Singles unite, derde editie 2021 deel 8 🖖

10-04-2021 22:49 3009 berichten
Alle reacties Link kopieren
Daar zijn we weer: single, niet single, to date or not to date. Feel free to join. Jwz.

Ter nagedachtenis aan Aurelius.

En waar we het uiteindelijk allemaal voor doen:
pavlova schreef: Mijn lief weet dat ik hier schrijf en soms laat ik hem ook wel eens iets lezen. Hij vindt het schattig en herkent zich ook vaak in jullie verhalen.
Vaak verzuchten we dan tegen elkaar hoe blij we zijn dat we elkaar gevonden hebben.
wij slapen nooit.
Alle reacties Link kopieren
Julus schreef:
04-05-2021 23:37
Het maakt geen drol uit. Overal zitten losers en leuke mannen.
Nou, nee. Ik merkte echt een groot verschil tussen Tinder en Paiq.
wij slapen nooit.
Alle reacties Link kopieren
alongwiththesunshine schreef:
05-05-2021 00:03
Weet ik niet. Misschien wordt Tinder beter gereguleerd dan Paiq (wat betreft ongepaste berichten en foto's). Paiq is maar een kleintje wat dat betreft, ontworpen in NL en enkel gericht op Nederlandstalig publiek.

Ik had het ook alleen over tinder, Paiq ken ik niet zo goed. Ooit heb ik daar wel een profiel aangemaakt maar ik snapte de app niet.
I’m not a big fish, William. I’m Moby Dick.
Alle reacties Link kopieren
permafrost schreef:
05-05-2021 00:22
Ik had het ook alleen over tinder, Paiq ken ik niet zo goed. Ooit heb ik daar wel een profiel aangemaakt maar ik snapte de app niet.
Het enige wat belangrijk is om te weten en waardoor je de app waarschijnlijk nooit meer een tweede kans zal geven: waar Tinder nog een beetje geheimzinnig doet over je "desirability" laat Paiq je profielfoto daadwerkelijk beoordelen met een cijfer. Dus je kop krijgt letterlijk een cijfer (dat fluctueert). Er is een onderdeel (fototoernooi) waarin jij anderen beoordeelt en anderen jou beoordelen op profielfoto.

Het is eigenlijk te walgelijk voor woorden. :')
wij slapen nooit.
alongwiththesunshine schreef:
05-05-2021 01:14
Het enige wat belangrijk is om te weten en waardoor je de app waarschijnlijk nooit meer een tweede kans zal geven: waar Tinder nog een beetje geheimzinnig doet over je "desirability" laat Paiq je profielfoto daadwerkelijk beoordelen met een cijfer. Dus je kop krijgt letterlijk een cijfer (dat fluctueert). Er is een onderdeel (fototoernooi) waarin jij anderen beoordeelt en anderen jou beoordelen op profielfoto.

Het is eigenlijk te walgelijk voor woorden. :')

Daar zou ik eigenlijk totaal niet mee zitten. Ik heb op mijn werk geleerd dat 'feedback een kado is'. Als je een ontzettende klote foto van jezelf gebruikt (dat kan) dan is het best goed om daar op gewezen te worden lijkt mij.
Alle reacties Link kopieren
Antoon69 schreef:
05-05-2021 01:50
Daar zou ik eigenlijk totaal niet mee zitten. Ik heb op mijn werk geleerd dat 'feedback een kado is'. Als je een ontzettende klote foto van jezelf gebruikt (dat kan) dan is het best goed om daar op gewezen te worden lijkt mij.
Ja maar jij bent entp dus je zit nergens mee
wij slapen nooit.
Alle reacties Link kopieren
Shug schreef:
04-05-2021 23:21
Zat ik net op Tinder, kwam een vreselijk mislukte vent tegen, wil Tinder prompt afsluiten en geef hem per ongeluk een superlike.

Echt zo’n vent met één tand en zo.

Tot zover mijn bijdrage aan de liefdadigheid.
Oeps🤭
Alle reacties Link kopieren
Mimali ik ben ouder dan jij.
In de ware geloof ik al lang niet meer maar wel dat je in je leven mensen tegenkomt waarmee je het een tijd leuk kan hebben.
Ik ken een hoop leeftijdsgenoten die al 10 jaar of langer ongewild single zijn. Ik zeg niet dat ik nooit meer aan de man raak maar ik besef dat het wel eens zo zou kunnen zijn. Dat ligt ook aan mezelf. Ik ga niet voor iets halfslachtig wat stress brengt.
Ik schrik me kapot. Heb ineens weer een fotoreactie. Een leuke: dat ik een leuke en fijne uitstraling heb.
Ga straks eens kijken wie hij is en reageren.

Nu schijnt de zon en ga ik naar buiten.
Was niet mijn type.
Net wilde ik kijken of er op Paiq iets te doen is en iemand wilde chatten. Ik spreek hem aan en..geblokkeerd.
Mijn zin is alweer over.
Julus schreef:
05-05-2021 14:06
Ik schrik me kapot. Heb ineens weer een fotoreactie. Een leuke: dat ik een leuke en fijne uitstraling heb.
Ga straks eens kijken wie hij is en reageren.

Nu schijnt de zon en ga ik naar buiten.
Ben je niet uit je schoenen gewaaid? Hier valt er bijna niet tegenin te fietsen.
Alle reacties Link kopieren
Julus schreef:
05-05-2021 14:06
Ik schrik me kapot. Heb ineens weer een fotoreactie. Een leuke: dat ik een leuke en fijne uitstraling heb.
Ga straks eens kijken wie hij is en reageren.

Nu schijnt de zon en ga ik naar buiten.
Dat zijn toch in de regel ook wel de berichten die ik als fotobewonderaar heb gebruikt, of op iets reageren wat op die foto te zien was.

Heb zelf de leukste dates destijds ( en een relatie ) te danken gehad via Paiq, de opzet is grappig.

Ik ben heus niet altijd een brave Mats maar dickpicks gaan mij te ver ( ok, 1x gedaan maar haar date ik al )
Ben liever oprecht, toon interesse en met serieuze intenties.

Ik las hier ook dat er personen zijn die ‘vrezen’ om de rest van hun leven single te zijn en gek genoeg heb ik dat ook tijden gehad en hoewel ik er een soort rust in heb kriebelt het toch als ik de positieve verhalen lees.

Verder iedereen in goede gezondheid? :bye:
Zeker Mats, mag alles behalve klagen!
:jump:

Jij nog op huizenjacht?
''Niet terugchatten is verwijderen en rapporteren!!!''


Aldus een dame op tinder. Jeetje hoe passief-agressief wil je het hebben :D ?
Die durf ik niet eens te swipen haha.
Sodermalm schreef:
05-05-2021 21:05
''Niet terugchatten is verwijderen en rapporteren!!!''


Aldus een dame op tinder. Jeetje hoe passief-agressief wil je het hebben :D ?
Die durf ik niet eens te swipen haha.
Hahaha die zal wel veel matches hebben :hihi:
Julus schreef:
05-05-2021 16:05
Was niet mijn type.
Net wilde ik kijken of er op Paiq iets te doen is en iemand wilde chatten. Ik spreek hem aan en..geblokkeerd.
Mijn zin is alweer over.
Is dit die gene van de leuke foto opmerking?
O god! Die is serieus beschadigd door het online daten. Rapporteren ook nog..pff.
Alle reacties Link kopieren
Sodermalm schreef:
05-05-2021 21:05
''Niet terugchatten is verwijderen en rapporteren!!!''


Aldus een dame op tinder. Jeetje hoe passief-agressief wil je het hebben :D ?
Die durf ik niet eens te swipen haha.
Haha bizar hoe sommige zo ‘uitnodigend’ over kunnen komen 😅

Hoe zat het eigenlijk met het meisje met wie je aan daten was die in horeca werkte? Kan me herinneren dat je hier schreef over jouw angst als ze eenmaal weer aan werk zou gaan en iets met een broer met eigen onderneming? Niks geworden dus ben ik bang..
mats schreef:
05-05-2021 17:52
Dat zijn toch in de regel ook wel de berichten die ik als fotobewonderaar heb gebruikt, of op iets reageren wat op die foto te zien was.

Heb zelf de leukste dates destijds ( en een relatie ) te danken gehad via Paiq, de opzet is grappig.

Ik ben heus niet altijd een brave Mats maar dickpicks gaan mij te ver ( ok, 1x gedaan maar haar date ik al )
Ben liever oprecht, toon interesse en met serieuze intenties.

Ik las hier ook dat er personen zijn die ‘vrezen’ om de rest van hun leven single te zijn en gek genoeg heb ik dat ook tijden gehad en hoewel ik er een soort rust in heb kriebelt het toch als ik de positieve verhalen lees.

Verder iedereen in goede gezondheid? :bye:
Foto krijgen van iemand waar je al mee date is echt wel anders.

Die berusting had ik ook ergens wel gevonden zo van ik blijf waarschijnlijk alleen en dat is ook goed. En toen ontmoete ik de man waar ik nu al een paar positieve dates mee heb gehad. Hoop begint te groeien dat het er toch wel in zit, misschien
Antoon69 schreef:
05-05-2021 01:50
Daar zou ik eigenlijk totaal niet mee zitten. Ik heb op mijn werk geleerd dat 'feedback een kado is'. Als je een ontzettende klote foto van jezelf gebruikt (dat kan) dan is het best goed om daar op gewezen te worden lijkt mij.
Feedback vind ik soms lastig.

Ik kan echt wakker liggen van vervelende feedback op mijn werk.
Ik denk trouwens dat ik komende zaterdag telefoonnummers ga uitwisselen met date. Maar ga er wel bij zeggen niet constant te willen appen.
Alle reacties Link kopieren
moeras schreef:
05-05-2021 21:28
Feedback vind ik soms lastig.

Ik kan echt wakker liggen van vervelende feedback op mijn werk.
Het was een grapje
wij slapen nooit.
Alle reacties Link kopieren
moeras schreef:
05-05-2021 21:33
Ik denk trouwens dat ik komende zaterdag telefoonnummers ga uitwisselen met date. Maar ga er wel bij zeggen niet constant te willen appen.
Spannende stap!
wij slapen nooit.
moeras schreef:
05-05-2021 21:22
Is dit die gene van de leuke foto opmerking?
Nee dit was een speeddate.
Julus schreef:
05-05-2021 21:45
Nee dit was een speeddate.
Ow, ok dus 2 verschillende personen
moeras schreef:
05-05-2021 21:33
Ik denk trouwens dat ik komende zaterdag telefoonnummers ga uitwisselen met date. Maar ga er wel bij zeggen niet constant te willen appen.
Dat lijkt me wel goed. Je hoeft niet constant te appen maar om verbinding te houden is af en toe even elkaar horen wel nodig. Soms een berichtje om te laten weten dat je aan elkaar denkt. Dat vonkje wat je tijdens date voelt moet wel warm gehouden worden.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven