Afgrijselijke kindernamen IV

04-01-2019 13:21 3003 berichten
Alle reacties Link kopieren
Na 3 delen van afgrijselijke kindernamen blijkt dat het nog steeds veel erger kan

Hier gaan we gezellig verder!



*over de puntjes tussen de namen:

Op deze manier krijg je geen treffers op Google (waarbij je dan op een forum wat opmerkingen over je naam tegenkomt). *
:whistle:
Relax we're all crazy, it's not a competition
Alle reacties Link kopieren
Nitflex schreef:
27-02-2019 07:48
Oh, dat vind ik dan wel weer leuk. Ik stel me een beetje creatieve/muzikale ouders voor.

Haha, smaken verschillen natuurlijk.
Antoine de Saint-Exupéry: "Toutes les grandes personnes ont d'abord été des enfants (mais peu d'entre elles s'en souviennent)."
Alle reacties Link kopieren
Heeft iemand al eens gezegd dat die puntjes in namen helemaal niet werken?
Google maar eens op Dwezel viva, en je komt onmiddellijk bij dit topic (Viva er wel bij omdat je anders eerst door tig hits voor een hond die Dwezel heet heen moet ploegen :) ) terwijl de naam hier alleen met een punt erin staat. Google is te slim om zich door een punt in de luren te laten leggen.
Alle reacties Link kopieren
Nu bij 6-inside: Zonta :bonk:
Frankly my dear, I don"t give a damn
calvijn1 schreef:
11-03-2019 18:33
Nu bij 6-inside: Zonta :bonk:
jongen of meisje?
KittyMeow schreef:
10-03-2019 20:41
Oke. Wist niet dat er inmiddels een nieuw topic geopend was. En heb ook niet alle pagina's nu doorgenomen.
Maar kwam deze 'pracht' naam tegen bij de plaatselijke verloskundigenpraktijk; Djordjenio..

:@@:
Maak er dan ook maar gewoon Djordjendjino van denk ik dan 😂
Alle reacties Link kopieren
Hahaha aaaanne dat was het helemaal geweest!

Net dit pracht gezin ontdekt,
Jamailey
Jayliënne
Jaëviënnely


Heb tig keer moeten kijken om het hier correct neer te kunnen zetten.

Moet wel zeggen dat het hier in het zuiden des lands wel erg lijkt qua namen. Weet niet of iemand Peter Nauts kent. Hij heeft onlangs een sketch gemaakt hierover. Mijn eerdere inbreng leek hierop.
Bij Holland's Got Talent was deze week Shinshan. Ik moet dan toch denken aan https://media1.tenor.com/images/49af205 ... d=11488359.
(Die bij HGT kon wel ietwat beter dansen zeg... :applause: )
Gisteren bij de Ikea werden de ouders van Marwe en Ypsilon verzocht hun kroost uit Öland op te halen.....
Alle reacties Link kopieren
SilverShadow schreef:
12-03-2019 13:21
Gisteren bij de Ikea werden de ouders van Marwe en Ypsilon verzocht hun kroost uit Öland op te halen.....

Die wilde ik ook net komen melden :high5:
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
himalaya schreef:
12-03-2019 13:47
Die wilde ik ook net komen melden :high5:
Great minds....
Alle reacties Link kopieren
Ik kwam net op facebook een oma van D’jayliza tegen.
Ik zag op een blog dat iemand haar zoon Samurai had genoemd. Ik nam aan dat het een bijnaam was, maar nee.
Maura1984 schreef:
15-03-2019 23:39
Ik zag op een blog dat iemand haar zoon Samurai had genoemd. Ik nam aan dat het een bijnaam was, maar nee.
Nu maar hopen dat hij geen watje blijkt te zijn :mrgreen:
anoniem_650aaeb67f04b wijzigde dit bericht op 16-03-2019 10:40
Reden: letter vergeten
0.21% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Ik zag laatst een Jailey Joy voorbij komen, wat een verschrikking.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb het misschien al wel ooit geplaatst hier, maar een oud schoolgenootje van mij heet Robin. Zij is getrouwd met Robbert en toen vonden ze het een vet goed idee om hun kinderen Robbie en Robine te noemen... :O
krootje wijzigde dit bericht op 16-03-2019 17:38
0.71% gewijzigd
In het AD een jongetje wat als 3e voornaam B-lauwbaard had! (zonder streepje).
Alle reacties Link kopieren
Beter.Laat schreef:
16-03-2019 16:47
In het AD een jongetje wat als 3e voornaam B-lauwbaard had! (zonder streepje).
Wát!?

Thijs Klaas Blauwbaard de Vries?

Dat is toch zielig?
De Wet van Wuiles: hoe langer de OP, hoe kleiner de kans op een duurzame relatie.
Ach, alsof iemand ooit die derde naam hoort
Alle reacties Link kopieren
EvyBlissy schreef:
17-03-2019 07:25
Wát!?

Thijs Klaas Blauwbaard de Vries?

Dat is toch zielig?


Want iemand, ooit, hoort de derde naam?
Alle reacties Link kopieren
In 1 gezin:

F.i.n.e.s.t. O.a.s.i.s. (meisje)
D.i.a.m.o.n.d. (jongen)

(Ik hoop dat zoveel puntjes wel werken :biggrin: )
Behold, the field in which I grow my fucks. Lay thine eyes upon it.. thou shalt see that it is barren!
Alle reacties Link kopieren
Bedjeindezon schreef:
17-03-2019 07:52
Want iemand, ooit, hoort de derde naam?
In elk geval bij elke offficiele diploma uitreiking. Tenminste, bij mij destijds, jaren '90 werden de doopnamen allemaal voorgelezen bij het naar voren roepen.
Daar dachten we regelmatig, wie is dat nou weer?? En dan bleek het een klasgenoot te zijn met een aantal rare namen die gewoon Jan werd genoemd uiteindelijk.
"Want iedereen verdient een 23ste kans"
Remco Veldhuis (Een lang verhaal kort)
Alle reacties Link kopieren
Mik* schreef:
12-03-2019 08:57
Bij Holland's Got Talent was deze week Shinshan.

Dat is niet zijn echte naam, maar zijn artiestennaam.
Alle reacties Link kopieren
Krootje schreef:
16-03-2019 14:24
Ik heb het misschien al wel ooit geplaatst hier, maar een oud schoolgenootje van mij heet Robin. Zij is getrouwd met Robbert en toen vonden ze het een vet goed idee om hun kinderen Robbie en Robine te noemen... :O
:rofl:
Alle reacties Link kopieren
Vandaag een bord gezien met Montèl.
Pluk de dag
Alle reacties Link kopieren
Krootje schreef:
16-03-2019 14:24
Ik heb het misschien al wel ooit geplaatst hier, maar een oud schoolgenootje van mij heet Robin. Zij is getrouwd met Robbert en toen vonden ze het een vet goed idee om hun kinderen Robbie en Robine te noemen... :O
Deze vind ik nogwel grappig op een goede manier.
Lambchop schreef:
17-03-2019 09:02
In elk geval bij elke offficiele diploma uitreiking. Tenminste, bij mij destijds, jaren '90 werden de doopnamen allemaal voorgelezen bij het naar voren roepen.
Daar dachten we regelmatig, wie is dat nou weer?? En dan bleek het een klasgenoot te zijn met een aantal rare namen die gewoon Jan werd genoemd uiteindelijk.
Gelukkig bij ons niet, maar het staat natuurlijk wel op je papieren. Of dat je vroeger gewoon een klassenlijst kreeg met alle voor-/doopnamen en zo. :sarcastic:
Als klagen telde als werk, dan had mijn ex zich ook moeiteloos een Mercedes kunnen veroorloven.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven