begint. En de afwas eerst even afspoelt.
Ik vind afwassen met een sponsje dan weer niet zo lekker. Dat zuigt zich vol met vet, bleh.
.
Alle reacties Link kopieren
Draakje2018 schreef:
30-04-2021 09:13
O, ja gatver, met die pootjes die even daarvoor nog op straat hebben gelopen
:mrgreen: eens. Ik zou serieus elke keer de pootjes schoonmaken :$
Voor iedereen een groene tuin

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven