Singles unite, derde editie 2021 deel 8 🖖

10-04-2021 22:49 3009 berichten
Alle reacties Link kopieren
Daar zijn we weer: single, niet single, to date or not to date. Feel free to join. Jwz.

Ter nagedachtenis aan Aurelius.

En waar we het uiteindelijk allemaal voor doen:
pavlova schreef: Mijn lief weet dat ik hier schrijf en soms laat ik hem ook wel eens iets lezen. Hij vindt het schattig en herkent zich ook vaak in jullie verhalen.
Vaak verzuchten we dan tegen elkaar hoe blij we zijn dat we elkaar gevonden hebben.
wij slapen nooit.
Mimali schreef:
04-05-2021 21:48
Ik betrek het ook niet echt op mezelf hoor....
Ik ga het proberen los telaten en de focus er niet teveel op te hebben..
Loslaten is het beste wat je kan doen maar niet altijd makkelijk.
Alle reacties Link kopieren
Shug schreef:
04-05-2021 21:49
Het is heel veel respectloos
Op wat voor (dating)site zit jij eigenlijk als ik vragen mag? Omdat je zo vaak ongepaste berichten krijgt. Misschien goed om eens te switchen.
wij slapen nooit.
Alle reacties Link kopieren
moeras schreef:
04-05-2021 21:46
Ze zullen je wel leuk vinden.

Nee het zijn meer opdrachten, echt respectloos.
Een man die een vrouw leuk vindt, stuurt wel een ander soort bericht.
wij slapen nooit.
Alle reacties Link kopieren
moeras schreef:
04-05-2021 21:49
Loslaten is het beste wat je kan doen maar niet altijd makkelijk.
Klopt..
Alle reacties Link kopieren
Ik had gisteren zowaar ineens een match.
Heel leuk gesprek, zat hardop te lachen.

En nu een geweldig huisje, net een mooie avondwandeling gemaakt, droog trouwens.

Dickpics krijg ik ook niet, maar kap het al af voordat het die kant op gaat.
O wacht, 1 x maar die had ik toen al in het echt gezien, en kwam dus niet helemaal uit de lucht vallen 😬

Ik stuur nooit foto’s naar vreemden, ook geen brave.
fladder schreef:
04-05-2021 22:30
Ik had gisteren zowaar ineens een match.
Heel leuk gesprek, zat hardop te lachen.

En nu een geweldig huisje, net een mooie avondwandeling gemaakt, droog trouwens.

Dickpics krijg ik ook niet, maar kap het al af voordat het die kant op gaat.
O wacht, 1 x maar die had ik toen al in het echt gezien, en kwam dus niet helemaal uit de lucht vallen 😬

Ik stuur nooit foto’s naar vreemden, ook geen brave.
Oh zit je er al? Hoop dat je lekker geniet!

En leuk dat je een een fijn gesprek had. Nog steeds in gesprek?
Alle reacties Link kopieren
Het is zo mooi hier, aan de rand van een prachtig bos. Heel leuk huisje.

Nou gesprek valt net stil. Hij stelde voor om als date vrijwilligerswerk te doen, heel sympathiek maar ik reageerde niet echt enthousiast 🙃
Uh...dat is best wel apart. Nog nooit gehoord eigenlijk. Je wil toch niet werken als je op date gaat?

Klinkt fijn, je locatie!
Alle reacties Link kopieren
Gesprek toch weer op gang, ik had te vroeg geoordeeld
Alle reacties Link kopieren
Zat ik net op Tinder, kwam een vreselijk mislukte vent tegen, wil Tinder prompt afsluiten en geef hem per ongeluk een superlike.

Echt zo’n vent met één tand en zo.

Tot zover mijn bijdrage aan de liefdadigheid.
Dickpics heb ik ook regelmatig ontvangen. Gewoon als je in een normaal gesprek bent op Whatsapp. Brrr ik zeg het nu ook heel duidelijk voor we nrs uitwisselen.
En foto's van mezelf stuur ik ook niet.

Ben sinds vanmorgen in gesprek met een match. Leuk onderhoudend gesprek. Hij ging net slapen en vroeg of we morgen verder zouden kletsen. Zei toen: slaap lekker meisje!
Ik weet niet zo goed wat ik daarvan vind.

Lekker fladder, een paar dagen ertussen uit. Bijzonder voorstel voor eerste date :-D
Alle reacties Link kopieren
alongwiththesunshine schreef:
04-05-2021 22:24
Op wat voor (dating)site zit jij eigenlijk als ik vragen mag? Omdat je zo vaak ongepaste berichten krijgt. Misschien goed om eens te switchen.
Eerst Lexa, nu Paiq en soms Tinder. Welke raad jij aan?
Alle reacties Link kopieren
Shug schreef:
04-05-2021 23:21
Zat ik net op Tinder, kwam een vreselijk mislukte vent tegen, wil Tinder prompt afsluiten en geef hem per ongeluk een superlike.

Echt zo’n vent met één tand en zo.

Tot zover mijn bijdrage aan de liefdadigheid.
Haha dat deed ik gisteravond ook!
Kreeg ook hele rare berichten. Wilde het nog netjes afsluiten maar toch maar laf de match opgeheven.
Alle reacties Link kopieren
Normaal gesproken ben ik niet zo populair op tinder maar kreeg net een superlike binnen. Geweldig, helemaal in de wolken, en dat op een doordeweekse dag!
I’m not a big fish, William. I’m Moby Dick.
Shug schreef:
04-05-2021 23:21
Zat ik net op Tinder, kwam een vreselijk mislukte vent tegen, wil Tinder prompt afsluiten en geef hem per ongeluk een superlike.

Echt zo’n vent met één tand en zo.

Tot zover mijn bijdrage aan de liefdadigheid.

Dat vind ik nou mooi. :'-(
Shug schreef:
04-05-2021 23:25
Eerst Lexa, nu Paiq en soms Tinder. Welke raad jij aan?
Het maakt geen drol uit. Overal zitten losers en leuke mannen.
fladder schreef:
04-05-2021 23:21
Gesprek toch weer op gang, ik had te vroeg geoordeeld
🤭😄
Shug schreef:
04-05-2021 23:21
Zat ik net op Tinder, kwam een vreselijk mislukte vent tegen, wil Tinder prompt afsluiten en geef hem per ongeluk een superlike.

Echt zo’n vent met één tand en zo.

Tot zover mijn bijdrage aan de liefdadigheid.
Ik had dit even gemist. Wat erg is dat hè! Voel je je eerst heel opgelaten. Denk dat iedereen die Tinder gebruikt, dat weleens is gebeurt.
Alle reacties Link kopieren
permafrost schreef:
04-05-2021 23:33
Normaal gesproken ben ik niet zo populair op tinder maar kreeg net een superlike binnen. Geweldig, helemaal in de wolken, en dat op een doordeweekse dag!
;-D
Alle reacties Link kopieren
Shug schreef:
04-05-2021 23:25
Eerst Lexa, nu Paiq en soms Tinder. Welke raad jij aan?
Oei, Paiq. Toch een beetje de tokkie onder de datingsapps als je het mij vraagt. Het barst daar van de mannen die je seksueel bejegenen. Lexa heb ik geen ervaringen mee. Tinder valt enorm mee. Veelal beschaafd volk. Bumble is ook prima. Rest nooit uitgeprobeerd.
wij slapen nooit.
Alle reacties Link kopieren
Shug schreef:
04-05-2021 23:21
Zat ik net op Tinder, kwam een vreselijk mislukte vent tegen, wil Tinder prompt afsluiten en geef hem per ongeluk een superlike.

Echt zo’n vent met één tand en zo.

Tot zover mijn bijdrage aan de liefdadigheid.
:hihi:
wij slapen nooit.
Alle reacties Link kopieren
-------------------
permafrost wijzigde dit bericht op 04-05-2021 23:55
Reden: dubbel
0.00% gewijzigd
I’m not a big fish, William. I’m Moby Dick.
Alle reacties Link kopieren
Tinder is gewoon een dwarsdoorsnede van de samenleving en volgens mij creeert het algoritme ook bubbels van gelijkaardig opleidingsniveau e.d..
I’m not a big fish, William. I’m Moby Dick.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb gelukkig nog nooit een dickpic ontvangen, lijkt me vreselijk inderdaad 🙈 Als ik wat langer met iemand aan het daten ben dan vind ik beetje uitdagen via app etc wel leuk, maar nooit te ver. Iets wat met ex date erg intens was, hij maakte wel regelmatig opmerkingen via app of voice berichten. Wat soms beetje ongemakkelijk was 😅 Liever maar gewoon in het echt.

Moet nog steeds wel beetje wennen aan de stilte op de app..

@Mimali, hopelijk kan je toch beetje de moed erin houden :hug: En even wat rust van de apps kan ook geen kwaad natuurlijk, anders gaat het alleen maar tegenstaan
Alle reacties Link kopieren
permafrost schreef:
04-05-2021 23:54
Tinder is gewoon een dwarsdoorsnede van de samenleving en volgens mij creeert het algoritme ook bubbels van gelijkaardig opleidingsniveau e.d..
Weet ik niet. Misschien wordt Tinder beter gereguleerd dan Paiq (wat betreft ongepaste berichten en foto's). Paiq is maar een kleintje wat dat betreft, ontworpen in NL en enkel gericht op Nederlandstalig publiek.
wij slapen nooit.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven