3 maanden baby valt van de bank

17-07-2018 11:40 20 berichten
Alle reacties Link kopieren
hoi...
Mijn man gaf vanochtend onze zoontje een flesje ,is daarna in slaapgevallen met hem op de bank en hij is daar van af gevallen 😖 gelijk naar de dokter geweest ze konden niks ernstig zien
Maar ben nu echt onzeker nu
Alle reacties Link kopieren
Waar ben je onzeker over? Kinderen kunnen wel tegen een stootje en de arts heeft zelfs gekeken, wat is dan nu het probleem?
Alle reacties Link kopieren
Goed in de gaten houden. Heeft de arts gezegd waar je de komende 24 uur op moet letten?
Alle reacties Link kopieren
Ja moet hem om de 1/2 uur wakker maken
je bent naar de dokter geweest. Je merkt geen veranderingen? Dan geen zorgen maken. Je wil niet weten hoe vaak die van mij ergens vanaf geduveld zijn omdat ik even niet keek. Van de commode, of de bank, plat op de plaat bij het zwembad ed. Ze lijken nu ze bijna volwassen zijn best normaal te functioneren ;-). Dit hebben we echt allemaal wel eens gehad.
Dat begrijp ik heel goed.
Baby lag dus bovenop man en is daar vanaf gerold?
Sterkte en vanaf nu niet meer zodanig flesje geven dat je gemakkelijk in slaap valt.
Alle reacties Link kopieren
Dat is dan ook weer een mijlpaal die je hebt gehad. Het gebeurt gewoon wel eens. Iedereen weet dat je dingen soms niet moet doen, maar af en toe lukt het even niet.

Ik weet nog dat ik al 1,5 uur naast mijn dochter op de bank zat omdat zij sliep en ik haar niet op wilde pakken, maar ik moest ook plassen. En ik dacht dat ze echt diep sliep, maar ik zat nog niet op de wc of ik hoorde een doffe plonk en daarna begon ze te huilen........
Alle reacties Link kopieren
En jij vertrouwt liever op wat onbekenden op een forum die jouw zoontje niet gezien hebben dan op een arts die jouw zoontje onderzocht heeft?
Bel desnoods de huisarts nog een keer als je het niet vertrouwt.
Kan gebeuren, gewoon even goed in de gaten houde. Je kind gaat nog veel vaker vallen en ook leren hoe die moet vallen om zo min mogelijk schade op te lopen.
Alle reacties Link kopieren
Vaak valt het ook wel mee en kinderen kunnen veel hebben, maar voor zo'n jonge baby is het al snel een val van hoogte en goed in de gaten houden de komende 24 uur is wel belangrijk.
Alle reacties Link kopieren
Zometeen heb ik afspraak bij de cb
Hij krijg ook vandaag zijn prikje
Anoniem12042018 schreef:
17-07-2018 11:50
Zometeen heb ik afspraak bij de cb
Hij krijg ook vandaag zijn prikje
Persoonlijk zou ik dat dan weer even uitstellen als je werkadvies hebt.
Alle reacties Link kopieren
Even vertellen, kijken zij hem ook nog een keer na.
Alle reacties Link kopieren
Alle kinderen zijn wel eens gevallen, TO. Snap dat je geschrokken bent en je misschien schuldig voelt. Gelukkig is er niks aan de hand.

Ik zou wel uitkijken met slapen op de bank (en in bed..) met een baby.
https://www.bbc.com/news/uk-39381265
Alle reacties Link kopieren
Dat schijnt iedereen weleens te overkomen. Ik zou bijvoorkeur geen hoge commode gebruiken maar de salontafel om hem te verschonen.

Een dik kleed eronder.
Dan moet het maar zoals het kan
Als kindje goed ging huilen is er vaak niks aan de hand. Rozetje is 1 keer van de bank gevallen en 1 keer van de commode af.

Liever niet, maar ja.. het gebeurt
Aah wat zielig...

Wat een schrik zo'n ukje van pas 3 maanden.

Als de baby het verder goed doet en de arts zegt dat het ook goed is dan is dat wel een opluchting.
Houd het sowieso wel extra in de gaten.
Kan me voorstellen dat je ongerust bent.
Alle reacties Link kopieren
Lullig maar het gebeurt en het zal ook niet bij deze ene keer blijven.

Over een paar jaar heb je mazzel want dan roepen ze je eerst voordat ze laten zien dat ze best zonder handjes boven op een hoge glijbaan kunnen staan en zie je het ook echt gebeuren.

Oh en wees niet te streng voor je man. Die voelt zich nog veel rotter.
Mijn jongste kon zich met 5 maanden al vrij rap verplaatsen. Die maakte er ook een sport van om van allerlei dingen af te duikelen. Ik kon dus niet even twee seconden wegdoezelen als ze naast me in bed lag.
Alle reacties Link kopieren
Neem het je man in elk geval niet te kwalijk. Dit soort dingen gebeuren nu eenmaal.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven