Afgrijselijke kindernamen IV

04-01-2019 13:21 3003 berichten
Alle reacties Link kopieren
Na 3 delen van afgrijselijke kindernamen blijkt dat het nog steeds veel erger kan

Hier gaan we gezellig verder!



*over de puntjes tussen de namen:

Op deze manier krijg je geen treffers op Google (waarbij je dan op een forum wat opmerkingen over je naam tegenkomt). *
:whistle:
Relax we're all crazy, it's not a competition
Alle reacties Link kopieren
tess07 schreef:
15-01-2019 15:38
Ik ken een Ridge, en hij is 2 of 3 jaar...

Zusje heet zeker Brook?
Rits, is dat niet gewoon een Nederlandse verbastering van Ridge.
Als klagen telde als werk, dan had mijn ex zich ook moeiteloos een Mercedes kunnen veroorloven.
Alle reacties Link kopieren
Oh ja, die voornamen, als achternamen. Een keer 2 jongens in de klas gehad die hun namen (bijna) omgekeerd, deelden.

Bastiaan Markus en Mark Bastiaans. Ze zaten ook nog naast elkaar, zorgde toch voor verwarring, omdat de docenten voor- en achternamen gebruikten bij aanspreken.
dianaf schreef:
15-01-2019 16:07
Zusje heet zeker Brook?
Rits, is dat niet gewoon een Nederlandse verbastering van Ridge.
Denk je? Je hebt bijvoorbeeld Rintje Ritsema, en dat Ritsema en dat komt dan toch van “zoon van Rits”?
In de Viva Mama: Kim Kardashian met haar dochtertje North West :O
Sue-Heck schreef:
14-01-2019 21:23
Zo zat ik bij iemand in de klas die een achternaam had dat een hele gangbare Hollandse voornaam is. Hij werd altijd met voor-en achternaam tegelijk genoemd, alsof het een dubbele voornaam was. Bijvoorbeeld (voornaam) Jan (achternaam) Willem en werd jan-willem genoemd.
Geen afgrijselijke naam of combi verder hoor, maar ik kwam er pas na 2 jaar achter dat het 2e deel zijn achternaam was. Was wel grappig.
Haha ja zo ken ik iemand die Thomas als achternaam heeft. Die wordt ook nog al eens gevraagd wat zijn achternam nou is als hij zich voorstelt :P
dianaf schreef:
15-01-2019 16:07
Zusje heet zeker Brook?
Rits, is dat niet gewoon een Nederlandse verbastering van Ridge.
Ouders hadden het idd uit the Bold. Het is tot nu toe enig kind dus het kan nog haha!
dianaf schreef:
15-01-2019 16:07
Zusje heet zeker Brook?
Rits, is dat niet gewoon een Nederlandse verbastering van Ridge.
Dat wordt dan wel lekker Nederlands Broek hè?
Broccolisoep schreef:
15-01-2019 19:39
In de Viva Mama: Kim Kardashian met haar dochtertje North West :O


Welkom in 2017! Dr zusje heeft een telg genaamd Stormi.
apiejapie schreef:
09-01-2019 14:04
Ik kende een vrouw die haar naam heeft laten veranderen in Cinderella. Ze had een vrij gangbare naam, weet alleen niet meer welke.
Je verwacht dan nog een echt vrouwelijk persoon met lang blond haar of zo. Maar was meer type honderd kilo, fleecetrui en crocs.
Meestal went een naam wel, maar bij haar kon ik er nooit aan wennen.
Ik ken een jonge, donkerharige, lange (en lieve) Cinderella. Maar vind het nog steeds gek. Op zich niet lelijk.
Vandaag in het AD, rubriek 'Net op de wereld" :
(hou je vast....)

R.yvilano, broertje van L.yennen en D.ylaizja.....


Afbeelding
Beter.Laat schreef:
16-01-2019 11:47
Vandaag in het AD, rubriek 'Net op de wereld" :
(hou je vast....)

R.yvilano, broertje van L.yennen en D.ylaizja.....


Afbeelding
Vernoemd naar wat er achterblijft op je scrabblebordje na een spelletje? :cry:
Alle reacties Link kopieren
Mik* schreef:
16-01-2019 15:11
Vernoemd naar wat er achterblijft op je scrabblebordje na een spelletje? :cry:
:HA: oké ik zag dit al serieus een optie zijn. Zoiets houd je inderdaad vaak over :facepalm:
Gisteren paniek gezaaid, vandaag staat het al een meter hoog
Laatst gezien op sociale media: de tweeling F.aith.lynn en J.azz.lynn
Alle reacties Link kopieren
Splinter, wat bezielen ouders om hun kind zo te noemen. En dan later klagen dat hun kind op school gepest wordt.
Alle reacties Link kopieren
Beter.Laat schreef:
16-01-2019 11:47
Vandaag in het AD, rubriek 'Net op de wereld" :
(hou je vast....)

R.yvilano, broertje van L.yennen en D.ylaizja.....

Noem je wedstrijdpaard zo, maar toch niet je kind... :nooo: Ooit een reeks over tienermoeders gezien: zoontje heette Diamond.
Antoine de Saint-Exupéry: "Toutes les grandes personnes ont d'abord été des enfants (mais peu d'entre elles s'en souviennent)."
sito1970 schreef:
16-01-2019 15:50
Splinter, wat bezielen ouders om hun kind zo te noemen. En dan later klagen dat hun kind op school gepest wordt.
Splinters wonen vaak in omgevingen waar dat een gangbare naam is. Ik vind Splinter geen rare naam bijvoorbeeld. Niet mijn smaak, maar niet raar.

Bovendien valt me op dat kinderen namen heel snel normaal vinden en dat het zelden een reden tot pesten is.
Sue-Heck schreef:
16-01-2019 15:15
:HA: oké ik zag dit al serieus een optie zijn. Zoiets houd je inderdaad vaak over :facepalm:
Nou, de Y is veel punten waard, die laat ik nooit liggen hoor!
Alle reacties Link kopieren
Nitflex schreef:
16-01-2019 17:41
Nou, de Y is veel punten waard, die laat ik nooit liggen hoor!
Laat dar nou 1 van de schijt-letters zijn die bij mij op Wordfeud altijd overblijven. Maar goed ik speel tegen mijn moeder, dus dat is al een gewonnen race voordat überhaupt 1 letter is verschenen. Ik doe dus niet veel moeite voor die letters. Al helemaal niet als ik haar voor de vorm eens laat winnen :whistle:
Gisteren paniek gezaaid, vandaag staat het al een meter hoog
Alle reacties Link kopieren
Vandaag in de Flair: Hit (jongetje)
Frankly my dear, I don"t give a damn
Alle reacties Link kopieren
Nitflex schreef:
15-01-2019 19:27
Denk je? Je hebt bijvoorbeeld Rintje Ritsema, en dat Ritsema en dat komt dan toch van “zoon van Rits”?

Scherp! Zoiets betekent het wel.
Had even niet de link gelegd met zo'n rits in je jas of zo. :facepalm:
Als klagen telde als werk, dan had mijn ex zich ook moeiteloos een Mercedes kunnen veroorloven.
Mik* schreef:
16-01-2019 15:11
Vernoemd naar wat er achterblijft op je scrabblebordje na een spelletje? :cry:
:HA:

Ik zat het te proberen uit te spreken maar dat lukt niet. Inderdaad, zoiets lijkt het!
Nitflex schreef:
15-01-2019 19:27
Denk je? Je hebt bijvoorbeeld Rintje Ritsema, en dat Ritsema en dat komt dan toch van “zoon van Rits”?
Zal wel van het Friese Rient of Ritske komen dan.
Beter.Laat schreef:
16-01-2019 11:47
Vandaag in het AD, rubriek 'Net op de wereld" :
(hou je vast....)

R.yvilano, broertje van L.yennen en D.ylaizja.....
Allemaal van andere vaders of mag je tegenwoordig een punt in je voornaam? Mogen andere leestekens dan ook?
Alle reacties Link kopieren
Een tweeling genaamt b.ob en a.rre achternaam was s.lee

Hoe dan
Alle reacties Link kopieren
Blankepit schreef:
17-01-2019 22:42
Allemaal van andere vaders of mag je tegenwoordig een punt in je voornaam? Mogen andere leestekens dan ook?
Staat ook in de OP. De puntjes staan er zodat het geen hits geeft op Google als de betreffende ouder de afgrijselijke naam van hun kroost op Google intikt.
Gisteren paniek gezaaid, vandaag staat het al een meter hoog

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven