Afgrijselijke kindernamen IV

04-01-2019 13:21 3003 berichten
Alle reacties Link kopieren
Na 3 delen van afgrijselijke kindernamen blijkt dat het nog steeds veel erger kan

Hier gaan we gezellig verder!



*over de puntjes tussen de namen:

Op deze manier krijg je geen treffers op Google (waarbij je dan op een forum wat opmerkingen over je naam tegenkomt). *
:whistle:
Relax we're all crazy, it's not a competition
Tormenta¿ schreef:
26-05-2019 09:29
Doet mij altijd denken aan komkommer in het Spaans. Pepino.
Ik ken wel een Peppino! Maar da’s Italiaans. Ik ken trouwens ook een Pepin. Ik vind het allemaal niks.

Maar ook bijvoorbeeld Chrispijn vind ik echt lelijk.
Alle reacties Link kopieren
snowy2 schreef:
26-05-2019 02:21
Het gebeurt niet vaak dat de naam van één van mijn kinderen zo unaniem afgebrand wordt. :-D

Wij zijn er nog steeds blij mee!
Ik vind Pepijn ook een leuke naam hoor.
Ik ken ook alleen maar leuke mensen die Pepijn heten.
snowy2 schreef:
26-05-2019 02:21
Het gebeurt niet vaak dat de naam van één van mijn kinderen zo unaniem afgebrand wordt. :-D

Wij zijn er nog steeds blij mee!
:thumbsup:
Alle reacties Link kopieren
aaaanne schreef:
25-05-2019 21:20
J.op
Ik kende Job, maar met een p?
Ik kwam die naam een paar jaar geleden tegen (Jop). Ik vind het echt een lelijke naam. Job, vind ik nog oké. Maar toen werd ik er op gewezen dat in sommige contreien een job = een baan. Vanaf dat moment vond ik beiden lelijk.

Pepijn vind ik geen lelijke naam, omdat ik mannen ken die zo heten, maar echt mooi, mwa. Net als pepin, maar volgens mij is dat vaak geïnspireerd door de Lord of the Rings?
Als klagen telde als werk, dan had mijn ex zich ook moeiteloos een Mercedes kunnen veroorloven.
Ik ken ook leuke mensen die Pepijn heten, dat kan ik wel los van elkaar zien. Maar het klinkt nog steeds wel als iets dat je uitgilt als je je teen stoot.

[edit: dit had ik bij nader inzien niet zo moeten zeggen, sorry. Ik ging te ver, mijn excuses, dit was niet nodig.]
anoniem_363018 wijzigde dit bericht op 27-05-2019 16:10
28.70% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Nitflex schreef:
27-05-2019 11:26
Ik ken ook leuke mensen die Pepijn heten, dat kan ik wel los van elkaar zien. Maar het klinkt nog steeds wel als iets dat je uitgilt als je je teen stoot.
:rofl:

Ik hoor meerdere uitspraken nl: puh-pijn en pep-pijn. Pee-pijn dus niet.
Als klagen telde als werk, dan had mijn ex zich ook moeiteloos een Mercedes kunnen veroorloven.
Alle reacties Link kopieren
Op mamaplaats: B.ix :| meisje trouwens
Gisteren paniek gezaaid, vandaag staat het al een meter hoog
Alle reacties Link kopieren
Loop net langs een huis waar Alif en Baim wonen, samen met papa en mama met normale namen! Echt geen idee over het geslacht ook..
lala89 wijzigde dit bericht op 02-06-2019 16:50
Reden: Typo
1.17% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
snowy2 schreef:
26-05-2019 02:21
Het gebeurt niet vaak dat de naam van één van mijn kinderen zo unaniem afgebrand wordt. :-D

Wij zijn er nog steeds blij mee!
Mijn ( volwassen) zoon heet dus ook zo.
Vind het nog steeds een leuke,vrolijke naam.
En hij is geen kakker en heeft zeker geen bloempotkapsel🤪
Alle reacties Link kopieren
Kennen jullie de naam Levijn? Moest ik aan denken met de naam Pepijn.
Doet mij te veel associëren met Le vin ofzo
Jorn, Bjorn en Jarne was te simpel.

Van de week werd een J.orne geboren.
Alle reacties Link kopieren
Belg007 schreef:
02-06-2019 18:45
Jorn, Bjorn en Jarne was te simpel.

Van de week werd een J.orne geboren.
Niet mijn smaak maar toch ook niet heel bijzonder? Ik ‘ken’ er meerdere.
Pepijn vind ik ook helemaal niets, terwijl ik doorgaans wel van de nette Nederlandse namen ben. Persoonlijk vind ik Pepijn behoorlijk doorsnee, maar dat schijnt het niet te zijn.

Hoe dan ook: ik vind het een zeiknaam. Net als Jasmijn.
Pasgeleden een J.aan geboren hier in de buurt. Niet duidelijk of het nou een jongen of meisje is.
other-smother schreef:
02-06-2019 22:41
Pasgeleden een J.aan geboren hier in de buurt. Niet duidelijk of het nou een jongen of meisje is.
Hier één in de geburen en dat is een jongen.
Alle reacties Link kopieren
Ik zag laatst een geboortebord met de naam Juup. Zeker niet mijn smaak. Joep vind ik dan weer wel leuk.
Alle reacties Link kopieren
Lala89 schreef:
02-06-2019 16:49
Loop net langs een huis waar Alif en Baim wonen, samen met papa en mama met normale namen! Echt geen idee over het geslacht ook..
Kunnen natuurlijk geadopteerde kinderen zijn.
Alle reacties Link kopieren
Sue-Heck schreef:
02-06-2019 16:07
Op mamaplaats: B.ix :| meisje trouwens
Da's toch paardenvoer? Hopelijk wil ze later niet rijden dan. "Pak jij Bix even?" "#Metoo!"
Alle reacties Link kopieren
lotus77 schreef:
03-06-2019 09:14
Da's toch paardenvoer? Hopelijk wil ze later niet rijden dan. "Pak jij Bix even?" "#Metoo!"
Als ze nu kind 2 BAM noemen, kunnen ze gewoon om bambix roepen als ze moeten eten :biggrin:
Gisteren paniek gezaaid, vandaag staat het al een meter hoog
Alle reacties Link kopieren
Sue-Heck schreef:
03-06-2019 09:17
Als ze nu kind 2 BAM noemen, kunnen ze gewoon om bambix roepen als ze moeten eten :biggrin:
Hahaha strak plan! Of Weeta...
Niet afgrijselijk maar wel apart en nooit eerder gehoord : Nuux (jongen).
Y.ono.... Ik snap de gedachte en ik vind het leuk dat ze wat origineels proberen te verzinnen (tantes Yolanthe en Noor), maar wat een wanstaltige naam. Pepijn vind ik trouwens ook niet mooi. Doet me denken aan zo’n irritant geitenwollensokkenkind met eeuwige snotkorsten.
ava75 schreef:
03-06-2019 11:48
Niet afgrijselijk maar wel apart en nooit eerder gehoord : Nuux (jongen).


‘Nu nix, nooit nix’
GlitterCupcake schreef:
04-06-2019 18:17
‘Nu nix, nooit nix’
:lol:
Alle reacties Link kopieren
Ben op vakantie in België.

Twee decennia geleden had ik een vakantieliefde; een prachtige Vlaamse jongen met reebruine ogen die Dries heette. Hij had blonde krullen en zijn lijf was... hmm... Oh, ik drijf een beetje af geloof ik. Zijn campingvrienden heetten in ieder geval Peter en Antoine of iets in die trant.

Heden ten dagen heten alle maar dan ook echt alle Vlaamse jongens Milo, Keano en Liam. Vreselijk.
De Wet van Wuiles: hoe langer de OP, hoe kleiner de kans op een duurzame relatie.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven